צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיכוטומיה שקרית

שופין מילולי
לפני 6 שנים. 1 באוקטובר 2017 בשעה 17:20

<עריכה: בעקבות עצה, הפוסט פורסם גם בפורום>

אז כידוע, יש קטע כזה באתר ש'שולטים' מדברים עם נשלטות חדשות, ואומרים להן דברים בסגנון "את לא נשלטת אמיתית", "את לא באמת בדסמית, רק קינקית לייט", "את בסה"כ שולטת מלמטה" ושאר עמודי תווך פילוסופיים מהתורה הבדסמית המקודשת שהם פרשניה הבלעדיים.

שמעתי על זה אתמול פעם נוספת ממישהי שדיברתי איתה, שכל חטאה היה לומר למישהו שהיא חסרת נסיון ולא יודעת עדיין מה היא רוצה ולמה (למרות שהיתה יחסית סגורה על זה שהיא לא רוצה לנקות לו את הבית). על כן, היא שמעה שהיא בכלל לא בדסמית ובטח שלא נשלטת אמיתית. והתעצבנתי, יען כי זה מעצבן, ואני אדם לוגי.

אז למען שלוש קוראותיי השולטות, שני קוראיי השולטים, וממש המון ניקים כפולים שפתחתי בעצמי כדי שיהיו לי יותר צפיות, דיסקליימר לטובת נשלטות חדשות:

 

אמנם, רובנו נסכים שאם אדם רוצה אך ורק ספנק פה ושם, זה לא מה שרוב הנוכחיםות פה יכנו בדסמ, ובמקרה כזו לגיטימי לומר שאדם הוא קינקי;

ואמנם, רובנו נסכים שיש דבר כזה 'שליטה מלמטה'  - מצב בו הנשלט\ת רוצה שייעשו בו או בה דברים מסויימים, ועל כן מתמרנ\ת את השולט\ת כדי שייעשו הדברים האלה. צריך להגיד ביושר שאם נוציא מהאתר את כל השולטיםות מלמטה, לא יישארו מספיק אנשים כדי שכלובי יוכל לממן את שפע האחוזות ומכוניות הפאר שלו, או לאכול.

אלא מה, שראשית, לחלוטין לא סביר לקבוע זאת לגבי מישהי שעדיין לא התנסתה ולכן לא יודעת מי ומהי ומה היא רוצה במובן בדסמי. ושנית, השולטים דנן נוטים להשתמש באמירות המגמדות האלה, לגמרי במקרה, אחרי שמישהי מסרבת לזרום עם הרצון שלהם. כי היא לא קוראת להם "אדוני" ישר על שיחת הצ'אט הראשונה, או לא "יורדת על ארבע, כלבה" מיד בשורת הפתיחה, או מאיימת שלא להשתמש במרכך כשהיא תבוא מיד לכבס לאדון את התחתונים (בכל זאת מכירים כבר ארבע דקות).

בקיצור, מדובר בטקטיקה נלוזה, בין אם נעשית במודע ובין אם מתוך נלוזות כללית. מי שלא התנסתה, שלא תיתן לאף אחד לתמרן אותה כך.

ומי שלא מסכימה איתי – לא בדסמית אמיתית.

Magma​(נשלטת) - אהבתי . נשלטת ירוקה
לפני 6 שנים
smoky mami - ממש כתבת עליי ♡
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י