בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות, חויות ושאר ירקות.

לפני 6 שנים. 17 באוקטובר 2017 בשעה 5:48

חייי כאדם שנהנה ונוהג לטייל מעת לעת הינם ברובם טובים מאוד, אני רואה עולם, פוגש אנשים מעניינים, רואה אומנות ואדריכלות מיוחדת ואוכל ושותה את דרכי דרך תרבויות העולם. 

אך אתמול שוב עומתתי עם המציאות הבלתי מתפשרת של תיירים - האנשים שהינם ואינם תוך שבריר שניה. 

הכרי בטיולי אלפי אנשים (חלקן אף היו נשים), אך לטיול, כמו לכל דבר טוב, יש סוף, ולעיתים לוח הזמנים שלו לא תואם את רצונותי. אתמול שוב הכרתי ״פוטנציאל״ לא התאהבתי או משהו דרמטי שכזה אך הכרתי מישהי מעניינת מישהי שלו היא ואני לא היינו צריכים לחזור לארצות מוצאנו היינו נפגשים שוב.

וכך היא נוספה לרשימה מנטלית שלי, רשימה של חיים מקבילים שצללי מנהלים על ידי מיצוי הפוטנציאל של מאות מפגשים שאני זנחתי עקב המציאות של חיי.

איזה מין חוויות שונות ומשונות הייתי חווה לו הייתי נווד אמיתי, לו חייתי בעולם בו יכולתי אתמול, בעת שישבנו זה מול זו לומר לה: ״שווה לבקר בארץ הפלונית ממנה הגעת? לו אבוא לשם תרצי להיפגש שוב?״. אך לי יש לימודים וחיים בישראל ועל כן נידונו דרכינו להיפרד.

 

פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - אחחח..
לפחות עכשיו יש סיבה להעלמות שלך.

איך שהוא אני יודע שלהציע לך לטייל בדשא של האוניברסיטה זה לא יהיה אותו הדבר.
אבל מהניסיון חיים שלי והסובבים אותי. אהבת טיולים היא יפה למדי וקצרה למדי. נדיר נדיר נדיר להפוך אותה ליותר ממה שהיא, קצרת מועד.
לפני 6 שנים
TheStrider​(סדיסט) - לא יודע, אכן להסתובב בדשא של האוניברסיטה אינו זהה, אם כי מהנה עבורי. אני חושב שאהבת הנסיעות היא קצרה, בעיקר כי אנשים משנים את מטרת הנסיעות מטיולים לעבודה וכו. אני לא מתאר לעצמי שאי פעם לא אשאף לטייל, אני חושב שזה כמו נטייתי לבדס״מ, זה לא תחביב, זאת תכונת אופי.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י