סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 15 ביולי 2020 בשעה 12:44

ביומיים האחרונים הרגתי עשרות מהם בבית. הקיץ הגיע וכנראה הם מצאו מקום להשריץ בקרבת מקום. בשנה שעברה קרה אותו הדבר, רק יותר גרוע- קמתי בבוקר אחד לגלות מאות של רימות לבנות בגודל גרגיר אורז מסתובבות על רצפת המטבח. צלילי הפצפוץ שהשמיעו בעת שמחצתי אותן והגועל הראשוני היו כאין וכאפס לעומת הסבל שבא כמה ימים לאחר מכן. אלו שהצליחו להתחבא ולבקוע מהגולם כזבובים בוגרים החלו להתעופף ולהיתקע ברשתות ובחלונות הסגורים בניסיון לברוח החוצה לעולם. לפחות השנה נחסך ממני השלב הראשון. נותרתי עם מגבת ביד, מצליף בהם כמו שהפרות עושות בזנבן ומפיל אותם אחד אחד, כמו.. נו.. זבובים.

את הלקח למדתי כבר בשנה שעברה, הפחים מרוקנים קבוע, הכיור מצוחצח באקונומיקה, והרצפה עוברת שטיפה אחת לשבוע. איך זה קרה לי שוב אני לא יודע או מבין. ניחוש אחד לא מבוסס מדעית קשור בקארמה.

הרג של זבובים הוא לא חדש עבורי ואפילו התגאיתי בכך שבמהלך השירות הצבאי ניצלתי את השמירות בשביל להמתקצע ביכולת החשובה הזו לחיים. הייתי אכזרי. בידיים, בעזרת כלים, לא בחלתי באמצעים בשביל לצמצם את האוכלוסיה. הרגשתי עילוי כשמחקתי מפני העולם שניים, שלושה, ויותר במכה אחת. אלו שלא מתו מיד וצנחו לקרקע לא זכו להמתת חסד תחת המגף אלא הורמו ונתלשו כנפיהם. לאחר מכן הושלכו חזרה לחול המדבר הלוהט. חסרי המזל באמת הוטבעו באמבטיות של סולר בניסיון לחקור כמה זמן זבוב יכול לשרוד מתחת למים. שמונים במהלך שבת אחד, והמספר הזה לא מגרד אפילו את התחתית של אותה כוס חד"פ שאליה נערמו הגופות.

עכשיו הם חוזרים, ואני כבר לא אותו רוצח חם מזג. עלתה בי התהיה האם קרות הרוח שאני מפגין כלפיהם אומרת שהשתפרתי או התדרדרתי כאדם. אני רק רוצה שישמרו מרחק. עוד יום של קיץ. עוד זבובים בחלון.

*diptera = זבוב. הניגון נקרא סונטה לזבובים.

היד - ממש "שבעה במכה :)
לפני 3 שנים
גבעות​(נשלט) - תעזור לי לארגן מניין? ;)
לפני 3 שנים
היד - חחח.
עכשיו אני לא יודע אם אתה מכיר מהיכן זה "שבעה במכה"
לפני 3 שנים
גבעות​(נשלט) - אני לא יודע. חשבתי שזה משחק מילים על לשבת שבעה
לפני 3 שנים
היד - לא. זה סיפור של האחים גרים. חייט הורג שבעה זבובים בהצלפת מגבת והוא כל כך גאה עד שהוא רוקם על בגדיו "הרגתי שבעה במכה". כמובן שהוא מובן לא נכון והכבוד שניתן לו לא במקום וזה כמובן מוביל לבעיה בשבילו. אני ממש לא זוכר יותר. בכל זאת, עברו כמה עשורים :)
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - יואו אני לא לבד! הזוועה הזאת התרחשה גם בבית שלי לפני כמה ימים. אני חושבת שהרגע הכי נורא היה כשגיליתי שאקונומיקה לא הורגת אותן ":(
הייתי באמצע עבודה (מהבית) כשראיתי את המצבור על רצפת המטבח, שפכתי על זה אקונומיקה וחזרתי לעבוד במחשבה שהיום תכף נגמר ואז אשטוף ביסודיות. חזרתי אחרי כשעה והן עדיין המשיכו לזחול כאילו כלום! אני חושבת שהביצים הגיעו עם אריזת מזון כלשהי, כי רובן היו בסביבת פח האריזות ואחרי שהרגתי את המשפחה הראשונה לא הופיעו עוד. היה מאד מגעיל.

מאד התרשמתי מאיתור המוסיקה המתאימה :) עכשיו יש לי קצת דיסוננס, כי המוסיקה מאד יפה ואני מאד נהנית להקשיב לה ובא לי להמשיך ולא לדמיין זבובים :) :P
לפני 3 שנים
גבעות​(נשלט) - במקרה של הפוסט הזה המוזיקה באה קודם לטקסט. היוצר, Ridiculon, מלחין ומפיק מוזיקה לאלבומים שמלווים כמה ממשחקי המחשב האהובים עלי. שמתי את הקטע בלופ בזמן הכתיבה :)

אני חושב שאצלי זה היה הפח האורגני שנה שעברה, אבל לא יכול להיות בטוח לאור הפיזור. סביר להניח שבאמת הקשר המשותף הוא מזון. פעם היה כיף לגור בבניין הזה. בניה חדשה, קומה חמישית, אפס מזיקים. עם הזמן הם למדו לטפס ולפרוס כנף, וסיפקו לי עוד הרפתקאות מפוקפקות. זה נושא כבר לפוסטים אחרים, פחות מגעילים.
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - חבר שיודע מספר לי שזבובים נוטים להטיל ביצים בתוך פחים, אז ריקון זבל בתדירות גבוהה אמור למנוע את זה. לפחות זה באמת ניתן לחיסול ממוקד ולא הורס לך את כל החיים כמו עש המזון :P
ממש נדלקתי על ה-Ridiculon הזה, שמעתי את הנ"ל כמה פעמים בלופ, שמתי במועדפים ועכשיו עברתי ללחפש עוד דברים שלו :) ממש מוסיקה מרגשת, כבר לא קורה לי הרבה שלחן תופס אותי ככה משמיעה ראשונה. איזה כיף.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י