צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

VIP

בלי מילה מיותרת
לפני שנה. 11 במרץ 2023 בשעה 22:57

זה היה לפני שנה וחצי בערך עם אחת האקסיות כשגרתי בצפון באחד האזורים היפים ביותר בארץ, אז כמובן שיש הרבה מה לספר,אבל אולי פעם אחרת.

אספתי אותה אלי ואמרתי לה שנקפוץ לחוף צמח לפני שנעלה הביתה, אז שתבוא כבר בבגד-ים.

בנסיעה נתתי לה למצוץ לי קצת כמו שאני אוהב אבל הפעם לא גמרתי, התנועה הייתה מעצבנת מדי והיא ראתה שזה הרגיז אותי.

אז בצמח חיכתה לי הפתעה לא צפויה.

עכשיו, אני תמיד המוביל ולשמחתי יש לי ראש מספיק קינקי וחופשי כדי להפתיע, אז אני לא נותן באמת לבחורות שאני איתן לקחת עת המושכות כ"כ; עם זאת, הפעם. אני שמח ששחררתי קצת ונתתי.

באופן מרגיז החוף היה עמוס וכולם היו במים, או שמא? במקרה הזה הזה לא ידעתי כמה זה יתרום לכיף.

אז אנחנו נכנסים למים, היא קטנה ושיערה הזהוב בוהק בשמש כך שמבטים לא חסרים, לקחתי אותה לקו הגבול שהמצילים תחמו איפה שרק אני עומד והחזקתי אותה עלי בישבנה. שממש ומים רק מחרמנים אותי יותר, אבל היינו מוקפים אנשים.

למרות כל זאת היא לא בזבזה זמן ופתאום אני מרגיש את היד שלה בתוך בגד-הים שלי מעמידה לי את הזין בלי להסס.

לחשתי לה בצחוק "את יודעת שאם את מתחילה משהו, כזה את תצטרכי לגמור אותו, תרתי-משמע", אבל לא תכננתי שהיא תקח את זה כפשוטו.

היא רק הנהנה ונתנה לי את החיוך השובבי שלה ושלפה את האיבר הזקור החוצה ממשיכה לעסות אותו באינטנסיביות; מודה שלזה לא ציפיתי, אבל השילוב הנהדר של שמש נעימה, רוח ים, מים שלווים ורכים ויד להוטה על הזין בזמן שאני אוחז בישבן הכ"כ נעים שלה תחת בגד-ים דק שבקושי מורגש, זה משהו שלא התכוונתי לסרב אליו.

והיא עדיין הגדילה לעשות, אחרי שצללה כמה פעמים למצוץ לי לי ואני כבר רואה את המבטחים החשדניים של אנשים (ובעיקר נשים) במרחק של גג 2 מטר מאיתנו, היא הזיזה את התחתון שלה ופשוט תיפסה לי על הזין.

אני מעיף מבט לסובבים אותנו, הם נראו סקרנים, אבל יותר מדי ישראלים כדי לנסות להתערב או לומר משהו לסיטואציה שאולי הם הבינו או שלא, כי הכל התרחש תחת המים, אבל כל השאלות האלה התבטלו לגמרי כשהיא התחילה להניע את אגנה במין תשוקה פראית על הזקפה שלי.

הכוס שלה שגם ככה היה יחסית צר, הוצר אפילו עוד קצת ע"י התחתון שזה תמיד טוב ובתנועחת שלה הייתה התלהבות אדירה - שם ראיתי את הפנים האמיתיות שלה, האקסביונזם והאהבה לריגושים שלא תואמת את המראה הגיקי שלה כלל, כי זה שהיינו מוקפים באנשים מטרים ספורים מאיתנו רק שלהב אותה עוד יותר; אותי הדליקה דווקא ההסתרה ממש מתחת לאף של כולם.

הצמדתי אותה חזק אלי, המים גורמים לי מדי פעם לצוף קצת מעל קרקע הים, היא החביאה את הגניחות המגרות, הנמריות שלה בצוואר שלי והידיים שלי איזו בישבנה שרקד לי בסקסיות על הזין, צמוד-צמוד.

לא לקח הרבה זמן עד שהרגשתי את זה בא, שלפתי אותו והשפרצתי זרע באורגזמה מטרפת אל המים; עד היום מאחל לשלוש הנשים עם המבט המאשים (או שזה רק היה נדמה ככה בראש שלי כי אני ידעתי מה אנחנו עושים טהן אולי בכלל לא) שהשפיך שלי לא נדבק אליהן איכשהו, בכל זאת הן עמדו קרוב אלינו מאד :)

בכל מקרה, גמרתי חבל על הזמן, היא הביטה בי במבט מסופק על שנתנה לי מה שחשקתי בו ויצאנו מהמים; טבלנו שם יותר מעשרים דק'/חצי שעה ואני בטוח שעם הסובבים היו יותר בטוחים לגבי מה שעשינו שם בנינהם הם היו מרגישים קצת מחוללים, אבל בזין שלי, תרתי-משמע ;)

 

וכן למקרה שעלתה השאלה, דאגתי להחזיר לה באותה מטבע, כשלקחתי אותה באמצע המדבר,טיפסנו על פסגה מול כל העולם, הפשטתי אותה שם למעלה, קשרתי ו-'התעללתי' והשתמשתי בגופה הסקסי, כך שכל עובר-אורח יכול היה לצפות במחזה; בעבר באמת נקלע לדרכי אחד, כשעשיתי משהו קצת דומה עם מישהי אחרת, אבל למזלה של הבלונדה היפה, איתה זה לא קרה שבא מישהו והביע עניין במיוחד כמו פעם,או שאולי זה דווקא היה מלהיב אותה יותר, לעולם לא נדע...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י