צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 6 שנים. 30 ביוני 2017 בשעה 23:43

חלפה עוד שנה, התחלפה עוד ספרה, הגיע עוד יום הולדת.
לפני שנה הייתי במקום שונה, אני מרגישה כאילו עברתי התבגרות מאוד מהירה השנה. עברתי כל כך הרבה בשנה הזו. והיום לפני שנה לא ראיתי את זה מגיע באף צורה. בשנה אחת הספקתי לרדת מעל 30 ק"ג, להתאהב, להתארס, לשוב לרווקותי, להתחיל עבודה חדשה שמסבה לי תחושות מאוד נעימות ומספקות.. מי חשב על משהו מכל זה לפני שנה?..

בשנה של 37 התחלתי במלאכת כיבוש פחדים שונים, מתוך ההחלטה הראשונית שלי ליצור גרסא חדשה ומשופרת שלי..
בחלק מהמקרים צלחתי, חלק עדיין לא, אך לא מרימה ידיים. יש לי עדיין פחדים טפשיים שאני עדיין לא מצליחה לכבוש.
אחד מהם הטריף ימיי דווקא בשבוע האחרון. בראשי אני מנהלת איתו שיחה, מציעה לו להכיר בהשפעת הזמן על האינטימיות והקרבה והחיבור שלנו, ולשקול להפוך אותנו למשהו טיפה מיוחד יותר. לא צעד שמעורר שינוי דרמטי, אם בכלל, אבל עדיין.. ואולי בגלל שזה עשוי להשמע יותר מלחיץ ממה שזה, אני לא מסוגלת להוציא את המילים האלה מבין שפתיי בצורה נהירה. כמו שבעבר חרדתי מעצם המחשבה להגיד לו בפעם הראשונה שאני אוהבת אותו. כולה הפגנת רגשות. ועדיין חרדתי, אבל עובדה שרק לאחר שהמילים נאמרו יכולתי שוב לנשום. מצד שני, לא משנה מה אמר או היה אומר, כי.. אני החבר הכי טוב שיכולת לייחל לעצמך (לשתות, לעשן, לשחק בPS יחד, לצפות בפורנו, לצאת לאכול בשר באמצע הלילה) רק שאותי גם ניתן לזיין בעונג כה רב (בלי אקסקלוסיביות וכותרות בכל מיני תנוחות עם כל מיני צעצועים בכל מיני תפקידים, ואם אפשר בבקשה עם הרבה ספנקינג?....)- זוהי עסקת חבילה מושלמת - אז למה שאיזה שהוא גבר אי פעם ירצה לשדרג ולהדק כשהוא כבר מקבל את חבילת הפרימיום ללא התחייבות?! זו מחשבה שאני מתקשה להסדיר בתוכי. כי היא יוצרת בתוכי קונפליקטים פנימיים וכשלים מערכתיים במערכות שונות..

התבגרתי בכ"כ הרבה מובנים השנה, ועם זאת נראה כי בדברים אחרים עודני נערה צעירה וביישנית. זה חמוד בעיניי שהצלחתי לשמר מעט מהנערה המתבגרת והנרגשת.. נעים לי להבין שלא רק לילית חיה ובועטת את חיי, אלא גם קול הרגש והרוך הטבעיים.. בעיניי אחת מייצגת את התשוקה והכאוס, הטירוף והכייף. השנייה את החלום הורוד עם הפרחים והפיות וחדי הקרן, החיבוק לפני השינה ומתק השפתיים..

כך ממקום של חורבן העבר ובנייה קפדנית ומחושבת דייה של העתיד, אני החלטתי השנה לא להמתין לאיחולי הסביבה, אלא לחשוב קודם על עצמי בעצמי ולאחל לעצמי, כי בסופו של יום אני זו שאלך ואגשים לעצמי את החלומות שלי, בכל תחום בחיים, גם בעבודה וגם באהבה, ולא איש בעבורי..
וכך לאחר מחשבה,
אני מאחלת לעצמי שהשנה אהיה עוד יותר אמיצה, שאדע להביט לפחד בעיניים ולכבוש אותו תוך הכרה מוחלטת, הבנה וקבלה. מאחלת לעצמי לאהוב יותר השנה, גם ובעיקר את עצמי, לא בטירוף אלא ממקום שפוי.. מאחלת לעצמי שיאהבו אותי כמו שהלב שלי מבקש.. 
מאחלת לעצמי לפרוח בשיאי דווקא כשאני הכי אני, עם הצחוק והחיוכים, עם האמונה הייחודית שלי, עם השריטות והשלדים שבארון, עם החינניות והתמימות, כך אני כפי שאני.

מייחלת לשנה של בריאות פיזית ונפשית, שנה של אהבה מיוחדת אחרת ומופלאה, שנה של סקס מספק, מפנק, שונה ומעורר, שנה של סקרנות אין קץ ומסע מופלא לעבר השגת כל אחד ואחד מהחלומות.. שלא אאבד תקווה, ושאאמין בצדקת הדרך..
מאחלת לחיוך הפנימי שלי, הלהבה המופלאה הזו שבי, והעוצמה שבוערת בנשמתי- שלא יגמרו לעולם! 

סקרנית לדעת מה תביא עימה השנה הזו :)

 

 

 

 

דומינוסס - מזלט ❤
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 6 שנים
masterweiss​(שולט){פיפ} - אני רק יודע מה זה להתארס ולהיות רווק 3 חודשים לפני החתונה. את ה30 קילו היא הורידה מבלבל בשבילי הפוסט הזה....
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - לכל אחד מאיתנו ישנה רכבת הרים אחרת שמצפה לו :)
לפני 6 שנים
בטי בום​(שולטת) - מזל טוב
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 6 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) -
כתבת מקסים
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה רבה :)
לפני 6 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - מזל טוב.
שנה מופלאה שתיהיה לך.
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה! :)
לפני 6 שנים
בחייאת זומזום - שכל מה שתרצי בשבילך יקרה ולטובה. מזל טוב :)
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 6 שנים
Xbani​(אחר) - מסל טוב באיחור קל...
שירימו אותך 38 פעם :)
ותמשיכי לרדת ולרדת ולהיות סקסית להפליא.
גאה בך ! }{
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה מותק }{
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י