לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המציאות , קווים לדמותה

סתם עוד זרם תודעה אנונימי...
לפני 3 שנים. 20 במרץ 2021 בשעה 12:39

בפרק הזה אולי נבין כמה דברים עלינו  ואולי את המכניזם.

באוטו דיברנו , בחנתי את הידיים שלה , ידיים של אישה בוגרת , יש לקג׳ל או איך שקוראים לזה , הכל מוקפד היא מריחה נהדר , אישה יפה כמו שאלוהים התכוון שאישה תיהיה. 

אני טיפוס מאוד גשמי , ומגושם מאוד פיזי , הגוף שלי מגיב בשניה וחצי היא מבחינה בזה ושולחת אצבע מורה לפה שלי , הנשימה שלי נעצרת הראייה מטשטשת, גם ככה כבר לא נשאר דם בגוף.

היא מסמנת לי , עם הסנטר כאלו מצביעה על הבטן מניח יד פשוטה , בטן נעימה , מסיט טיפה את החולצה , גוף חיוור מתגלה שם היד יורדת למפשעה , היא אומרת לא , הכל נעצר מבחינתי רק האצבע עדיין אצלי .

ממשיכים לדבר והיא אומרת שהיא לא מוכנה , היא פגשה מישהו שפגע בה בדיוק יום קודם , אני כאלו קבלתי פטיש חמש קילו בראש, נושם עמוק ,מנסה להראות נורמאלי , הדברים האלו תופסים אותי לא מוכן בכל פעם.

 

בשיחות הקודמות באמייל היא כבר סיפרה שעברה תקיפה קשה בגיל צעיר התוקף היה תייר והיא הזמינה אונס אנאלי , לא היה בתפריט אותו יום אונס רגיל , אז היא הזמינה לעצמה אחד קשוח , עם סם אונס , אבל לא מספיק חזק , אז היא התעוררה לה באמצע . 

אבל זה היה מזמן והיא פשוט מושכת אליה טורפים , ככה היא. 

הרגשתי שאין לי אוויר , אם היא מושכת כאלו ,מה אני?! אני מכיר את המשחק , מכיר את סידור המילים שיגרום לתחושה ,לרגש . מה אני ? עוד טורף? 

 

האינסטיקט הראשוני שלי היה לנתק מגע , הלב שלי חלש מידיי לכאלו דברים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י