בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח נטוש

לפני 4 שנים. 5 ביולי 2019 בשעה 9:52

לך תסביר לה שאין שם כבר כלום.
לך תסביר לה שאמרת לה שאתה בסוג של קשר.
לך תסביר לה שרצית לספר ורק חיפשת הזדמנות.
לך תסביר לה שגם אלוהים טועה.
בעינייך? טעות קטנה של טיימינג, הכל קרה כל כך מהר, אפילו כשזה היה הכי לאט. חיכית להזדמנות שלא באה, חיכית להזדמנות שכבר עברה מזמן.
בעינייה? אני אותו הזבל, אותו אחד ששיקר לה יום אחרי יום, ביודעין ובכוונה. כנות היא ביקשה, ואתה תמיד אומר שאתה ספר פתוח. שלשקר זה הדבר הכי טיפשי שיש. ואתה צריך לדעת, שתמיד שאתה טועה, אתה משלם את המחיר הכי יקר. אתה מפסיד הכל, כי אתה מפסיד את עצמך. והפעם גם הפסדת אותה.
תירוצים. אתה יותר טוב מתירוצים. אתה לוקח את האחריות. לגבר יש רק את המילה שלו. ואם אתה לא מגבה אותה במעשים אתה לא שווה כלום.
לה אני לא דואג, יש לה נפש יותר חזקה משהיא אי פעם תוכל להבין, לביאה זה בלשון המעטה. מהקצת שטעמתי ראיתי אישה שתשרוף את העולם אם צריך.
אישה שאכפת לה מהכל.
ראיתי אישה וראיתי בית ואולי אפילו ילד.
את זה לפחות אתה יודע. את זה היא לעולם כבר לא תדע.
שאתה כבר לא מחפש עוד סתם נשלטת, כזאת שמתלהבת מכמה צעצועים, עוד מזוכיסטית שרוצה סטירות רק בשביל עצמה. אתה מחפש את זאת שתלמד אותך, שתרוץ איתך בחיים האלה בעיניים עצומות, כי מי צריך לדבר כשיש מבטים. אחת כזאת שיש לה כל האמון שלך. את הצד השני שלך, זה שחי את מי שהוא, ויודע שזה לא תמיד מגניב.
חיפשת, חקרת, שאלת, קראת, הקשבת ונראה שסוף סוף מצאת. ולא הצלחת לשמור עליה, ההפך.
ועכשיו אתה תמשיך לנדוד ולהיות לבדך, גם שאתה ביחד. אתה כבר רגיל. אף אחת לא תדע לקבל ולהכיל את מי שאתה. את השריטות והשיגעון והשליטה הכל כך חונקת שלך. אני מאחל לה שהיא תמצא מישהו שיבין , שידע לשמור עליה מעצמה. שלא ינצל את הכוח שלה בשביל להפוך את העולם, להפוך אותה להיות מישהי שהיא לא, כי היא תעשה את זה.

חציתי קו אדום ואני הבן זונה שלך. ואני מאשים רק את עצמי.

עלטה - עצוב.
לפני 4 שנים
בת רומה - כן, אתם כל כך מטומטמים לפעמים...
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י