סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזמן שחשבתם

בין הרגע שהתרחש מה שהתרחש, ועד לרגע שהמחשבות החלו לנתח, עלתה תשובה אינטואיטיבית שלרוב לא מייחסים לה חשיבות, ולרוב היא התשובה.
לפני 4 חודשים. 29 בדצמבר 2023 בשעה 13:10

היו לי כמה נשים בחיי שתמכתי בהן כלכלית. זה כל כך שקוף וברור בעיני שזה הנכון, שאין בי פסיק של בושה להודות בכך, או לחשוב שיש בכך מן הפסול. לכן המונח שוגר דאדי מגוחך בעיני. 

״היא איתך בשביל הכסף״

נכון. ברור. פשוט. בלי שקרים. מי שאיתי איתי כי נחמד וקליל ומערסל. אני כזה באופי. פשוט שקשה לחברה לקבל את זה ולכן היא צבעה בצבעים את הנכון בעיניה. מותר להזדיין עם מי שרוצים, אסור לקחת ממנו כסף. מותר שהבן זוג יזמין למסעדה, אסור לקחת כסף. מותר שהבן זוג יממן שכירות, אסור לקחת כסף. כך טוען ״הנכון״ השקרי. מאחז עיניים. מהתל. מספר סיפורים על אהבה ורגשות ומוסר, ובפועל לא מחזיק מציאות. עדיף פשוט להיות כזה שרואה שיש צורך ודואג ומספק. זה הופך את החיים לקלים יותר. נעימים יותר. 

המציאות פשוטה. חיים ואז מתים. אפשר לבחור לחיות בנועם, ואפשר לבחור לחיות בחוקי מוסר. איש איש באמונתו יחייה. חופש מוחלט לכולם וכולן. רק יש להביא בחשבון שיש
זמן. הוא עובר. וחיים עכשיו. לכן אם צריכים לרפד לפרטנרית את החיים כדי שישעמם לה ותתעסק במיניות, אז עושים את זה אם מיניות זה הפאשן.  

 

שוגר דאדי זה מונח מטופש ומזנה. רפדן זה מונח נחמד יותר. לרפד את החיים לפרטנר בקשר זה בדיוק כמו למצוץ טוב או להשקיע במסאז. בקשר חולקים את מה שיש לחלוק. לחלוק זה תמיד מעצים. 

 

A broken angel - תראה גבר שמשלם על מסעדה זה לא שוגר דאדי

אבל גבר שמשלם שכירות ( לא חד פעמי כי היא נתקעה) וקונה מלא מתנות .. זה כבר כן שוגר דאדי

יש כאלה שאוהבים את זה.
לפני 4 חודשים
StreetCat - אם זה מתאים לשני הצדדים אין בעיה, אבל לרוב זה מגיע למצבים של ניצול מיני/כספי. (הניצול לרעה ייתכן משני הכיוונים)
לפני 4 חודשים
mellory - רפדן 😂 זה מצויין.
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י