בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 31 במאי 2018 בשעה 20:09

קישור לחלק ראשון.

חבל הכותנה האדום שלופף טיפה יותר מדי חזק על גרביוני הלייטקס הורודים מעל הברכיים כבר נתן סימנים בעור, גיליתי זאת הרבה יותר מאוחר. לצערי הרב נשארו גם סימנים חומים על הגרביונים שכנראה נוצרו במגע עם חלקי המתכת הזולים שהשתרשרו מהאזיקים שעל כפות ידיי. נו שווין, אם להיות כנה גם הגרביונים זולים יחסית ונקנו מידה אחת גדולה מדי. מטעויות לומדים. טעות נוספת  שעשיתי בהווה היתה לא להשאיר את כל הצעצועים בהישג יד.

בהוראתה של ליידי לעיקר הפעילות בערב הזה הייתי צריך לחבר את האזיקים לזוג הזהה שהיה כבר כפות לכפות הרגליים, לרדת על הבטן ולנסות להכיל אל תוך פי ולמצוץ את הדילדו העומד ממקום משכבי. הקליפסים בהם אני משתמש בד"כ נותרו במגירה בארון הבגדים, כך שבתחילה דידיתי בצורה פינגווינית במיוחד בחדר עד שהגעתי אליהם. המצלמה תפסה את התנועה הנאמר מיוחדת הזו באופן מחמיא מספיק למשלוח לליידי, שהתאפקה שלא לצחוק מהקסם שבלראות זין קטנטן נעול מקפצץ עם כל חצי צעד.

ירדתי על הברכיים בזהירות, חיברתי את זוגות האזיקים אחד לשני מאחורי הגב באמצעות חבל שני, וירדתי לדילדו כמיטב יכולתי כשהוא עדיין מונח על השולחן. שתי דקות אח"כ שיחררתי את עצמי, בלי להתאמץ יותר מדי כמו בתחילת הערב. בזמן שהוידאו נשלח הבחנתי בעוד טעות. המציצה אמנם הייתה נהדרת לרמה שקיבלתי מחמאה מליידי שהיא יכולה ללמוד ממני, אבל אני לא הייתי על הבטן כמו שהיא דרשה. שוב.

איזה הבדל קטן, אבל אילו השפעות נלוות. בשביל לרדת על הבטן עם הידיים מאחורי הגב יש פחות או יותר אופציה אחת- ליפול עליה. על מיטה מילא, אני נהנה ליפול על מיטות בכל זווית שתהיה מאז שהייתי ילד, רק שהפעם נפילה שכזאת לא תאפשר לדילדו להישאר עומד. אם כך, נותר לי להפיל את עצמי על הרצפה. ולא רק את עצמי, אלא גם את הכלובון שהיה איך לומר בחזית האקשן. הניסיון הראשון כשל בצורה מפוארת- הנפילה השאירה אותי ללא פציעות, אך היא התבצעה מהר מדי לטעמי האישי וגם לחלוטין לא באזור שמאפשר למצוץ את הדילדו שלפחות נותר עומד באזור הכתפיים.

הניסיון השני היה יותר מוצלח אך הוא עלה לי במשקפיים שעפו מהפנים, תודה לאל בלי להישבר, ושוב לא מדוייק לחלוטין על המטרה. בתזוזה דמויית התולעת המועטה שלי אחורה על הבטן המכנסיים רכבו למטה, ואת הדילדו שאבתי בפריקת אגרסיות על הביצועים המחפירים. כשליידי ראתה את הסרטונים היא התרכזה במה שהיא אוהבת והחליטה שננצל את התחת החשוף למטרה ראוייה. המשימה הבאה תהיה לחנוך את הדילדו לחור שיהיה ביתו הקבוע לעוד סשנים רבנים.

המשך כאן.

והפעם אינשאללה יותר מהר. הסמסטר נגמר במכללה, ועכשיו יש רק פרוייקטי סוף שנה בכמה קורסים. חופש!!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י