בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 18 שנים. 26 באוגוסט 2005 בשעה 7:59

לפני כמעט שבע שנים ניהלתי התכתבות אינטרנטית אינטנסיבית עם איש מארץ אחרת, מבוגר ממני בשנים רבות. דיברנו על הכל: אינטרנט, סרטים, פוליטיקה, תסכולים מאהבות ומקשרים. על סקס - לעתים רחוקות, ובכל אופן מעט מאוד. אבל יום אחד הוא כתב לי: "Say, are you also into bondage?" לא הבנתי את השאלה הזו בשני מישורים. קודם כל, לא ידעתי מה זה bonadge. ושנית, האם במילה also הוא התכוון ל"גם את, כמוני", או - בנוסף לדברים אחרים שמעניינים אותך.

בדקתי במילון של וורד מה זה bondage: "שעבוד, עבדות". לא, לא נראה לי, כתבתי לו. אני לא בקטע של להיות שפחה של מישהו. בכלל, זה נראה לי דבר מאוד שלילי במערכת יחסים. אבל למה בדיוק אתה מתכוון בשאלה שלך?
bondage, הוא הסביר לי, אני מתכוון יותר לאלה שאוהבות להיות קשורות בחבלים, שמונעים מהן תנועה, שנשלטות על ידי רצונו של בן הזוג מרצונן במהלך האקט המיני (ככה בערך. התרגום שלי). ואני אומר "also", כתב עוד, כי נראה לי שאת כזו. ואני - כן, גם אני כזה.

אולי שבועיים שתקתי דוא"לית ולא כתבתי לו חזרה. פתאום האיש הזה, שמבוגר מאבא שלי, מרשה לעצמו לומר עלי דברים שקשורים למין. פתאום הוא מספר לי דברים על עצמו, שאני לא בטוחה שרציתי לדעת (Too much information! Way too much information!). וה-also הזה - מה מהדברים שכתבתי לו גרם לו לחשוב עלי דברים כאלה?

הוא לא ידע לומר לי למה הוא שאל. הוא אמר שהרגיש את זה, איכשהוא. כמו שלסביות מספרות שהן יכולות לזהות לסביות אחרות רק מהמבט, או מתנועה - בלי לדעת באמת איך. משהו מהדברים שכתבתי השתמע ככה.
And I wasn't into Bondage, I really wasn't.
לא ביקשתי שיספר לי יותר על הטעם המיני שלו, העדפות והתנסויות. חזרנו לדבר על סרטים ועל פוליטיקה. השתיקה פייסה אותנו.

עברו כמה שנים.
Yes, I am also into bondage.
תודה לך שעזרת לי להבחין בזה.

defluo{BDOC} - את מצחיקה.

סליחה שאין לי תגובה יותר מוצלחת. אם היינו מכירות הייתי פשוט כותבת "חה". והיית מבינה.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - ולי קרה אותו דבר בדיוק עם חברה מהעבודה. רק ש... לי לקח שבועות בודדים לשנות את ה"לא" ל"כן, גם אני..." :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י