לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של מתלבט

חיי אישם בדרום הרחוק, רחוק רחוק מהעולם ה"אמיתי" כלומר מדינת ת"א וסביבתה. לכן אני רואה את עצמי כחובב במצור, כמפלצת כלואה, כרעב במדבר האין סופי...
לפני שנה. 28 ביולי 2022 בשעה 9:16

אני והילה מסתובבים אחד סביב השני כבר כמה שבועות. לצערי בפועל לא יצא לנו להיפגש לבדנו בתדירות שהייתי רוצה. פעמים במשרד שלה, עוד פעם בחדר ההרצאות במפעל ועוד חצי מפגש במשרד שלי (עד שמשהו החליט שהוא חייב לדבר איתי ודלת נעולה לא עשתה עליו יותר מדי רושם. אל דאגה, לא פתחנו את הדלת במבט אשם, אך הוא לא הפסיק להתקשר עד שעניתי ובאתי לפגוש אותו).

 

השבוע, התעורר צורך לקפוץ למפעל שכן לצורך תיאום של משהו, באופן מפתיע מצאתי את עצמי נוסע עם הילה לפגישה. 

ללא ספק היה מתח באוויר, אך נסיעה של דקות ספורות לא באמת נתנה לנו את אפשרות לעשות איתו משהו.

במגרש החניה, הילה החליפה מסנדלים לנעלי עבודה, זה נתן לי את האפשרות המלבבת לעזור לה. לא בטוח מה יש בזה שכלכך מחרמן ומחרפן אותי, אך כל התעסקות עם גרביים ורגליים תמיד מעבירה בי רטט בלתי נשלט.

 

אחרי הפגישה, התחלנו לנסוע ובהחלטה של רגע, פניתי לדרך עפר צדדית ועצרתי מאחורי איזה שיח. לשמחתי נראה שגם היא חשבה בדיוק על אותו הדבר ושניה אחרי שעצרנו הבהונות שלה כבר היו עמוק בתוך הפה שלי.

סקס באוטו זה אף פעם לא דבר נוח ומסתבר שלרדת לבחורה ברכב זה אפילו פחות נוח, במיוחד עם אתה מתחיל בבהונות רגליה...

אחרי כמה דקות, עברתי לעמוד על ברכי מול דלת הנוסע הפתוחה, ראשי עמוק בין יריכה והזקפה שלי מעוכה בין כפות רגליה. תמיד אמרו לי שאני ממש טוב לרדת לבחורות, אך עם הילה זה היה משהו מעולם אחר... כשהיא גמרה כל פרצופי התמלא בנוזל שמימי, מתוק ונפלא והרטיטות של גופה מחצו את פני. היא אמרה שבעלה מעולם לא גרם לה לגמור כך...

 

החלטנו שאנחנו חייבים למצוא מקום וזמן למפגש קצת יותר ארוך ואינטימי...

נראה איך זה יתקדם.

 

 

Netrunner​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
Netrunner​(נשלט) - 🤤 🤤
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י