בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 7 שנים. יום חמישי, 23 במאי 2019 בשעה 7:40

"קר לי, מר ח."

"אני יכולה בבקשה ללבוש חולצה?"

 

רק למחורת אני מעכלת כמה כח יש במשפט הזה.


מלא שנים שאני ישנה לבושה לחלוטין.
ומאז הכרתיו- אני ישנה עירומה.


אני מבקשת רשות ללבוש משהו.
אני מבקשת לא כי אני "חייבת" ולא כי אני  "רוצה".


אני מבקשת רשות, באופן טבעי כזה, כי זה מה שאני עושה כלפיך.
מבקשת.

מותירה לך את הכח להחליט. עלי.


"בבקשה."

 

 

 

 


"כן, קטנה. ובואי תתקרבי. לאן ברחת?".


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י