סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 16 בספטמבר 2017 בשעה 23:34

אני לא מוצלח עם שירי ערש, אז הנה סיפור קטן לפני השינה, ובסופו מושר השכל:

 

בערב יום שבת שלח הבחור הודעה לשולטת שלו. התעניין בשלומה מכיוון שלא דיברו כמה ימים. מההודעה התפתחה שיחה, מהשיחה התעוררה חרמנותו, ובסופה שאל מתי יוכל להיות לה לבידור פעם נוספת, וקיווה שתרד לסוף דעתו.

שלישי. שלישי? איך יוכל הבחור להחזיק את עצמו עד אז. הוא כל כך ער עכשיו שלא יוכל להסתובב במיטתו מבלי לעלות על בזנ"ט (בולבול זויתי נטוי כמובן). שלא לדבר על מחר ומחרתיים ולמחרת גם כן..

 

הפתרון שמצא פשוט! כמו שלתוכי מכסים את הכלוב בשמיכה ומיד משתתק הוא והולך לישון, ככה כל מה שצריך הבחור הוא כלובון. אחת ושניים מחליק הבולבול פנימה, אל תוכי הכלי הצפוף, ובראש הכלוב מרכיב הבחור מנעול מבריק שנסגר בקליק.

ועדיין נתקל בבעיית אבטחה- האם יחזיק מעמד וליצרו לא ייכנע? את המפתח אם כן סגר במנעול גם הוא, מנעול קומבינציה תלת ספרתי, הוריד משקפיים וסובב את החוגות חופשי. את הקוד הנכון הוא צילם מראש, ולמשמרת הפקיד את התמונה בידי טיימר דיגיטלי שחסם ממנו אלייה את הגישה.

 

הכלוב קיים, התחתונים כשמיכה, והבולבול לשנת חורף קצרה נקרא. עכשיו הבחור יחכה לשלישי, וכשהליידי תאפשר הוא שוב ישחרר את התוכי.

מושר השכל- טוב לכתוב פוסטים באמצע הלילה בטלפון. ככה לא יוצאות לי המגילות הרגילות.

 

עכשיו בגלל שאין לי חשק לצרף קישורים לתמונות כמו בפוסטים הקודמים אז הנה קישור יחיד בו תוכלו להשפיע טיפה בעצמכם על הטיימר שהכנתי: קישור

אני נדרש להשיג 5 מתנדבים שילחצו עליו, אחרת הוא בכלל לא ישתחרר ואשאר נעול. תודה מראש ולילה טוב!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י