סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 9 בספטמבר 2007 בשעה 19:25

כשאור ואני הכרנו, סיכמנו שכדי שהקשר שלנו ילך, שתינו צריכות לוותר על שליטה אחת בשנייה. שתינו עם סף ריגוש גבוה במיוחד, לאור כל חוויותינו המסעירות במשך השנים ובכל זאת, סמכנו על עצמנו שלמרות שהסקס בינינו יהיה ונילי, הוא לא ישעמם לעולם.
עוד מעט אנחנו שלוש שנים ביחד ולפני שבוע החלטנו, שהגיע הזמן להדליק אש חדשה במיטה שלנו.

מכירים את משחק הילדות "גמדים וענקים"? כללי המשחק פשוטים. נערכת הגרלה סודית ובמסגרתה כל אחד בכיתה הוא "גמד" של מישהו אחד ומישהו אחר הוא ה"ענק" שלו. תפקידו של הגמד להפתיע ולפנק את הענק שלו, מבלי להיחשף. בסוף השבוע, הגמדים נחשפים בפני הענקים וכולם מאושרים. החלטנו פה אחד, להכניס את המשחק הזה למיטתנו, פעם בשבוע בימי ראשון. ראשון אחד, אור הגמדה שלי ובשבוע שלאחריו- אני שלה. כמובן שנושא הסודיות ירד ונשארנו עם ההסכמה על הפתעה ופינוקים. המשחק התחיל היום ואור הייתה הגמדה הראשונה ומעשה שהיה כך היה...

אני מתקלחת ראשונה. מסבנת כל חלק בגופי היטב, מכינה אותו לאהבה. אור נכנסת אחריי למקלחת, אני נכנסת לחדר השינה, מגלה מנורה מרוקאית יפה, דולקת באורות רומנטיים ושכלי המיטה הוחלפו. מחכה לה. מה האשה שלי זוממת?

היא יוצאת מהאמבטיה, ערומה וריחנית. "שלום, הגמד שלך לא יכול להגיע, אז הוא שלח אותי. נעים מאד, אני אור ואני גמדת העינוגים שלך. עברתי הכשרה במדינת הגמדים להגשים כל פנטזיה, אפילו את הסוטות ביותר. אבל קודם יש לי הנחיות להעביר לך. מה שיקרה בפגישה שלנו זה שאשאל אותך חידה. אם תעני נכון, תקבלי אותי לנצח. גם אם תכשלי, יש לך שלוש משאלות שאצטרך למלא".

נשמע טוב, אני חושבת לעצמי, אבל על איזה חידה היא חשבה. אני מאמצת את ראשי הבלונדיני, כדי שאצליח לענות. בכל זאת, אני לא רוצה להיכשל ולהסתפק בה באופן חד פעמי. "מה הדבר הכי חשוב בעולם?", היא חדה לי ואני מתאמצת ועונה: "אהבה?". היא ממהרת לאשר ומודיעה שזכיתי בה לכל חיי ועכשיו תור המשאלות.

"משאלה ראשונה: מסג' בכתפיים, בהתחלה מרגיע ואחר כך חושני ומעורר", אני מבקשת.

"יור וויש איז מיי קומנד", היא עונה, מתיישבת על ישבני ומתחילה למרוח עליי קרמים ריחניים. הידיים שלה מלטפות אותי, לשות אותי, אני מרגישה את החום והרטיבות שלה על ישבני. השילוב הזה של חום בישבן והרגעה בכתפיים, מוציא אותי מדעתי, אבל לפני שאני נכנסת להילוך גבוה בסצנת הגניחות הפרטית שלי, היא מתחילה ללקק לי את הגב והלשון שלה יורדת למטה ולמטה ו... הגניחות הופכות לצעקות ולגמירות והיא פשוט מטריפה אותי האשה-גמדה הזאת.

סיגריה של אחרי. אנחנו עדיין במשחק. "אז מה, מה לימדו אותך במדינת הגמדים?", אני מקשה והיא ממהרת להשיב: "את לא תאמיני איזה סוטים הגמדים. הדברים שלמדתי שם, יזעזעו אותך". איך שהוא, אני לא מזדעזעת. "תגידי, לגמדים באמת יש זין גדול?", אני שואלת, "ענק, בגודל של כל הרגל שלהם", היא עונה וממהרת לנחם אותי על כך שהגמד לא יכל להגיע בעצמו. "תצטרכי לפצות אותי על העדרו", אני מסבירה לה, "משאלה שנייה – ענגי אותי עם האצבעות שלך". האצבעות שלה חודרות לתוכי, ממלאות אותי, מענגות אותי עד טירוף. גמירה ועוד גמירה. אני מתחילה לאהוב במיוחד את המין הננסי. השכנים פחות.

אנחנו נרגעות כמה דקות ואז אני מתאוששת. "אני רוצה לרכב, תלבשי את הסטראפ און, גמדונת". היא ממהרת לבצע ואני מורה לה לשכב על הגב, עולה עליה ומחדירה אותו לתוכי. "לא לזוז גמדונת, אני אוהבת לרכב בקצב שלי, גם על סוסות פרא". היא לא זזה, אבל הגניחות שלה מטריפות אותי. היא מטריפה אותי. מדי פעם, צריך להזכיר לה לא לזוז, כי היא משתוללת. לבסוף אני מאשרת לה לגמור, אבל ממשיכה לרכב עליה. אנחנו גומרות שוב ושוב ביחד.

שוב סיגריה ושוב התאוששות. היא מספרת לי על הזוועות המתרחשות במדינת הגמדים ואני כל כך מתחרמנת שאיני יכולה יותר. "תגידי, במדינת הגמדים לימדו אותך לקבל ספנקים בכוס?", אני שואלת. "בוודאי. הייתה לי שם איזה מורה קשוחה במיוחד. נורא אהבה את זה". אני מפשקת את רגליה ומתחילה להספניק את הכוס, להרגיש אותו נרטב ולבסוף, איני יכולה יותר... "תשמעי מותק, אם כבר גמדים, אני לא בוחלת בשיר ילדים. מכירה את "נו גשר מזהב"? היא מכירה. אני מתחילה להחדיר לה אצבעות ושרה לה: "נו גשר, נו גשר, נו גשר מזהב, כולם עוברים כולם עוברים ואחרון נשאר". במילה "אחרון" כל האגרוף שלי בתוכה והצחוק שלנו מתחלף באנחות חשק. בגמירה הרביעית היא צועקת שהיא לא יכולה יותר ושדי. אנחנו נחות. היא צוחקת ואז מזילה דמעה ואז צוחקת שוב. האישה שלי גמרה כמו שצריך. אני מעולפת מגמירות.

המשאלה האחרונה שלי היא שהיא תלטף לי את השיער עד שארדם. הליטוף שלה מרגיע אותי ואנחנו נרדמות חבוקות תוך דקות.

בשבוע הבא, אני הגמדה שלה וכבר יש לי רעיונות זדוניים.

זרתוסטרא​(אחר) - חרמניות קטנות זה מה שאתן:)))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - קטנות? למה להתחיל בהעלבות?:)
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - ענקית מטריפה שלי,
לא יפה לצחוק על הסטיות איתם נאלצתי להתמודד בממלכת הגמדים ועוד להתחרמן מהן. אני לא מבינה מאין תבוא ישועתי :)))

העלית לי מחדש את כל הצחוקים שהיו בסקס המדהים שהיה לנו היום ואת זכר הגמירות המטורפות שהיו. אני מקווה שהשכן החדש מלמעלה הספיק להתעדכן מייתר השכנים, שכשנשמעת מהדירה הזו יללה עולה ויורדת, זה לא אומר שהוא צריך להזעיק את המשטרה :)

טמטמת אותי אשתי. כזה כיף לשחק איתך במשחקי ילדות של מבוגרים, והכי כיף... הגמדה הזו נשארת להעניק לך שירותים מיניים לשארית חייך :))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - אהובתי, שיגעת אותי לגמרי והיית הגמדה הכי טובה שאשה יכולה לאחל לעצמה:) והזוועות במדינת הגמדים עוד ימוצו עד תום אצלנו:)
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - שירי ילדים באמצע סקס ?
סוטות !
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - נכון! ולצחוק בסקס זה הכי כיף בעולם.
לפני 16 שנים
פרנקי - איפה מזמינים גמד? יש להם 1-800 ?
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - 1-700-ננס

זה המספר הישיר:)
שווה, אה?:)
לפני 16 שנים
היילני - :))) אתן צריכות מצנפות - גמדות שקסיות שכמותכן!
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת. אנחנו מעדיפות בליכלום:)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת. אנחנו מעדיפות בליכלום:)
לפני 16 שנים
זרה מוכרת - אפשר לקרוא לאור בהרבה שמות יקירתי.

"גמדה" זה לא אחד מהם :)

האישה ענקית.
יש לה לב ענק
אישיות ענקית
וכל דבר שהיא נוגעת בו היא עושה אותו בענק.

אז תגידי לי את ... איפה פה הגמדה ? :)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת. היא גמדה רק בפנטזיות:)
לפני 16 שנים
diti - <חם> <חם> <חם>
איזו דרך נפלאה לפתוח את השנה, ואיזה רעיון נפלא.

מתוקות אתן.
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - מתוקה את}{
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - גמדים וענקים? סנוביות.
נסו רופא וחולה :-)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - ננסה ממי-לאן אתה ממהר?:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י