בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

llámame mia

To the infinite possible ways
לפני שנה. 20 בינואר 2023 בשעה 9:01

יש משהו קצת עצוב בלהתפקח. התבגרות מעצבנת שכזאת, כשברור ונהיר לך אם מה שקורה מתאים לך או לא. כאילו היכולת לקוות שדברים ישתנו לטובה הובסה על-ידי ראיית העולם החדה מידי שפותחה עם הניסיון.

ניסיון היא מילה מגעילה, אבל היא אחת שאין להשתוות לה. כתבתי כאן לא מעט על עצמי, על החוויות שלי, על אהבה, על מרחק ועל זיכרונות. לפעמים כתבתי כי זה כאב כל כך, עד שרציתי להוציא משהו מזה הרחק ממני. לפעמים כתבתי כדי לזכור איך זה כשמרגישים ומה, לפעמים כתבתי לעצמי, פשוט כדי שלא אלך לאיבוד. 

הבוקר הוא עוד בוקר ריק. אני כבר יודעת איך נראה העתיד שלי ביותר מובנים מאחד. אני לא אוהבת אותו, אבל הוא הרע במיעוטו, וחסרה לי אהבה כמו שמזמן דבר לא היה כל כך חסר לי. אני תוהה אם הניסיון מונע ממני את היכולת לאהוב שוב, אם אלה שאריות מכאבים שלא סיימתי לרפא. אני תוהה בראש, אבל ברור לי שזה העתיד הקיים, ואני לא אוהבת אותו. 

בלוסום​(לא בעסק) - מטראומות העבר מחלימים לאט.. ועדיף בעזרה מקצועית..
לפני שנה
סלסט​(מתחלפת) - לא מדובר בטראומה... פשוט ביכולת אבחנה מייאשת. כשאני נתקלת ב"כן" זה ברור כמו אגרוף בבטן, ואז אני מתנהגת הכי גרוע בעולם (לצערי), ולעומת זאת, היכולת להיות משעשעת, ומפילת לסתות, משום מה שמורה אצלי לגברים שהם "לא". אפילו כשאני מנסה.
בכנות, נמאס לי. הכל מרגיש פרווה. כל מה שברור שיעבוד מהצד השני, כוונתי.
לפני שנה
The Libertine - איזונים ובלמים באותו אחד של הכן והלא
שבת שקטה 🔥
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י