סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 7 שנים. 9 באוקטובר 2016 בשעה 17:21

השנה אני צריכה לבקש סליחה מהרבה אנשים אבל בעיקר מעצמי.

זאת בהחלט לא הייתה השנה שלי, זאת הייתה שנה קשה מעייפת ומתישה שנה של חוסר סיפוק מקצועי,  משחקי אגו, ריבים ומלחמות עקובות מדם, חוסר פרגון, בדידות פרידה ועצבות חדה שחודרת כמו סכין לתוך הלב ואני, עטתי על עצמי שיריון והתכנסתי בתוכי סגרתי את הדלת במנעול ולא נתתי לאף אחד להיכנס, ברחתי מכולם מהחברים המשפחה אפילו מעצמי, שמרתי את הכל בלב לא סיפרתי לאיש מה מתחולל בתוכי את הימים הקשים שעוברים עליי.

רק בלילה מתחת לשמיכה הרשתי לעצמי להתפרק לבכות עד שהעיניים יבשו והגוף היה כבר מותש והיה נרדם בשביל לשרוד את היום הבא, האוכל היה רק בשביל להזין את הגוף לא את הנפש הקפה היה מקור הנחמה הוא היה כמו סם ליום הזה ולזה שאחריו.

וצרות כפי שהן נוטות להגיע הגיעו בצרורות אחת אחרי השנייה, כואבות וזורקות אותי שוב לאופל, לאובדן, לחוסר שפיות זמנית. הנייד באופן קבוע היה על מוד שתיקה סיננתי את כולם לא היה בי כוח לשמוע הרצאות, הצעות לעזרה או בקשות לשיתוף רציתי נתק מוחלט אפילו מעצמי, שנאתי אותי לא הייתי מסוגלת להביט בעצמי במראה כי האשמתי את עצמי בכל מה שעובר עלי הרגשתי אפסונית אחת שלא שווה. 

עד שבוקר אחד זה היכה בי שזה יכול להשתפר שזה תלוי רק בי שאני אחראית על מעשיי ואני ורק אני יכולה להושיט לעצמי יד ולהוציא אותי מהכאוס הזה, אז הושטתי יד ולאט לאט הבכי של הלילה הפך לחיוך והעינים כמו התעוררו לחיים והחיים שלי חזרו למסלולם. 

אז הסליחה הראשונה היא לי לעצמי על שלא הייתי מספיק חזקה לקום ולהרים את הראש, על זה שלא נתתי לאף אחד להיות שם בשבילי לתמוך ולומר מילה טובה, על זה שחשבתי שאני כישלון ומוטב לאף אחד לא להיות בסביבתי כי אני כמו דרקון נושפת אש, על הפחד לקבל החלטות שיובילו אותי למסלולים טובים יותר בחיי, על כל אותן פעמים שביטלתי את עצמי ואמרתי שזה לא חשוב למרות שזה היה הכי חשוב ולהתנצל בעיקר על ההתייחסות לעצמי. אני מודה על הכישלונות שעברתי כי הם חישלו אותי ודחפו אותי לא לוותר להרים את הראש בגאווה ולהמשיך קדימה. 

סליחה מהמשפחה המדהימה שלי שלא שיתפתי אתכם שלא רציתי שתרגישו כמה אני סובלת שלא תכאבו ותדאגו , אני בטוחה שאם הייתם יודעים הייתם קופצים כמו אריות לעזרתי.

סליחה מהחברים המדהימים שלי שניתקתי מחיי טרקתי לכם את הטלפון ולא עניתי לשיחות או להודעות ששלחתם לי. מילות האהבה שלכם היו כמו סכין, כי חשבתי שהלב שלי קטן מלהכיל אתכם אבל יש לי לב ענק ואני ברת מזל שאתם חלק מחיי.

וסליחה אחרונה לילדי האהובים, ששמעתם בלילה את הבכי למרות שניסיתי להסתירו. סליחה שהקשתי שהייתי קשה מדי  או "כבדה" מדיי .. ", אני מודה יום יום לקדוש ברוך שאתם שלי, חלק מחיי ממלאים אותי באושר ושמחה מרימים אותי ומלטפים אותי באהבה אין סופית . 

השנה הזאת הולכת להיות שנה טובה, היא התחילה בטוב היא מביאה עמה את הצורך לאהוב, לנסות להתנסות בלי פחד, ללא חרטות .

לצעוד בשבילים חדשים שאני לא יודעת מה יהיה בסופם ואין לי מושג מה הם יביאו אבל העיקר שהם יעשו לי טוב. 

 

 

 

סייה​(אחרת){לשעבר סכיז} - אני מקבלת את הסליחה שלך :)
לפני 7 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - סכיזו ..תודה יקירתי
לפני 7 שנים
-M-​(שולט) - שנה טובה ומוצלחת. ולגבי הפוסט, קשה שלא להזדהות איתו, מניח שלכולנו היו תקופות כאלה בחיים.
לפני 7 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - שנה טובה ותודה .
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - לםעמיים צריך להתרסק,כדי להבנות מחדש,כמוך עברתי משברים קשים השנה,ובדיוק כמותך ביקשתי סליחה מעצמי,כי התשתי את גופי,ומוחי,אני נעזרתי בחברים מפה,וזה די הרים אותי,אנשים מלאכים באים בזמן,נשארים או עפים,הכוח האמיתי זה לנסות ולהעזר באחר,הקבלה חשובה כמו הנתינה.
לפני 7 שנים
ע ו ק ד - רוקדת עם שועלים. מ ק ס י ם. שנה טובה
לפני 7 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - תודה עוקד !!! שנה טובה ומקסימה גם לך .
לפני 7 שנים
Cloud_Lord​(שולט) - מקריאה, את בהחלט החלטת שתהיה שנה טובה - וזה כל מה שצריך. השלב הבא - תקחי. תקחי טוב כשמציעים לך, תשמחי בכתף מוצעת, כי קשה מדי לסחוב את כל העולם לבד, אפילו אם אלו כתפיים יפות כמו שלך, ותדחי, תדחי את הרע, את הקטנוניות, את השלילי. תחיי את החיים, ואת כבר בסטייט אוף מיינד לשם. שנה טובה
לפני 7 שנים
שמנה גבוהה - שנה מדהימה שתיהיה לך.איזה מרגש מקווה שגן אני אצליח לההים את עצמי ולצאת מהפחדים שלי.
לפני 7 שנים
מישהו שונה לגמרי​(אחר) - טוב... מצאתי עצמי חורש לך על הבלוג, תודה ששיתפת את רגשותייך. סם האהבה ידוע כאחד החזקים ביותר שהטבע יודע לייצר, לוקח זמן להיגמל. לי אמנם אין ילדים, אבל עברתי חווייה דומה לאחר קשר ארוך. אז קצת באיחור, שנה טובה ומתוקה! :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י