לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני שנה. 11 ביולי 2022 בשעה 19:53

הטיסה לשבדיה עוד פחות מחודש. היו כמה מיני התקפי חרדה שהוא לא יקרה ושעבדו עלי וברחו עם הכסף אחרי שפיתחתי חשדנות בריאה לאיך שהם תקשרו איתי אחרי העברת התשלום. בסוף הבנתי שהם כולה שבדיים, ולא עברו קורס בתקשורת דיגיטלית או פיתוח אתרים אז אי אפשר לצפות מהם להבין את כל הטעויות שעשו במתכוון או שלא. בכל מקרה, אחרי שגיליתי שעוד ישראלי יהיה שם ושיש לו היכרות מוקדמת עם חלק מהסגל זה ממש הרגיע אותי.

קיבלתי ממנו עצה טובה. אף אחד לא משתמש שם בכלוב. אף אחד גם לא משתמש בפטלייף. לשבדים ולשאר החברים הצפון אירופיים יש רשת חברתית משלהם בשם פטופיה/דרקסייד. הציע לי לפתוח שם פרופיל ולהציג את עצמי גם בפני החברים במחנה וגם בפני הקהילה הרחבה. בואנה, איזו חוויה שונה זו מהכלוב! מספיק לפחות ל-5 פוסטים שונים שיתארו את הפרופיל, האלבומים, הלוחות, המיני-פורומים, והמנהלות. אבל במקום לקבור את הבלוג הזה במילים, אשתף רק על עמוד אחד: הראיון האישי.

נכון שאחת התלונות הנפוצות פה זה "תמלא פרופיל"? המחמירים גם ידרשו שיהיה מעניין ומיוחד 🤓 גם בזה שלי רשום עד היום ש"דף לבן ריק הוא אחד האויבים הכי גדולים שלי." למלא פרופיל זה אתגר. יתרה מכך. הוא בסוף רק תבנית. א.נשים שהייתי איתם.ן יעידו שאני שונא לעשות רטרוספקטיבה, ובכל זאת נתנו לי משימות לספר להם מי אני בנוסף למה שכתוב בפרופיל. באוזן חופשית, או ברשימות 100 דברים שבאו אפילו מספר פעמים לתוך ההיכרות כי אנשים משתנים וגם מערכות יחסים. כמה שאלות הם כבר יכולים לשאול וכמה כבר אפשר לספר שיהיה בו תוכן?

זה למה כל כך התרשמתי מהפיצ'ר של ראיון מוכן מראש, 72 שאלות פתוחות שממש נותנות לך לספר מי אתה לרוחב ולעומק וגם לגובה (1.85 מטר למי ששואל). שאלות עם טעם וגם עם טיפים כיצד לענות עליהן. לדוגמא בשאלה "תאר איך אתה נראה" ממליצים לתאר פנים, עיניים, שיער, גובה, משקל, גוון עור, שיער גוף, הרגלי גילוח, משקפיים, קעקועים, צלקות, ציפורניים, מידת נעליים, וכו'.... ורק ברמת ההמלצה. אפשר לכתוב מה שרוצים. אני כתבתי שהאיש במראה מרוצה ממני בתור התחלה.

"למה פתחת כאן פרופיל", "מה ראיית העולם שלך", "במה אתה טוב ומה שלילי בך?", "מה מעצבן אותך אצל אחרים?", "יש לך פחדים, פוביות, או נכויות שכדאי לדעת עליהן?", "מה אתה מוצא כרומנטי?", "איך אתה מתנהג ליד אחרים?", "מה אתה עושה בשבתות?", "על איזה ספרים/מוזיקה/סרטים/צילומים/מסעדות/מועדונים אתה ממליץ?", "איזה ריחות אתה אוהב?", "האם גילית תשוקות חדשות במשך הזמן?", "איזו דרגת אינטימיות פסיכולוגית אתה מחפש מול השותפים?", "האם היית סקפטי לגבי משהו ושינית את דעתך לגביו?", "איזה פעיליות אתה מחפש בסשנים?"...

והיריעה קצרה מלהכיל את התשובות. לקח לי יום שלם לשבת ולחשוב. בסוף עניתי אולי על חצי מהדברים. אני עדיין שונא לעשות התבוננות עצמית. אני מנחש שגם אף אחד לא ייקרא את הראיון כולו כי עניתי באנגלית באתר של שבדים ולמה להשקיע.. כי עובדה שמישהו השקיע מחשבה באיך לעזור לאנשים להציג את עצמם בקונטקסט בדס"מי, והרגשתי טוב לטבול את רגלי בקהילה אחרת, ולו רק לרגע.

▲▼▲▼▲

אם יהיה עניין אטרח ואתרגם את כל השאלון כמו שצריך לפי הסדר והקיבוץ של הנושאים ואשלח אותו פרטנית.

אם יהיה הרבה עניין אבקש גם רשות לפרסם גרסה בעברית ברבים.

היד - מעניין. אשמח ללינק. אני לא מצליח לעולם לדעת מה לכתוב על עצמי. זה תמיד נטול הקשר מבחינתי כי עד לאותו רגע חשבתי על דברים אחרים.
שתי דקות לפני שעלה הפוסט שלך מחקתי את כל הכיתוב בפרופיל שלי כי כבר לא נראה נכון מה שכתבתי.
לפני שנה
גבעות​(נשלט) - Fetopia.com ואחרי שפותחים פרופיל יש קישור למילוי הראיון מתוכו. ככה סתם אי אפשר להיכנס לחלק הזה באתר בלי משתמש.
גם אני פעם בשנה שנתיים מעתיק את הפרופיל לפרסום טיוטה בבלוג למזכרת, מוחק הכול ומתחיל מחדש.
לפני שנה
טלי35​(שולטת) - רשימות מאה דברים אה?

אשמח לתרגום של השאלון (:
לפני שנה
גבעות​(נשלט) - אה הא. אפילו כמה פעמים. כמה שצריך :)
תרגום בקרוב
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - יכול להיות מעניין, יש כאן הרבה שזקוקים להכוונה.
לפני שנה
Daddy Bear​(אחר) - מידת נעליים? צלקות?
ולזה אתה קורא שאלון טוב?!
יש יופי בשונות ובחופש... אני חושב שאפשר ללמוד הרבה על האדם מהדברים שהוא בוחר לכתוב ומאיך שהוא כותב אותם.
לפני שנה
היד - דבר אחד לא סותר את השני. תראה את כל השאלון לפני שתחליט :)
לפני שנה
גבעות​(נשלט) - אלו ספציפית הגיעו כטיפ, כנושאים לא כל כך טריוויאלים שעלולים למשוך או להרחיק שותפים פוטנציאליים ושלא כולם היו חושבים בכלל לתאר תחת שאלה מאוד גנרית כמו "ספר לי איך אתה נראה". הכול שם בפורמט שאלה פתוחה. יש לך את כל החופש והשונות למלא את זה כראות עיניך.

עכשיו, יש שם דברים שהרגשתי לא נוח לענות. שגם חודרים יותר מדי לפרטיות, שגם אין לי תשובה בשבילם, ושגם לא קשורים לכלום. זה בסדר לא לענות, האתר מפרסם רק את מה שאתה רוצה ולכן זה לדעתי עובד יופי. ההיקף מספיק גדול בשביל שבסוף גם אם תענה מעט אז יהיה בזה ערך מוסף.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י