סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 20 בינואר 2008 בשעה 2:31

"חבל שלא נפגש" היא אמרה, "בדיוק כעת הדירה ריקה ואני במיטה, ממש מתעוררת משינה אחרי משמרת ארוכה. הייתי שמחה אם היית מגיע כעת כדי לטפל בי קצת..."


שיחתנו דאז אמנם ארכה כמה דקות, אך זה מה שאני בעיקר זוכר ממנה. לילה קודם היא היתה במשמרת לילית נוספת ואני ביליתי עמה את כל הלילה בשיחה בה היא טרחה בעיקר לתאר שיאים אליהם הגיעה עם האקסים שלה.
אני לא קנאי מטבעי, אך אותה שיחה פרטה אצלי על מיתרים שהיו חדשים גם לי.

כ-5 דקות לאחר המשפט המצויין לעיל מצאתי את עצמי רץ לחדר, מכניס הכל לתיק במהירות שיא ורץ לתפוס את האוטובוס המוביל להר הצופים. אני עדיין בהלם שעשיתי זאת, בעיקר לאור העובדה ששעתיים ממועד זה הייתי אמור להיות נוכח בסעודת אירוסין חביבה של חבר טוב שהתרחשה בראשל"צ.

40 דקות מאוחר יותר מצאתי את עמדתי מול דלת דירתה. כשהיא פתחה, הבנתי שהיא כלל לא מעלה על דעתה את שצפוי לה. את שיחת הטלפון שהיא ניהלה, היא נאלצה לקטוע לאחר שהצמדתי אותה לקיר והתחלתי לנשק אותה בכל מקום חשוף אפשרי. קור האימים שהיה בחוץ (שאפילו הוא לא הצליח להרגיע אותי בכל דרך שהיא) גרם לי לנסות להמתין קצת ולחמם את ידיי לפני שאני עט על הטרף שלי, אך גם זה לא שרד לאורך זמן.
ברגע שחשתי שידיי מספיק חמות כדי שלא לגרום להתקף היפותרמיה פתחתי את רוכסן הסוויטשירט שלה וזרקתי אותה על המיטה. אני זוכר היטב את המבט המופתע שלה, אך זו רק היתה ההתחלה - בעיקר מבחינתי. את המכנסיים שלה תפסתי ומשכתי אותם ביחד עם התחתונים. התפשטתי במהירות האפשרית ופשוט זרקתי את עצמי עליה. לא אפשרתי לה לזוז בזמן שהאצבעות הרטובות שלי חדרו לתוכה ודאגו להרטיב אותה. אני אמנם מאד תומך בגישת "רד בהתחלה, כי משם עדיף, אפשר וכדאי לעלות", אך העדפתי לדחות זאת לפעם אחרת.
לאחר שוידאתי שהיא רטובה מספיק, חדרתי אליה לאט לאט. אהבתי לראות אותה מרותקת למיטה תחתיי בעודי חודר אליה, להרגיש אותה עוטפת אותי. הפעם לא חסתי עליה ונתתי לעצמי להכנס עמוק ככל האפשר, גם לקטע שגורם לה להשתגע ולהתפתל בטירוף. את משמעות הרגליים שלה שהונפו כלפי מעלה והוצמדו לשדיה היא הבינה, אך גם התחינות שלה לא הועילו לה. הנחתי לידיי להתיישר וכך גם לרגליי, כך שלמעשה ריחפתי מעליה (מעין מצב של שכיבת שמיכה) ואז חדרתי לתוכה עם כל הכוח ומשקל גופי. אהבתי להרגיש את הרצון שלה להתרחק כל פעם, אך העובדה שהיא איננה מסוגלת להתנגד. חשתי את עיניה נעצמות מכאב בכל חדירה, כאשר אני בכל פעם מצמיד אותה בכל הכוח עם האגן שלי למזרן.
כעבור 20 דקות חשתי סוף סוף את הכאב המתפשט בידיי מרוב מאמץ וקמתי ממנה. היא היתה כה מעורפלת ועייפה שנראה שהיא בעולם משלה. תפסתי אותה והעברתי אותה למצב דוגי. העייפות שלה רק סייעה לי - הצמדתי את החזה שלה למזרן, הגבהתי את הישבן שלה ונעמדתי על ברכיי מאחוריה. החזקתי ביד שמאל בשערה כשהתחלתי לזיין אותה ככה, רואה בכל חדירה איך היא מתרחקת ממני מהדף הגוף שלי הפוגע בה, אך איך אני מושך אותה בחזרה אלי עם שערה האסוף סביב ידי השמאלית. אפילו הגניחות שלה היו קצת מאוחרות מרוב עייפות וחוסר יכולת להתנגד. לאחר כמה ספאנקים וחדירות אגרסיביות, החלטתי שהגיע הזמן ללמד אותה לקח שלא תשכח זמן רב; שחררתי את שערה שהיה אסוף בידי והנחתי לו לכסות את ראשה. תפסתי את ידיה והנחתי אותן בדיוק מעל הישבן שלה, אוחז בהן בחוזקה. הצמדתי אותה למזרן ע"י כך שהגבהתי קצת ידיה ובדיוק ככה, כשהישבן שלה בולט כלפי מעלה, החזה שלה צמוד למזרן וידיה תפוסות, זיינתי אותה בכל הכוח. היא כעת גם לא יכלה להתרחק ממני. הרגשתי בהתחלה את הנסיונות שלה להתנגד, את הרצון האינסטינקטיבי לברוח מהזין שלי שחודר כה עמוק לתוכה ואת ידיה הנמתחות ומושכות אותה בחזרה אלי כשהיא עושה זאת, אך כעבור כמה דקות היא כבר חדלה לנסות. עם הדמעות הראשונות בעיניה, היא פשוט הרפתה את גופה ורק לחשה, ספק לי ספק לעצמה, "זיין אותי. פשוט עשה בי מה שאתה רוצה".

כשיצאתי ממנה והרפיתי מידיה, היא נמרחה על המיטה והמשיכה לפרפר. היא עשתה זאת גם בזמן שהלכתי ושחררתי את החגורה שלי מהמכנסיים שנחו להם על הכסא. בהצלפה הראשונה, שלא ציפתה כלל לבואה, היא קפצה בבהלה, אך השניה כבר הצמידה אותה למיטה. סדרת ההצלפות שבאה אח"כ רק הלכה והחמירה. דאגתי לכסות כל חלק בגבה החשוף, בישבנה המוגבה ובירכיה העדינות. הורוד-אדום התחיל להתפשט על גופה הלבן והבוהק, כשכל שהיא עושה זה להתפתל מכאב על המיטה. הצלפה רדפה הצלפה, העוצמה רק התחזקה וכך התדירות, עד שאני עצמי לא יכולתי לראות אותה מפרכסת ככה מולי.
את החגורה זרקתי הצידה לרצפה, אך הכוס הרטוב שלה רק חימם אותי עוד יותר - הצמדתי את רגליה כשהיא שוכבת על הבטן וחדרתי אליה ככה בכל כוחותיי. נהניתי לעטוף את שדיה מקדימה בעודי מזיין אותה ככה. חש את כולי חודר אליה כשהיא עוטפת אותי, כשהיא מתמסרת כ"כ ולא יכולה להתנגד. הנחתי ראשי על ראשה ולחשתי לה בעדינות עד כמה אני נהנה לזיין אותה, כמה אני נהנה לעשות בה כרצוני, איך אמשיך לעשות זאת עד שימאס לי ובעיקר איך היא צריכה להודות לי שאני מזיין אותה.

כעבור כמה דקות, כשחשתי את כוחותיי אוזלים ואת הנרתיק שלה מתכווץ פעם נוספת על הזין שלי, יצאתי ממנה באטיות ונשכבתי לצידה.
את המבט בעיניה מעולם לא ראיתי קודם. הוא היה כה שונה ממה שהכרתי בכל הזמן שהיינו ביחד. יום אח"כ היא תגיד לי שהיא לא ציפתה לזה, שהמבט בעיניה היה סתום כי היא עצמה היתה מבולבלת ומופתעת.

אחרי כמה דקות של רגיעה קמתי והתארגנתי ללכת. כנראה שמאורעות היום מאד השפיעו עליה, כי אחרת לא ניתן להסביר למה בעודי מתארגן היא פתחה את רוכסן מכנסיי והתחילה לרדת לי. היא מצצה את הזין שלי בשיא הכוח, נותנת לו להכנס עד כמה שיכלה להכניסו לתוכה ורק כשהתחילה להחנק הוציאה אותה לאט לאט, כשהוא עטוף ברוק שלה. הידיים שלי נעו לכיוון ראשה מבלי לחשוב ומצאתי את עצמי מזיין את הפה שלה יותר ויותר חזק.

ברגע ששיערה היה אסוף בידי, הרחקתי אותה בבת אחת וסימנתי לה להסתובב. היא רק הספיקה להראות את פניה המופתעות ואני כבר סובבתי אותה. חדרתי שנית לתוכה כשהיא בדוגי. הפעם עשיתי זאת מהר ועמוק מההתחלה. לא חסתי על הכוס המדהים והעדין שלה שעטף אותי. רצף הגמירות שלה רק דירבן אותי להמשיך ואחרי כ-10 דקות נוספות מצאתי לנכון להפסיק, בלית ברירה.



לסעודת האירוסין הגעתי באיחור של שעתיים. נאלצתי להמציא יותר תירוצים מראש הממשלה ושלל שריו להסבר אירועי הקדנציה שלהם, המצאתי עלילות וסיפורים מרתקים יותר מיוסף המספר, אך אני יודע שזה היה שווה כל רגע.

mellory - thank you for reminding me why i need that in my life.
you wrote it beautifully.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אין בעד מה.
למרות שאני לא רואה כל סיבה להודות לי על משהו.

לך, לעומת זאת, אני מודה על המחמאה החביבה.
לפני 16 שנים
פלונית בחורה בת מזל - זה כמעט נשמע שנהנת.
אני בכל אופן, הייתי כופה עליה עוד איזה מפגש כזה בין אם זה מתאים לה ובין אם לא.
יש בנות שמבינות רק כוח
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - היה בסדר כזה.
אם היית שם, היית מבינה.

לגבי הכפיה, זה נשמע כמו רעיון נפלא. אולי באמת אאמץ את עצתך בנושא.
בכל אופן, אני חייב לציין שהמשפט האחרון שלך ממש נפלא. את בטח מצטטת איזה מישהו חכם שאמר זאת, לא?
לפני 16 שנים
מיתוסית​(שולטת) - חחחחחחח
אדיר ומחרמן, גם אני רוצה שיפתיעו אותי ככה
P-:
נבהלתי לרגע וחשבתי שאתה כבר זה שמתארס :)
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - את תשבי בשקט (ולא על איזה זין באזור). בתור מישהי שעושה סקס פרוע על מכסי מנוע של מכוניות חונות, הרי שאין לך מה להתלונן כרגע על חיי הסקס שלך.
לגבי הכותרת, באמת חשבת ככה? ממש לא התכוונתי...
:-)
לפני 16 שנים
אפרודיטי​(נשלטת) - אני מוצאת את עצמי עם צביטה קטנה בלב...
תהנו גם בשבילי :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י