בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 7 שנים. יום ראשון, 15 בספטמבר 2019 בשעה 7:08

זן נדיר.

 

 

אני יודעת שאכזבתי אותך, ואני מתקשה להכיל את זה.

 

הייתי רוצה לפתור את זה ב"נשלטת בלאי".

אבל אני לא.

זה בגלל שאני לא- שאני חשה קושי גדול כל כך להכיל אכזבה שלך כלפי.

 

אני מבקשת סליחה.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י