צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני 7 שנים. 8 ביוני 2016 בשעה 12:19

י' סימס לי שהוא בדרך. הוא בדרך, עוד כמה דקות יגיע. הוא הפתיע בדרישה לחפש משהו לכסות איתו את העיניים. החמימות מיד התחילה להתפשט בין רגליי והדופק האיצ. ניסיתי לגשש אם הוא רציני אז שאלתי אם יצליח להסתדר עם הדלת. טוב, מצאתי. "חכי ליד הקיר" הוא כותב. אני כבר לא נושמת. פתחתי את הדלת, נעמדתי עם הפנים לקיר מצחקקת כמו ילדה בגיל העשרה, עד השנייה ששמעתי את הדלת נפתחת. הרעשים העידו שנעצר בפינת האוכל לרוקן את תכולת כיסיו על השולחן ואז נכנס לחדר. כבר לא צחקקתי. הייתי מתוחה ודרוכה, הוא לא אמר מילה. חיבק אותי מהגב, משך את ראשי הצידה לחשופ את הצוואר שלי והחל לנשק אותי, נשיקות שהפכו לנשיכות מהסוג שגורם לרגליים שלי לרעוד. הרמתי את זרועותיי לעטופ אותו, ללטפ את שיערו ולהישען עליו. י' הצמיד את גופי לקיר, עם יד אחת מתחת לסנטרי, מרים את ראשי. קצת חנק. והוא עדיין לא אומר מילה. ואני...בולעת כל נגיעה שלו בי, מתרצה ומתמסרת. את הג'ינס והתחתון הורדתי במשיכה אחת, חושפת את איברו . מנשקת אותו בצוואר, חזה ואז ירדתי על ברכיי להכניס אותו לפי. קיבלתי אותו עומד וקשה, דרוך ומצפה לי. אחזתי אותו בשתי ידי מלקקת אותו תחילה לאט, כאילו מנסה לצייר לי אותו עם הלשון בתודעה שלי. נאבקת ברצון להוריד מעלי את כיסוי העיניים ולהביט ביצירת הטבע שמולי, אנחות ההנאה שלו הניעו אותי להכניס אותו יותר עמוק לפי, וי' אוחז בשערי ומנווט אותי לפי הקצב שלו. כל אנחה שהוא משחרר מרטיבה את ירכיי יותר, היה נראה כאילו נצח טוב עובר שם, כשהוא בתוך פי ואז ניתק אותי והרים אותי, מתגרה בי עם אצבעות מלטפות אך לא חודרות. אני כבר בוערת והוא, הוא לוקח את הזמן. מנסה עם היד שלי להכניס את האצבעות שלו אבל הוא לא נותן לי, רק להתפתל ולגנוח. "תזיין אותי" אני אומרת, קצת מתחננת. "עוד מעט" הוא עונה לי ואני כבר לא מצליחה לעמוד זקופ ונשענת על ברכיי, מחככת את הישבן שלי על הזין שלו.
הוא מרים אותי, לוקח אותי למיטה משאיר אותי על 4.אני עוד לא מספיקה להבין מה קורה והוא בתוכי! "ישש" ! אני מרגישה את כולו עמוק בתוכי, עד הסופ. את המקצב של י' נכנס ויוצא מתוכי. הרגליים שלי רועדות. זה כל כך טוב. חיכיתי כל כך כבר להרגיש אותו שוב בתוכי. בשלב מסוים, נאבקת להחזיק את הישבן למעלה ויציב כנגד  גופו, פלג גופי העליון נופל על המיטה, והוא מגביר את העוצמה, ונכנס בי יותר ויותר חזק, אוחז בכתפיי והזיעה ניגרת ממנו עלי. כל טיפה שנוגעת בי היא כמו חשמל שעובר בכל הגופ שלי. היא שלו והיא עלי והיא שלי עכשיו. הכיסוי עיניים כבר היה חצי לא במקום כי הראש שלי נמחצ אל המזרן כשהוא היה מעלי, הורדתי אותו במשיכה אחת, אבל עדיין לא מציצה אליו, הוא העמיד אותי למרגלות המיטה, ידיים על המזרן והטוסיק למעלה למעלה. אם יש אלוהים ראיתי אותו באותו הרגע. " אני אוהבת שאתה מזיין אותי! עוד, אל תפסיק! והוא לא. הוא המשיך לנגוח בי,  עוד ועוד, שומעת אותו מתענג עלי, חם לו בתוכי. אני מכווצת את שרירי הנרתיק עליו, ממש חזק. מרגישה את הזין שלו מתנפח ויודעת שתכפ אקבל את המנה שלי , וזה  הגיע. שפך הכל בתוכי. עכשיו זה שלי. שלי. הוא נשכב לצדי על המיטה, אני מביטה בו בחיוך. "שלום לך" וקריצה, והוא אוספ אותי אליו בחיבוק ונשיקה. ירדתי לנקות את איברו בלשוני, מתרפקת על הרעידות הקטנות שלו כשהלשון שלי עוברת בנקודה רגישה. אחרי מנוחה של ליטופים והתרפקויות, הוא החדיר לתוכי אצבע ואני ביקשתי עוד, הוא נתן. את כל היד, הביא אותי לגירויי שיא. אחר כך הוא לקח את ידי ואזק אותם כל אחת לקצה מיטה. מותיר אותי צלובה וחשופה. הוא פתח את מגירת הצעצועים ליד המיטה, חשבתי שיוציא את לואי, השוט זנבות שלי, אך להפתעתי הוא הוציא 2 ויברטורים. פיסק את רגליי והחדיר אותם, אחד אחרי השני, לתוכי. שחררתי צעקה, לא הייתי מוכנה. התפתלתי כמו נחש ...והחוסר אונים, אני כל כך רוצה לגעת בו, לחבק אותו, לחפון אצבעות בשיערו. מרוב שנאבקתי באזיקים הקשורים למיטתי, שחררתי את הקשר בין החבל שחיבר את האזיקים לקצה המיטה. הוא הוציא מתוכי את הויברטורים, השכיב אותי על הצד בתנוחת עובר, יצא שקיבלתי כמה שניות של החזרת נשימה עד שהבנתי שהוא מקרב את ידי לברכיי.... כדי לקשור אותם יחד. כך הותיר אותי בתנוחת עובר על הצד, שב והחדיר את הויברטורים, חופר בתוכי. אני גונחת בטירופ, הוא יודע בדיוק איפה לגעת בי. ואז...שקט... ופתאום זה נוחת עלי, הצלפה. אחת ועוד אחת, כל הצלפה משחררת ממני גניחה וקימור גב, והוא ממשיך יותר חזק ויותר, מנגן על גופי עם זנבות העור, מעביר אותן ברפרופ על מפשעתי הרטובה והרותחת. שוב ושוב השוט נוחת על הישבן, הגב, רגליים. כל אחת מגיעה חזק ומכוונת. הכאב מנתק אותי למקום אחר. הוא עושה לי כל כך טוב, כל הצלפה ואני בלב מתחננת לעוד אחת. מדמיינת את פניו מחייכות ומרוצות ממני. ממש רציתי להיות טובה. בשבילו, למענו. הוא הפך אותי על הגב, הרים את רגליי באוויר ושם אותן על כפתיו החסונות, נכנס לתוכי. חזק. אני אוהבת שהוא מזיין אותי ככה, חזק. הקשרים נהיים רופפים ואני מנצלת את זה כדי לחמוק מהקשירה ולעטופ את גופו בזרועותיי, לדחופ אותו עמוק יותר לתוכי. הוא אומר" הכוס שלך כל כך חם" ואני עונה "רק בשבילך, למענך". אני שלך. כולי. שלך.
הוא נשכב על הגב, מסדיר את הנשימה, אבל אין לי מנוחה. אני חייבת להרגיש ממנו עוד ועוד. כמו באמצע טריפ ואני לא רוצה לרדת! המשכתי למצוצ לו את הזין, מנשקת לו את הביצים ועוברת עם הלשון על פי הטבעת, מלקקת ,חצי מחדירה אותה פנימה, עוברת עם הלשון בכל מקום, משאירה שובל של רוק ונשיקות. טיפסתי עליו, עם הגב לכיוון הפנים שלו, רוכבת עליו תחילה לאט אבל קשה לי להיות מאופקת ואני מגבירה מהירות ועולה ויורדת ממנו.
הסתובבתי חזרה, חייבת להסדיר נשימה, מניחה ראש על החזה הרחב שלו, מביטה בעיניו, סוקרת את תווי הפנים עם האצבעות שלי, הוא מוריד אותי שוב. למצוצ לו. סותר לישבני האדום כבר ממילא, אני מלקקת לו את הביצים ואת הישבן שלו, בעוד הוא עושה ביד, עד שמשך אותי מעלה ובתנועה חדה החדיר את איברו לתוך פי ושפך בי הכל. עכשיו זה שלי. הנחתי ראש על שרירי החזה שלו, הוא אוספ אותי אליו, מנשק ברכות מדהימה את פני ומלטפ את שיערי, אנחנו עוצמים עיניים לנוח קצת. אני מאושרת. עכשיו אני שלו. הלילה, אני שלו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י