צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

countersexuals

כמו עם facts, רק לא
לפני 10 שנים. 22 בספטמבר 2013 בשעה 18:51

 

רגליי מוחזקות מעל לראשי בתנוחה משונה. אזיקי עור מהויים סוגרים עליהם ומקפלים את גופי אל מעל עצמו. היא אוחזת בזין שלי וחולבת אותו בתנועות נמרצות. מבטה משדר חוסר סובלנות, כמעט אומר זמן הוא כסף. ידיה נתונות בכפפות חד-פעמיות, וזה מרגיש קצת זול, אבל אני על סף גמירה ולא באמת אכפת לי כרגע מכלום. היא אומרת לי לפתוח את הפה, וממקמת את איברי סנטימטרים בודדים ממנו, קרוב ככל יכולתה. אני גומר, ומרבית התכולה מוצאת את דרכה אל תוך פי. השאר, טיפות גדולות ודביקות שריחן חמצמץ, נוטף משפתיי. בו ברגע אני מתמלא תחושת גועל איומה. אינני מכיר את עצמי, אני רוצה לירוק, לנקות את פי ופני מהתועבה הזאת. אך היא מוכנה, היא מכסה את פי בידה...

“!You have to swallow it, pig”, היא נובחת עלי פתאום. אני בשלי, ולא באמת במצב של למחות – למרות שהסיטואציה הופכת להיות פחות מנעימה.

“I know what you feel. Seconds ago thought I was Goddess, thought you can do anything for me, and now it’s gone, and have no idea how you got into position"

אני נע בחוסר נוחות, אך היא ממשיכה, "But I was not Goddess, I was whore, and your money talked. But now I talk, this is two minutes where I decide. Not your dollar, not your sick desires, only I. You swallow it all now because I want"

אני מופתע למשמע האנגלית שבפיה. לתומי חשבתי שמדובר באוקראינית גנרית בעלת גוף רזה ופנים נאות שהוברחה ארצה בדרך-לא-דרך ולמדה כתריסר מילים באנגלית, שמחציתן כינויים לאברי גוף; ובתחילת הסשן אפילו חשבתי לפנות אליה ברוסית, אף שהחשיפה שהייתה כרוכה בכך הרתיעה אותי. והנה, מתברר שמדובר ככל הנראה בבת טובים מאיזו עיר-ספר במרכז רוסיה, היכן שכל הנערות לומדות לבי.איי, ולעיתים אף למאסטר, בספרות ולשון אנגלית – הכל כדי לברוח מן המקום חסר העתיד ההוא, הישר לזרועותיו של אמריקאי מן המעמד הבינוני-הגבוה שהן תפגושנה, לגמרי במקרה, על איזה חוף בעת החופשה השנתית שלו באיי יוון. אך המציאות הכינה עבורה תוכניות אחרות. השנים נקפו והאמריקאי לא הגיע, קמטים קטנים (עכשיו אני רואה) החלו להצטבר על הפנים הסלאביות הבריאות, הגברים מסביב שתו סאמוגון, והדקדוק שפעם היה ללא-רבב, החל להשכח. ומתישהו בין ה-Past simple ל-Present perfect היא התגלגלה לספק שירותי מין בארץ של הז'ידים.

אני בולע, אך היא לא מתרשמת, ועוד לפני שהאפטר-טייסט נעלם כליל מפי, היא ממהרת לשחרר אותי מן הרצועות, מסירה בזהירות את כפפות הגומי מידיה ובתנועה מיומנת שומטת אותן לפח אשפה קטן. בהתעלמות בוטה מנוכחותי היא פונה להכין בזריזות את החדר ללקוח הבא, אך בעודי חומק בראש מורכן מן החדר, היא קוראת אחרי, כאילו נזכרת, "You feel shamed now, but it will make your dick hard until next time. Trust I, I know".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י