סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 14 בדצמבר 2020 בשעה 20:39

את הנר הרביעי של חנוכה העברתי בפורום, שם שאלו על משחקי מחשב בדס"מיים. שיתפתי כמה המלצות שאני בטוח שיהיו קוריוז להרבה מהקוראים. משחקי מחשב הם התחביב שמכניס הכי הרבה אור לחיי, והצמצום שלהם לחיפוש אחר גרפיקה מרשימה חוטא למקורות של אינטראקציה והתמודדות עם מגבלות טכנולוגיות בשביל לייצר חוויה. יש הרבה מוץ להפריד מהבר. המון פורנו זול. ויש יהלומים נסתרים כמו אלו ששיתפתי.

תחום אחר של משחקים שבו דווקא יש לי פחות ניסיון אבל מרתק לא פחות בשל כך הוא משחקי הקופסא. הגרפיקה סטטית, ישנה אומנות בדרך בה החוקים מכוונים ומכווננים, ובמיוחד כשמדובר במשחקים קטנים ואינטימיים יותר הישיבה ליד השולחן שואבת את האנשים למיקרו-קוסמוס אחר. מתוכם יש את המשחקים שעוסקים באינטימיות. נתקלתי בכתבה הבאה באיזור ולנטיינס השנה. תכננתי לעשות עליה פוסט בחג האהבה אבל העיסוק במשחקים באתר הרגיש כמו הקישור הטבעי בשבילי להוציא עוד פוסט מהטיוטות. 

https://io9.gizmodo.com/8-tabletop-rpgs-that-are-way-hotter-than-valentines-day-1841572867

אף אחד מהם לא בדס"מי מטבעו אבל מי אמר שאי אפשר לגרור את החוויה לשם? היופי במשחק הקופסא הוא שלמרות שהחוקים נוקשים על הקרטון, לא צריך לדעת לתכנת בשביל להרחיב את היריעה ואת הסיפור שטווים ביחד. כמו משחק של ג'נגה, החורים בבסיס בונים לגובה אחר, ואף משחק לא דומה למשנהו.

אולי נארגן ערב משחקים?

נר חמישי של חנוכה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י