לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 3 חודשים. 14 בינואר 2024 בשעה 15:03

בחודש ומשהו האחרונים הוא החליט שמספיק עם הוניליות וההתנהגות ההולמת זוג נשוי (שגרה ושות'). אז אני עובדת על עצמי, והוא על עצמו בדרכו, וכך במחשבת רגע הזמנו לנו כל מיני צעצועים, לי ולו, שנוכל לחזור לשחק, להשיב את הסקס למקומו המרגש ולא רק כצורך בסיסי נטו.

הצעצועים הראשונים שהגיעו (לשמחתו) היו דווקא הפלאגים האנאליים. ממבט קל זיהיתי שאת רובם אכניס בקלות אם הזין היפה שלו מצליח בלי יותר מדיי עבודה מקדימה.. ואז חשבתי לעצמי שאת הקטנים יותר אני יכולה לשמור עבורו... הווו נדלקה בי נורה נלהבת.. מזמן לא תפסתי את המושכות כפי שעשיתי בעבר עם נשלט אחד או שניים.. ככ הרבה זמן בכלל עבר מאז שתפסתי את המושכות שאני קצת חוששת וקצת מתרגשת.

אז איך בכל זאת מנצלים הזדמנות? עושים פוטו שוט בעירום חלקי ומעבירים לו מתנה טיזרים חחח לכן, התחלתי בלמזוג לי כוסית אחרי שהפעלתי את מכונת הכביסה, הדלקתי ג'וינט ועכשיו מנסה לחשוב על איזה תנוחות.. ועוד לא דברנו על הקושי בצילום עצמי.. הו האתגר!

אז נכנסתי למקלחת התפשטתי ועשיתי מגוון תמונות ואפילו וידאו אחד.. מטורף כמה זמן עבר מאז ששלחתי תמונות חושפניות.. גרם לי לחוש כבת עשרים וקצת מלאת חרמנות ותעוזה.. מה השלב הבא? לעצור לקוויקי באיזה יער?.. מממ.. לפעמים אני אפילו מפנטזת על לבחור לנו מישהי להצטרף, וזה מעניין כי לפני 5 שנים הקנאה היוקדת הייתה שורפת אותי בעודי חיה. היום אני מסתכלת על הדברים מעט אחרת, אולי בגלל ההבדל בין חוסר הבטחון של שנות העשרים ושלושים לעומת בטחון והשלמת שנות הארבעים.

שלחתי לו את כולן ללא פוטושופ או חרא. כי אנחנו מאמינים בדבר האמיתי. שלחתי לו כמובן בידיעה שהוא באמצע העבודה, בטח באמצע ישיבה.. חח מחכה שיפתח.. חוככת ידיי בשובבנות.. הייתי מוכנה להיות זבוב על הקיר כשיפתח אותן חח

זה נחמד לגלות שעדיין קיימת בי השובבנות בהנתן התנאים הנכונים.. נותן המון תקווה!

 

 

אבי הנדימן נשלט​(נשלט) - כמה את צודקת מאוד
לפני 3 חודשים
SatanKatan - מהמם!!
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י