סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיאלקטיקה של מיניות

החופש להתבטא בתוך הכלא של המחשבה.
לפני 5 שנים. 17 ביוני 2018 בשעה 11:32

"קראת את הבלוג שלי?" - וואו, איזו אמירה מורידה. כל כך קשה לי עם זה שבפעמים המעטות שאני פונה כאן לנשים ומנסה לפתח שיחה, הרבה מהן מפנות אותי לבלוג שלהן או לפרופיל (שלעיתים עמוס לעייפה באזהרות והוראות). הן לפעמים אפילו גוערות בי על שלא עשיתי עבודת הכנה מקדימה ועיינתי בהם בטרם פניתי. וזה קצת מוזר, לא? מה, גם כשאתן הולכות ברחוב ומישהו מתחיל איתכן אז לפני שאתן מתחילות לשוחח, אתן שולפות מסמך של מספר עמודים ודורשות כי הבחור יעיין בו בטרם יעז לעשות צעד נוסף?

 

אז, נכון, נכון, יש בזה משהו שחוסך זמן ומסנן. אבל בסוף, רשימת מכולת של תכונות, אזהרות ומגבלות היא רק מידע אובייקטיבי שלא באמת אומר משהו על אותו אדם. והיות ואנחנו בני-אדם שאמורים לתקשר אחד עם השני, ולא מוצרים שמגיעים עם מפרט טכני, לדעתי עדיף להכיר בשיחה, נורמלית, בין בני-אדם; ולא בין אדם לבלוג/פרופיל במעין אקט חד-צדדי ופטישיסטי לחלוטין.

OR1977 - אני חושבת שהן מפנות אותך לפרופיל, כי לרוב יש שם תשובות לשאלות פשוטות כמו גיל/ מיקום...
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - הי אור, זה ברור למה. אבל אפילו זה - לדעתי יותר נחמד "לגלות" את הדברים האלה בשיחה (הרי אם ארצה אסתכל, אני יודע איך למצוא לבד :) ), אבל העניין שמפריע לי הוא עצם ההפניה לפרופיל/בלוג.
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - אני שולחת פונים לקרוא את הבלוג שלי רק כשהם לא מבינים/תוהים/שואלים למה אני לא בעניין(לאחר שהסברתי כמובן). אף אחד פה לא חייב לך כלום, היית צריך להסתפק ב ״אני לא בעניין״. בהצלחה
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - אני חושב שהגישה שלך אכן משקפת את הכלל. אבל אני לא מסכים איתך, אני חושב ש*כל אחד* חייב למישהו משהו, במסגרת היחסים בין בני-אדם. גם באתר הזה.(אגב, "שולחת פונים" - שימוש במילים קצת מתנשא, לא?)
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - אם היית קורא באמת את הבלוג שלי היית יודע שאף פעם לא הסתרתי את העובדה שאני מתנשאת(;
וברצינות- כן, ״פונים״ זה עובדה, אבל רוב הנשלטות כאן ממילא מקבלות המון פניות. לא יודעת איך אחרות מגיבות, דיברתי בשם עצמי
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - לך זה עדיף, כי תחת תפיסת העולם הזו תדבר בערך עם פוטנציאלית אחת בשבוע. לא רע.
אם אנחנו נלך לפי ההמלצה שלך - נדבר עם 10 ביום.
וואלה, יש לי דברים מעניינים יותר לעשות עם הזמן שלי, מאשר להחליף פינגפונג הודעות משעממות עם אנשים שלא עונים על אחוז אחד מרשימת המכולת ההיפותטית שלי.
כולנו בסוף חורגים מהרשימות האלה כשמגיעים למציאות, אבל אין טעם לפתח כל יום כל היום שיחות עם אנשים שלא תואמים אפילו במעט.

אגב, זה אפילו יותר מתסכל כשהשיחה לא משעממת אלא נעימה. העובדה שאתה בן שיח נעים עבורי (נניח) לא אומרת שאני מעוניינת להיות הנשלטת שלך אם אתה צעיר ממני ב5 שנים ואני מחפשת גבר שמבוגר ממני בעשור לפחות (שוב, נניח), או אם אתה סדיסט נטול דומיננטיות ואני נשלטת עם סף כאב נמוך שמחפשת דום מנטלי בלתי מנוצח.

רשימות מכולת הן כלי נהדר בכלוב.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - ראשית, מסכים איתך שרשימות מכולת הן כלי טוב, אבל הן לא תחליף לדיאלוג בין אנשים.

שנית (לגבי הפסקה השנייה), למה מתסכל? גם רק לשוחח זה נחמד. יש גבול לכמה מין אפשר לעשות. וברצינות - אדם נורמלי לא מצפה שמי שנענתה לשיחה איתו מביעה בכך הסכמה להיות נשלטת שלו (אבל זה היה עדיף כמובן ;) )
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - אני, כמו שתוכל לראות בפרופיל שלי (...), מחפשת גם חברים פה. אבל לא כולם כמוני. כך או כך, האנרגיות שמושקעות הן מסוג שונה. והכי לא נוח כשאחד הצדדים סבור שמדובר בשיחה של בחינת אפשרות לקשר, והשני כבר מזמן משוכנע שזה ממש לא זה, אבל משוחח בקטע ידידותי.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - לא נוח... כמו בחיים, כמו בכל מסגרת של היכרות בינה לבינו.
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - לא הבנתי. אז אתה בעצם מציע שמי שאתה לא עונה קריטריונים בסיסיים שלה (למשל כי אלה נמוך, נשוי, לא דומיננטי, לא נמשך לddlg, סדיסט, צעיר ב20 שנה ממה שהיא מחפשת - או מכל סיבה אחרת) לא תוריד את מוחה החמודון בשאלות שוליות שכאלה, כי מה זה כבר משנה והעיקר שיהיה נחמד לדבר?
אני מתחילה לראות למה גברים מסוימים חושבים שלגיטימי להסתיר פרטים בסיסיים לגבי עצמם, כמו העובדה שהם מתחזקים זוגיות מונוגמית פלוס 3 ילדים וגרים בצפון קוריאה.
מה זה משנה? העיקר דברי איתי, שיהיה לי חומר אומנות ללילות הבאים.
אה, רגע, התאהבת בי על הדרך? אוי, חמודה.
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - *לא תטריד
*חומר אוננות, כמובן. תיקון אוטומטי תמים שלי.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - מה, לא... זה לא מה שהתכוונתי אליו. התכוונתי בסך הכל שאפשר לגלות את כל הפרטים האלה תוך כדי שיחה ובלי לשלוח אנשים לקריאת בלוג/פרופיל. שיחה יכולה להיות קצרצרה וממצה (לא אמרתי בשום מקום שאת צריכה לעשות שיחות נפש עם כל אחד ולגלות אחרי שנה של התאהבות שחברך לעט הוא קים ג'ונג-און).
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - אז אתה אומר שכדאי להחליף תמצית ציפיות די בהתחלה, כדי שאפשר יהיה בתוך שיחה קצרצרה וממצה לגלות אי התאמות בסיסיות כאלה.
נו, מעולה. זה בדיוק מה שגם אנחנו אומרות.
אבל זה כמו במפעל הראשון שהמציא את שיטת הסרט הנע, כדי לשמור על יעילות (פורד, זה היה?), כי הצורך הוא אבי ההמצאה - הצורך שלנו לעשות עוד משהו בחיים חוץ מהתכתבויות בכלוב גרם לנו להמציא שיטה גאונית: לנהל את השיחה הקצרצרה הזו מראש, באופן חד צדדי, באמצעות הפרופיל שלנו. אנחנו כותבות פעם אחת, אתם קוראים בהמוניכם, מאות שיחות קצרצרות ומיותרות נחסכות.
אח, הגאונות.
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - גם אני מצטרף לבחורות מעלי (שקט).

ויותר מזה, זה בר יותר מרשימת מכולת. עבורי לפחות.
זה מראה על הבן אדם.
וכן, זה בדיוק כמו שבאמצע משרד מלא מכופתרות פתאום תגיח הכוסית המדהימה שיער בלונדיני מקלות חלק חלק הדוקה רקדנית מרחפת על האוויר לבושה שכבות שכבות איזו שטות ומעל טייץ ומעל חצאית וגופייה וחולצה וצעיף. נו. חורף.
כן, בלוג מראה על יצירתיות. כתיבה. מקוריות.
וגם - מכנה משותף.

אבל לא. סליחה.
בעצם תמחק את הבלוג. בבקשה. כרגע.
הרי שווה יותר לגלות ולהכיר מהתחלה.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - ברור שבלוג במידה לא מעטה מראה על בן-אדם. אולי כדאי שאדגיש - אני לא מדבר על הלגיטימיות של בלוג. בודאי שבלוג זה צוהר (מסוים אמנם) לנפש של מישהו (בזה אנחנו מסכימים). לא זה העניין. אני מדבר על *עצם ההפנייה של אדם אחר לבלוג שלך כצעד ראשוני וכתנאי להיכרות איתך*. זה נראה לך הגיוני שאני אכיר אותך ואז אגיד לך, "שומע רגע אחי, לפני שנמשיך לדבר, אני מביא לך רגע את כל העבודות שכתבתי באקדמיה לפני שנמשיך לדבר"?!
אתה מסתכל על זה מאד בינארי, זה לא הכל או כלום. ביטוי זה דבר מדהים, והבלוג משמש את זה ואני בעד (לא יודע איפה ראית שכתבתי אחרת). אני מדבר התנהלות של שיחה בין אנשים...
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - להיפך. אני לא מסתכל על זה בצורה בינארית.
כן, כשאתה פוגש כמעט כל בן אדם בעולם, אתה יודע עליו משהו, בין אם זה עבודה משותפת, תחביבים, מארבים בלבנון.
כאן, אתה נכנס ורואה 70 אלף אנשים שהם אותו דבר. ולא יודע עליהם כלום.
אז כן, זה לא קצת או אומנם או שום דבר כזה. זה המון.
ואישית? עובדה שנפגשתי רק עם בלוגיסטיות. כמעט. חוץ פעם אחת. או שלוש.
זה מגרה אותי. הרבה יותר מכלום.
זה מידע וידע מהעומק.
באמת.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - היכרתי בחיי לא מעט אנשים מדהימים (מכל העולם) שלפני ההיכרות איתם לא ידעתי עליהם כלום.
לדעתי ככל שמנתקים את "הידע" על הבן-אדם מהבן-אדם, השיח יותר טהור. פחות שיפוטי. יותר אמיתי.
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - אז אני שואל באמת. למה לך יש בלוג?
הרי הפוטנציאל/ית או סתם מישהו שירצה להכיר אותך לא אידיוט. הוא יקרא אותך.
הוא יבין עליך משהו ויהיה לו 'פור ידע' עליך.
הוא לא יבוא נקי לאף סיטואציה איתך. לא פחות טהור לא פחות שיפוטי ושום דבר.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - אנסה להסביר- איני נגד בלוג. אני אוהב בלוג. פרמנידס בעד בלוג. בלוג זה מוסיף. עכשיו, כשהבהרנו את זה, אבהיר למה אני מתנגד - אני נגד *לשלוח* אנשים לבלוג כ*תנאי* להיכרות. (בודאי שפה בכלוב, שהתנאים להיכרות הם נגדנו, בלוג זה דבר נהדר!).
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - מצטרפת לקינקי, אפילו כתבתי פוסט שאומר שלעולם לא יהיה לי שולט שלא מחזיק בלוג, למה? כי השניים היחידים כאן שפניתי אליהם והם גם הפכו לשולטים שלי, תפעלו בלוג ואת הבלוג בזה חרשתי לאורכו ולרוחבו עד שהבנתי שיש כאן מישהו שיכול להתאים לי וזה עבד. אז כן, יש לך בלוג ואם לבחורה שפנית אליה יש גם בלוג- ראוי שתקרא אותו, לא חייב את כולו, לא צריך אפילו לסמן לייקים, אבל זה יחסוך לך המון אנרגיות וזמן
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - מבחינתי אחד הדברים שמעידים על אדם שהוא די בוודאות לא מתאים לי - הוא שהוא לא מעוניין לקרוא את הפרופיל או הבלוג שלי באופן בסיסי (אלא אם יש לנו היכרות אחרת, נניח דרך דיונים בפורום או מסיבות).

כי אני מעוניינת באנשים שהם עד כדי כך חכמים - שהם כמעט לעולם לא מוצאים פרטנרית חכמה מספיק בשבילם. כאלה שמסתובבים בעולם כשהם לפעמים קצת מתוסכלים מהנושא הזה.
אנשים כאלה לא יעלו בעצם לפנות לאישה לפני שווידאו שהיא אינטליגנטית, כי מבחינתם זה יהיה כמו לפנות רנדומלית לאישה בנורבגיה ולקוות שהם במקרה יפלו על אוסטרלית. כאילו, מה הסיכוי? מה הסיכוי שפרופיל נשי שאני לא יודע עליו כלום, כי לא קראתי אפילו מילה אחת פרי עטו, יהיה שייך לאישה חכמה מספיק בשבילי? הסטנדרטים שלי גבוהים מדי בשביל שהסיכוי לזה יהיה ממשי.
אלו הגברים שאני מחפשת.
אז כשאתם מפגינים בפומבי את העובדה שלא קראתם, שפניתם אליי כי אני אישה או כי התמונות שלי מצאו חן בעיניכם, ולא כי אני סופר חכמה, אתם פשוט עוזרים לי לסנן אתכם מהר.

לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - את זאת אהבתי. אני אשים אותה בבלוג שלי. תודה שאיפשרת לי לחדד את עצמי לעצמי בבלוג שלך.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - אני שמח. בבקשה.
לפני 5 שנים
Parmenides of Elea​(שולט) - אני אענה לך מה שעניתי לקינק-מאסטר, אבל קצת בהרחבה: את אומרת שאנשים חכמים לא יעלו על הדעת לפנות למישהי לפני ש*יודאו* שהיא אינטילגנטית. מה זה אומר לודא? האם את חושבת באמת שאפשר לדעת אם מישהו אינטיליגנט לפני שאת פונה אליו? את מודא *דרך* הפנייה ו*בעת השיחה* עם אותו בנאדם. אין לך דרך בעולם לדעת זאת לפני. אני חושב שאתם מייחסים יותר מדי משקל לנתונים יבשים על אנשים. מכירים אדם אחר דרך דיאלוג, לא דרך מונולוג. את בודקת איך האדם הזה מגיב אלייך, איך הוא מתייחס למה ש*את* אומרת. לא מעט הוגים כתבו על כמה חשוב כשמכירים אנשים, לנקות את ה"ידע" שלנו מהם. אתם מקלים בזה ראש אבל יש בזה ערך. בכל מקרה, סחפתם אותי כמה צעדים קדימה. (והסיכוי שפרופיל נשי שאת לא יודעת עליו כלום יהיה שייך לאישה חכמה מספיק בשבילך הוא גדול מאד ולפחות שווה לכזה עם בלוג מפואר. תתפלאי איזו גאונה מסתתרת מאחורי פרופיל ריק שאולי מטעמים כאלה ואחרים רוצה שתלמדי להכיר אותה בצורה אחרת. נסי להיות פחות שיפוטית ואולי תגלי אוצרות).
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - אנשים חכמים מזהים מהר מאוד אנשים חכמים אחרים.

ואגב, אנשים חכמים אכן מסתתרים גם מאחורי פרופילים ריקים, בערך באותם אחוזים (נניח) כמו מאחורי פרופילים עמוסים. טעית בהבנת ההודעה שלי אם הבנת שטענתי אחרת.
האחוזים הם, כך או כך, ובניגוד למה שאמרת, נמוכים למדיי. אתה מבין, הסיכוי לא זהה בין כל בני האדם. מי שרף האינטליגנציה שהוא מחפש נמצא איפשהו באיזור האחוזון העליון - רוב הסיכויים (99%,ליתר דיון. כי אנחנו מדברים על אחוזונים פה. וזאת בהנחה שיש פה התפלגות זהה לכלל האוכלוסייה. נניח) שהפרופיל הרנדומלי לא יהיה מספיק חכם בשבילו, בין אם יש שם בלוג או לא.

עכשיו, העניין הוא שאם יש פרופיל מפורט ובלוג, אפשר לתהות על קנקנו. אנחנו כבר לא מתעסקים בפרופיל רנדומלי. וזה כל ההבדל.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י