סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 13 באוגוסט 2005 בשעה 19:17

למרות שגם קלייר וגם אני דוגלות מאז שהכרנו באהבת נשים בלבד, אני מוכרחה להודות ששתינו אוהבות זין. אין מה לעשות, יש משהו באיבר המסעיר הזה שקשה לחיות בלעדיו.

עד לא מזמן היה לנו איבר מפואר וקשוח, בצבע של זין אמיתי ובצורה של זין אמיתי, אך לצערנו ולאבלנו הרב הוא התפרק מעודף שימוש נמרץ וקצהו נפרד לבלי שוב משאר 16 הס"מ המבורכים שלו (וכל ס"מ-ס"מ).

יצאנו היום שוב למסע קניות והפעם בחיפוש אחר הזין המושלם. לתדהמתנו, המבחר בחנויות היה מזעזע. זיינים ורודים זוהרים ניצבו בגאון לצד זיינים שמעוצבים כמו פסל סביבתי וסטראפונים עם חגורות עור שיכולות לקרוע את הבשר יותר מכל שוט. ואני בסך הכל רציתי לזיין את השפחה שלי ולשוב הביתה בשלום.

ניסינו, ביקשנו, הסברנו - מה בסך הכל אנחנו רוצות? זין שמרגיש כמו זין, נראה כמו זין וקשוח כמו זין - תודו שזאת לא הגזמה. לבסוף התייאשנו והתפשרנו על סט מפואר זין אחד דק יותר בוורוד וזין עבה יותר בסגול (לפחות אין להם ביצים). שניהם נראים כמו איזה סוכריית לוליפופ מתוקה. מזל שלא ציירו עליהם פרפרים או דוגמאות מתוקות מניירות מכתבים של ילדות.

קלייר שמה גז ובמהירות הגענו אליה הביתה. זרקתי את הבגדים לריצפה ולבשתי את הסטראפ. הזין נזקר בגאון של דמבו הפיל המעופף בלונה פארק והיה לא פחות צבעוני ממנו. הסגול היום סגול מאד. הכלבה (האמיתית, האמיתית) הביטה נדהמת, מה השתיים האלה יעוללו הפעם.

נכנסתי למצברוח הערסי שלי. אני אוהבת לשחק והמיטה היא הבמה שלי. היום התחשק לי להיות גבר ערס מאצ`ו ושוביניסט. מממ.. ידעתי כמה זה יחרמן את קלייר.

"בואי אשה, נביא לך אותה בפינוקים" (פ` בלתי דגושה בעליל), אמרתי לה

קלייר הביטה נדהמת. לקח לה דקה להבין באיזה מוד אני

"אשה?... פינוקים?..."

"כן, אני הגבר שלך דורי ואני יזיין לך ת`צורה שרמוטה, למה דורי יודע מה טוב לאשה שלו. אבל לפני זיונים באים פינוקים, כי ככה גבר צריך להתנהג לאשה למה זה עושה אותה חתולה מפונקת ומיוחמת"

קלייר עדיין הביטה נדהמת.

לקחתי קרם גוף והתחלתי לעסות את גופה, דואגת לחרמן אותה לאורך כל הדרך. קלייר התחילה לגנוח.

"כן ככה אשה, עכשיו גמרנו פינוקים ונתחיל בזיונים. אני פינקתי (תזכרו הפ` נשארת בלתי דגושה לאורך כל הדרך, שלא תתחילו לזייף לי כאן בקריאה) אותך עכשיו את תפנקי אותי"

"איך לפנק אותך דורי?" - קלייר נכנסה סוף-סוף למשחק

"נו איך אשה מפנקת גבר? תפתחי רגליים, תני לי להשקות אותך"

אני מוכרחה להודות שהביצועים של הסגול מופלאים. גבר גבר השרמוטון הזה. בדקנו אותו בכל הואריאציות ובכל האפשרויות והוא לא פישל באף אחת מעשרות האורגזמות שהיו לנו שם.

כשגמרנו סוף סוף נפלתי מעולפת. אחרי דקות נרדמתי. בחיי שאני מתחילה להבין גברים שגומרים, מסתובבים והולכים לישון. אני והסגול זה עוד לא סיפור אהבה, אבל לפחות יש בינינו משיכה מינית נהדרת.

ולסיום, אני יוצאת בקריאה נרגשת לכל בעלי חנויות הסקס באשר הם: הבו לנו סטראפון שנראה כמו זין ומתחבר בחגורות גומי ולא עור. ראבק, לא כולם כאן מזוכיסטים.

נ.ב ניתן לקרוא את הגירסה של קלייר לפרשה שמסעירה את המדינה, בבלוג שלה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י