צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

VIP

בלי מילה מיותרת
לפני שנה. 28 בפברואר 2023 בשעה 17:54

אז ארגנתי ערב לצוות שלי (היה שווה רק בשביל לשמוע היום את המדריכות שואלות אותי למה אני עוזב עכשיו כשהן מעריצות אותי ואיך אני לא שחקן ;-)

וזה עוד אחרי שביום שגילו שאני עוזב, בלי בושה אחת השוותה אותי לגבר אחר שמתנדב אצלנו ובפניו אמרה עלי לחברות שלה "זה ההבדל בין גבר אלפא לפשוט גבר", מסכן הבחור איך בלע את הרוק... אם רק הייתה מבינה שאני יותר סיגמא.

בקיצור, הנחתי להם ערב אימפרוביזציה ומכולם כשאני עולה לאלתר יחד עם אחד המדריכים כמובן לנו דופקים סיטואציה של: סיור בוקי נאה בדאנג'ן :)

ואז המזכירה, למרות שאני הכי פוקר-פייס ושומר את הקלפים קרוב לחזה תמיד, ידעה בדיוק לשאול אותי "תגיד היית כבר בדאנג'ן?", וול, אמרתי שכן, פעמיים והיא עשתה תגובה של "נו זה הכי מובן מאליו, ידעתי" ואני אומר לעצמי, איזה קטע מגניב זה שקינקים פשוט מזהים זה את זה.

גם בעבודה הקודמת שלי היה קטע עם אחת השותפות לעבודה שידעתי שהיא נשלטת ואחרי שסיימתי לעבוד שם ניהלנו שיחה מחב אל לב והנה, הבחנה נכונה; מאז אנו ידידים מאד טובים ואני עוזר לה לא ליפול בתחום הזה, בין כל הסדקים האפילים.

 

בכל מקרה, אז כן הייתי בדאנג'ן, לפני הרבה שנים, לפני שהוא הפך מיינסטרים והתחיל לפרסם את עצמו על אוטובוסים; אבל אני לא מתכנן לחזור לשם, תמיד העדפתי דברים עם יותר קלאס

 

SoftSoul​(נשלטת) - חלום שלי שהגברים הנכונים יזהו את זה אצלי מחוץ לכלוב
לפני שנה
Master Trainer​(שולט) - אם את מתנהגת טבעי בדר"כ, גם בלי לחשוף את סודותייך, רק להיות עצמך, תאמיני לי שיזהו
לפני שנה
SoftSoul​(נשלטת) - יש הבדל בין שולטים לנשלטות. אתם הרבה פעמים דומיננטיים מאוד גם ביום יום שלכם. נשלטות פחות מתמסרות לכל עבר/ כנועות במהלך היום... מכלילה אבל בשביל הנקודה :)
לפני שנה
Master Trainer​(שולט) - רק שהסיפור שלי מזכיר שגם את הנשלטות ניתן לזהות (ואולי זה רק עניין של ניסיון)
מאחורי פאסון הדומיננטיות, ניתן לראות אצל כל אחת את הנטיה האמיתית שלה במידה ומספיק חדים; אצלי בבלוג אין צורך להתנצל על הכללות :) ההכללה היחידה שאני נגדה זו ההכללה שאומרת שהכללות הן דבר רע (אלא אם כן הן מגיעות סתם ממקום שמנסה להיות פוגעני ואז זדיינו)
לפני שנה
SoftSoul​(נשלטת) - מעודד ☺️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י