שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיצור תולדות הטראומה שלי

לפני 5 שנים. 12 ביוני 2018 בשעה 17:27

נתחיל דווקא מהסוף: אני בסדר.


זו הצהרה שנשמעת שגרתית למדי, אבל היא אינה מובנת מאליה. אני בת 23, מאורסת, חיה בדירת שלושה חדרים עם כלבה מקסימה, עובדת ומתפרנסת מעבודת החלומות שלי, ובדרך להיות סטודנטית באוניברסיטה נחשבת. לפני כחמש שנים הייתי בתחילתו של מסלול התרסקות הרסני, כזה שהיה מוביל אותי הישר למעגל הזנות, לבזבוז כל הפוטנציאל שלי, ולשרשרת בלתי נגמרת של טראומות והתעללות.


למה זה לא קרה? כשאני שומעת סיפורים של בחורות שעבדו כחשפניות וכמלכות בתשלום וכנערות ליווי, ההתחלות שלנו תמיד דומות. תקיפה מינית בגיל מעצב. דימוי עצמי נמוך עד כדי לא קיים. ניצול ומניפולציה בידי גברים מבוגרים ומנוסים. התדרדרות הדרגתית ורצופה בריגושים ובהנאות, כמו גם בטראומות ובהשפלות. למה אני הצלחתי לצאת בזמן, והן נשארו?


אפשר לומר שזה התחיל בגיל 17. הייתי תלמידת תיכון עם עתיד מבטיח, מצטיינת בכל המקצועות, אך חסרת ביטחון עצמי באופן מחפיר. חוויתי ניסיון אונס ברכב של בחור אופורטוניסט, ונמלטתי בעור שיניי; כחודשיים לאחר מכן נכנסתי לסצנת המועדונים התל-אביבית, וגיליתי בי צד שלא הכרתי מעולם - צד הדוניסטי ומיני. השתוללתי והשתרללתי להנאתי, אך אותן השתוללויות הובילו אותי באופן בלתי נמנע למועדונים מפוקפקים יותר ולהיכרויות עם אנשים מסוכנים יותר.


הכרתי אותו, נקרא לו ר', בגיל 18, במועדון שבו נערך ליין מסיבות צוהר לעולם ה-BDSM. הוא היה בן 43, תסריטאי במקצועו - או לפחות, כך הוא טען; נוכחתי לדעת בסופו של דבר שהוא שיקר בנוגע להרבה מפרטי חייו. ראיתי בו הזדמנות להמשיך לחקור את המיניות שלי, והוא מנגד זינק על ההזדמנות להכיר אותי לעולם ה-"24/7".


אני מקווה שאני לא צריכה להסביר לקוראיי למה זה פסול. הייתי חסרת ניסיון לחלוטין בתחום, בורה אפילו בענייני זוגיות שגרתית ונורמטיבית; לא היו לי את הכלים לבחור באופן מושכל במערכת יחסים שבה אני נשלטת נפשית ומינית על ידי גבר מבוגר, בטח שלא 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.


אבל זה קרץ לי. אפשר להסביר שכלתנית לא מעט סיבות לכך: הוא נתן לי תשומת לב שהשתוקקתי אליה, וגרם לי להרגיש מיוחדת; הוא היה מיומן באמנות המניפולציה, וגרם לי לחשוב שאני בעצמי "עליתי" על הרעיון, ולא הוא האכיל אותי בכפית; הוא ניחן בקסם שובה ובלתי רגיל; בחלק נכבד מהזמן הוא סיפק את הפנטזיות המיניות שלי בצורה שלא האמנתי שאחווה אם אעזוב אותו. אבל כל זה לא רלוונטי בסופו של דבר. יש סיבה אחת אמיתית שנשאבתי לקשר איתו - הייתי מאוהבת בו.


כן, זה נשמע מגוחך. הוא התעלל בי, הטיח את ראשי בקירות, "השכיר" אותי לחברו (כלומר, הרשה לחברו לאנוס אותי), הותיר בי צלקות פיזיות ונפשיות, הצהיר בגלוי על כוונתו להפוך אותי לשפחתו לכל ימי חיי, ועוד שלל פרטים ציוריים ומזעזעים. אבל היה לי קשה לדמיין את חיי בלעדיו. אולי זה היה משהו כימי, ותו לא - המשיכה שלי אליו, והעובדה שזו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי משיכה כזו, הפנטה אותי לגמרי ועיוורה אותי לאבסורדיות ולסכנה שבמצב.


ביום שאחרי הפעם האחרונה שראיתי את ר' - אחרי לילה שבו הציג אותי כמופע לחבריו, השתכר והלך כמה צעדים רחוק מדי בהתעללות הפיזית - נסתי לביתו של אחי, שם גר עם אשתו. נראה שהוקל לו, והוא אמר בשמחה שלפחות כל הסיפור הזה נגמר. אשתו נחרה בבוז. "היא עוד תחזור אליו," היא אמרה לו, ללא צל של ספק. להפתעתי, מספר שניות לאחר מכן הנהנתי והסכמתי אתה בלב שלם. כן, הוא סיכן את חיי באותו לילה, באופן ממשי וקונקרטי. אבל איך יכול להיות שאהיה חזקה מספיק כדי לוותר עליו? על איך שהוא גרם לי להרגיש בחצי השני של הזמן?


אבל, הפלא ופלא, זה לא קרה. המשכתי בחיי - אמנם בחיים שהיו צל של חיי הקודמים, מלאים בדיכאון קליני ובנדודי שינה קיצוניים ובפרצי שתיית אלכוהול מרובים, שבהם הייתי מחסלת בקבוק סטולי בשעתיים. אפילו מערכת התמיכה שלי - אמי, אחי וחברותיי - לא ידעו איך להתמודד עם הקריסה הפתאומית וההתנהגות הלומת הקרב שלי. אבל לא חזרתי אליו. אולי זה כי הוא איים ספק בצחוק, ספק ברצינות "להעניש" אותי על כך שברחתי ממנו בכך שיגלח את ראשי. בהחלט נשברתי כמה פעמים ודיברתי איתו בטלפון, ובשיחות אלה הוא ניסה ללא הרף לקבוע פגישה בינינו. אבל לא הסכמתי. אף פעם.

מפה לשם, אובחנתי ב-PTSD, טופלתי תרופתית ובשיחה, וביליתי כשנה עם בן זוג ריבאונד אידאלי שלא היה חולם לחבוט לי בקצה האצבעות. בורכתי בפסיכיאטר ובמטפלת מוכשרים ויקרים - כאלה שבהחלט לא נמצאים בהישג ידה של כל אחת מבחינה כלכלית. היו הרבה פקטורים שהנחו אותי חזרה לדרך הישר, אי אפשר להכחיש את זה. ועדיין, היו כל כך הרבה נקודות לאורך התהליך הזה שבהן כמעט נשברתי, והמרחק ביני לבין אותו עתיד עגום שתיארתי לעיל היה זעיר. אולי הודות לפריבילגיות האלה, לטיפולים האלה, לא החלקתי מעבר לגבול. אולי זה פשוט היה מזל, שינויים מתוזמנים היטב במצבי הרוח. אני בעצמי לא בטוחה.


לקראת סוף הקשר בינינו, ר' תכנן להרוויח ממני כסף. דבר הגיוני למדי, שכן הוא החזיק בשליטה על כל שאר ההיבטים בחיי. הוא הציע שאעבוד כמלכה בתשלום - אגבה כסף עבור סשנים עם גברים שמחפשים שולטת. בהתחלה הרעיון נשמע לי תמוה, כי הייתי נשלטת בכל רמ"ח איבריי, אבל הוא התעקש שמדובר במשחק, בתפקיד כשחקנית בהופעה, ושזו תהיה דרך קלה ומהנה להרוויח כמויות גדולות של כסף.


כשקטעתי את הקשר בינינו, עדיין לא הסכמתי באופן מובהק להצעתו, אבל היא עמדה על הפרק, וזה היה עניין של זמן עד שר' יקבע עבורי פגישה ראשונה ויבעט אותי לתוך מעגל הזנות. אמהר ואומר - לא כל המלכות בתשלום הן זונות, ואין דבר פסול כשלעצמו (למיטב ידיעתי) במתן שירותי מין בין שני מבוגרים ששניהם מכבדים אחד את השני ושניהם מודעים להשלכות מעשיהם. אך אני לא הייתי אישה בוגרת שמודעת לזכויותיה, ויודעת להציב גבולות כדי להגן עליהן. הייתי ילדה בת 18 שכל חייה מוכתבים לה על ידי פסיכופת בגיל העמידה, שחווה על בסיס יומיומי הפרה של גבולות וסחיטה, שמטרתן לרכך אותה ולהקהות את רצונה החופשי ככל האפשר. אין לי ספק שלשם פניי היו מועדות.


אני אסירת תודה על כך שהיום אני רחוקה משם, שאני מקבלת אהבה ותשומת לב מאנשים שרואים אותי ומכבדים אותי, ושרוצים בטובתי. כאמור, זה לא מובן מאליו. כשאני מנסה להבין מה האקס פקטור, מה הרגע המכריע שהסיט אותי מאותו מסלול, אני חוזרת לסוגיה אחת שהתחבטתי בה בתקופה הזו, ולפתרון הלא-קלאסי שלה.


באותם ימים מלאי דיכאון ושתייה, ניצבה בפניי דילמה קלישאתית - האם להקשיב ללב או לראש? הלב שלי צרח עליי, ללא הרף ובהתלהבות, לחזור אליו מיד. כל רגע ביום נרדף בזיכרונות ובפנטזיות עליו, בגעגועים למגע שלו ולקולו. לו הייתי "מקשיבה ללב שלי", כפי שתרבות הפופ מצווה, אני לא יודעת באיזה מצב הייתי היום. יש אפילו סיכוי, קטן אך ממשי, שלא הייתי בחיים - בין אם כתוצאה מהתאבדות, מהתדרדרות לזנות, או סתם מרגע של שכרות מצדו של ר'.


הקשבתי לראש שלי. גם כשזה הרגיש כמו טעות עצומה, כמו מוות, הזכרתי לעצמי לאן כל זה יכול להוביל. זה היה אחד הדברים הקשים שעשיתי, וללא ספק הדבר הטוב ביותר שעשיתי.


אז מה הפואנטה של כל המגילה הזאת? אם מישהי בסביבות גיל ה-18 (או בכל גיל בעצם) קוראת את המילים האלה ברגע זה ומרגישה עקצוץ בעורף, תזכורת לא נעימה לתחושות שרודפות אותה, לדילמה בין הראש ללב, הייתי רוצה לפנות אליה ישירות (וכן, אני מודעת לכך שאני מטיפה ומתנשאת אבל פאק איט, אני יודעת שאתן קיימות).


הוא מתעלל בך? הוא לוקח בעלות על החיים שלך? הוא מתעלם באופן שיטתי מהגבולות שלך ומהזכויות שלך? הוא מרגיש בנוח להחליט עבורך, לסחור בגוף שלך? *תברחי משם*.


ומה עם כל הדברים שמשאירים אותנו שם?

1. אל תדאגי, הוא ממש לא היחיד שיכול לאהוב אותך. יש כל כך הרבה סביבות שונות, מעגלים שונים, ואנשים שונים. ביניהם גם כאלה שיראו אותך וירצו בטובתך. את ראויה לאהבה שלא דורסת אותך ומתעלמת מהזכויות ומהרגשות שלך, או מנסה לעצב אותן מחדש.

2. הסקס מדהים, אני יודעת - ובכלל, מה רע ביחסי שולט-נשלטת? כל האורגזמות? אז כן, אין שום דבר רע ב-BDSM, ולא רק הדפוקים בקטע. אבל תוודאי שאת נמצאת עם מישהו שלא היה חולם להפר גבול שלך, שלא משתמש במניפולציות כדי לגרום לך להאמין שאת *רוצה* שיפרצו את הגבולות שלך, שמספק לך תמיכה נפשית ונותן לך ברירה ומילת ביטחון. התעללות ופריצת גבולות הם *לא* מחיר לסקס טוב בדיוק כמו שאת אוהבת. בכלל, מניסיוני, תמצאי לך ונילי עם ראש פתוח ותלמדי אותו לשלוט בך בדיוק כמו שאת אוהבת. אל תזלזלי בוונילים: תשפטי את הגבר לפי היחס והמסירות שלו כלפייך, לא כמה שוטים כבר יש לו בדירה. וכן, עדיף להתרחק מסדיסטים מוצהרים אלא אם כן את בטוחה במאת האחוזים שהם לעולם לא יחלמו לפרוץ גבול שלך.

3. מי אני בכלל שאגיד לך לאן החיים שלך הולכים? את מאוהבת, את מאושרת, ואת בשליטה. אני מקווה מאוד שאת צודקת, אבל אם מנקר בך חוסר ודאות ואת מוצאת את עצמך משתיקה אותו, בבקשה תפסיקי. אם הוא הקשר הראשון שלך, אל תיכנעי לברירת המחדל. תתאימי לעצמך קשר הדדי ומכבד בתנאים שלך. אם זה כבר דפוס, תכירי בכך ותני צ'אנס למשהו אחר. תזכרי בבקשה מאלה שכבר חוו את זה, שהכול קורה בהדרגה - כדברי המשל, אם יחממו את המים לאט לאט, לא תרגישי שמרתיחים אותך למוות עד שיהיה מאוחר מדי. צאי כל עוד את יכולה, ואל תחזרי. בבקשה.

וזהו, בגדול. אני שמחה לבשר שאני ישנה בלילה, עושה סקס קינקי בלי לעבור התמוטטויות עצבים שלוש פעמים בשבוע, ויודעת שזה מגיע לי ואני ראויה לכך. תני לעצמך הזדמנות לחיות יותר טוב. תוודאי שאת יודעת לשמור על עצמך ולעמוד על שלך ללא היסוס לפני שאת מסתובבת במעגלים שמקדשים ומעמידים במרכז את המיניות (האתר הזה, למשל). ברור, זאת לא אשמתך אם תוקפים אותך - זה פשוט טיב האוכלוסייה ברוב הסביבות האלה: נצלנית, סדיסטית, ואכזרית.


בקיצור, אל תקשיבי ללב שלך. אנחנו לא חיות בעולם של קומדיות רומנטיות, של נסיכות דיסני, או של רומנים רומנטיים. אנחנו חיות בעולם מלא באנשים אכזריים שמחפשים לנצל בחורות צעירות שמקשיבות ללב שלהן. תוודאי שזו לא תהיה את.


ד'

 

ArchAngel​(שולטת) - פוסט חשוב מאוד! מקווה שיזכה לחשיפה הראויה.
ואת תותחית, אני מקווה שאת יודעת את זה ❤
לפני 5 שנים
MagisterDolor​(שולט) - תודה שחלקת, וכל הכבוד. אכן פוסט חשוב.
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - וואו, חבל שאי אפשר לנעוץ את הפוסט הזה בעמוד הראשי של הכלוב
לפני 5 שנים
מיקה האחת - פוסט חשוב ונוקב.
ביג לייק על האומץ שלך.
לפני 5 שנים
אשלייה אירוטית - אני בהלם ! אשקרה.
לפני 5 שנים
בטי בום​(שולטת) - פוסט חשוב ולצערי אני חושבת שאני יודעת מי השולט המהולל.
הקהילה לא מוקיעה את האיש המסוכן הזה שמקומו בכלא במקום במועדונים
לפני 5 שנים
אופק קסומה - יודעת משהו? אין קשר לגיל. הפוסט שלך רלוונטי לכל אחת ואחת שנכנסת לעולם הזה לראשונה. תודה על השיתוף, גם אחרי עשור+ כאן, לקחתי ממנו משהו. תודה.
לפני 5 שנים
אשלייה אירוטית - אני עם אופק. לגמרי !
לפני 5 שנים
פלא אדם - כל מילה בסלע.
לצערנו, אין מצב שמישהי שנמצאת במצב הקודם שלך, תקשיב לך :(
לפני 5 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - לא יותר מדי פוסטים משאירים אותי פעורת פה... מפיצה.
לפני 5 שנים
KitKat - לא מכירה אותך, אבל גאה בך וכל הכבוד על כוחות הנפש העצומים שלך על מנת לצאת מהתהום שהיית בה.
לא פשוט התהליך שעברת, גם לנשים בוגרות ושקולות יותר.... אז המון RESPECT .
ועוד יותר חשוב שאת משתפת את זאת כאן על מנת שאולי מישהי תלמד ותבין שלא לבד ואולי יועיל לצעירה כלשהי אישם למצוא את עצמה ולצאת ממערכת שכזו.
לפני 5 שנים
אפרוחיתי - תודה על הפוסט האמיץ, וכל הכבוד לך.
לפני 5 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - הדבר האחרון שאפשר להגיד על גוש החרא הזה הוא שמדובר בשולט.
את סופר אמיצה ועברת תהליך מאד מורכב לא מובן מאליו.
הלוואי והפוסט הזה יהיה מגדלור לכל כך הרבה נשים שנמצאות (וגם גברים שנמצאים) במה שהיה בעבר מצבך.
(כלובי, אם זה יגיע למגזין בראשי זה יהיה מעולה)
לפני 5 שנים
Tainted​(לא בעסק) - הרשתי לעצמי לפרסם לינק לבלוג הכל כך חשוב הזה שלך.
ישר כח וכל הכבוד על הפיכת חוויה קשה לשירות לציבור הנשלטות.
מצדיעה לך !
לפני 5 שנים
טורמלינה - חשוב! חשוב! חשוב!
כל הכבוד על האומץ, גם להמשיך הלאה בראש מורם וגם לשתף ככה.
רק אהבה וימים טובים💖
לפני 5 שנים
AloneAgain - עברת כברת דרך, התחזקת, התבגרת ועכשיו את מזהירה אחרות. הצלקות עוד שם, תהיי גאה בעצמך, כולנו כאן גאים בך בטוח ⁦❤️⁩
לפני 5 שנים
לייזר 1​(שולט) - כל הכבוד על האומץ.
יש הרבה מה לקחת מהסיפור האישי שלך, צריך להיזהר מאוד לא להיסחף בתוך העולם הזה למקומות האלה.
מקווה באמת שהפוסט יגיע אל המגזין.
לפני 5 שנים
N e l l a​(אחרת) - חשוב כל כך💙💙
לפני 5 שנים
שולמית ש - מדהימה וכל מילה נוספת
מיותרת
לפני 5 שנים
ענתית - מדהימה.
אחד הפוסטים החשובים ועוצרי הנשימה שקראתי פה, וקראתי...
תודה על השיתוף, בכחח לא מובן מאליו
לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - פוסט אמיץ וחשוב
לפני 5 שנים
Gako - Wowww אחד הפוסטים המדהימים שקראתי.. כתוב בצורה מושלמת.. רהוטה.. אמיצה.. מודה שליבי התכווץ כמה פעמים במהלך הקריאה.. שולחת חיבוק חזק וגאה בך על הדרך❤️
לפני 5 שנים
BODYGUARD​(שולט) - פוסט חשוב.

אין ממש משמעות למגדרים, זכר ונקבה, התעללות היא התעללות, ואינה כלולה בשום בדסמ כחלק ממנו.
חבל שזו ההתנסות הראשונה שלך, ברור שהיא משליכה ומכלילה זכרים באשר הם (יש הבדל בין גבר לזכר, מה לעשות..)
ופרצופו של בדסמ 2018 עלוב ומכוער..
וכל שנותר לאחל ולקוות עבורך שתמצאי ותקיימי את הבדסמ שממלא את הצורך שלך ולא רק את "שלו".


המון בהצלחה.
לפני 5 שנים
חננית{R} - כל כך נכון כל הכבוד לך על הכוחות לעמוד בזה
לפני 5 שנים
Lucerna​(נשלטת) - יותר מדי דומה למה שעברתי ....
לפני 5 שנים
Lucerna​(נשלטת) - יותר מדי דומה למה שעברתי ....
לפני 5 שנים
אוהב לחיות - לא קראתי את כל הבלוגים באתר זה ואפילו לא את מקצתם, אבל ממה שקראתי ברור לי שמצבם של רוב הנשלטים/ות באתר דומה למה שמתארת ענתית בפוסט זה, כל אותם נשלטים/ות שמתארות בפוסטים שלהם את השולטים שסוטרים להן, מצליפים בהן, שתוקעים אותן ב.... בדקה הראשונה שהם נפגשים עוד לפני שהחליפו מילה, משתינים עליהם, ועוד מעשי אכזריות למינהם, מתיחסים אליהן כחפץ או חור לסיפוק תאוותם, ולבסוף הן הנשלטות מספרות שהשולט (המתעלל) מכבד ואוהב אותן, וזאת מערכת יחסים מיוחדת שאין שני לה, ושמערכת זאת (המשפילה) פתחה וריפאה כל מיני שדים באישיותן, וכאשר הם (השולטים) נוטשים אותן (את הנשלטות) (וזה קורה תמיד בשלב כזה או אחר לטובת צעצוע/חור או חפץ אחר) ושובר אותן לרסיסים, הן מתגעגעות נשברות, רוצות ועושות הכל על מנת לחזור למתעלל.
מי שמתעלל, מרביץ, משפיל וכו'... את בת זוגו לא יכול לאהוב אותה, הוא גם לא יכול לכבד אותה, הוא לא יכול להיות חבר שלה, ולכן הוא גם נוטש אותה שעובר לו העניין המיני בה.
אני לא נגד מערכת יחסים בדסמית ולא נגד מערכת קינקית, אלו ככלל מעשירות את יחסי המין, אבל הן לא אידיאולוגיה כפי שרבים באתר מנסים ליחס להם.
לפני 5 שנים
MagisterDolor​(שולט) - אתה ממש חמוד, אבל בל תשכח שלא לכולם/ן יש את אותם הצרכים, ולא חסר כאלו שממש אוהבים סימנים וצלקות כחלק מהבדס"מ שלהם.
ראיתי במקרה שאתה נשוי, לכן אני יכול להניח שאתה לא באמת יודע איך עובדת מערכת יחסים זוגית שמערבת בדס"מ, אלא אתה מה שנקרא "אוכל מהצד את המנות הטעימות".
לכן, אנא ממך, אל תכליל את כל האנשים פה באתר.
לפני 5 שנים
אוהב לחיות - ל- MagisterDolor​(שולט){ellen} נכון אני נשוי, אבל שנים לא מעטות הייתי דוק והייתי גם פרוד וגם גרוש, ואני מבוגר ממך בכמעט שני עשורים כך שתאמין לי שאני יודע איך עובדת מערכת יחסי בדסמ, נכון לא לכולם יש את אותם צרכים, גם לאנשים אלימים ברחוב אין את אותם צרכים כמו לאנשים שאינם אלימים, גם לצרכני סרטי סנאף יש צרכים וגם למסוממים יש צרכים. אני לא נגד בדסמ כל אחד שיעשה בחדר המיטות שלו מה שהוא רוצה, אבל שאני קורא פוסטים של אנשים, שבדקה הראשונה שהם נפגשים הם חוטפים סטירה, לאחר מכן מצליפים בהם עם שוטים למיניהם, עושים להם צלקות בגוף, חלקי גוף הופכים לאדומים, בוערים הם מזילים דמעות וצועקים מכאבים, משפילים אותם עד עפר, לאחר מכן הנפגעות מספרות שהדבר נוטע בהן עוצמה, פותר את בעיות השדים שבתוכן, ושהמתעלל בהן הוא אהבת חייהם והוא אוהב אותן כמו שלא אהבו אותן כל חייהן, זה נראה לי פרדוקס לא אמיתי נראה שמישהו השתיל בתוכן את הרעיונות, זה מזכיר את מקרה אירוע גואל רצון, או מקרים של בעלים אלימים המרביצים לנשים שלהן, והנשים לא עושות עם זה כלום בטענה שהן אוהבות את בעליהן ושהוא אוהב אותן.
אדם שמרביץ, מתעלל, משפיל את בת זוגו, הוא לא אוהב אותה, ולכן גם מערכות יחסים שכאלה מסתיימות בד"כ מהר, כי: ה"שולט" שהוא בעצמו נרתע מבת זוגו המסמורטטת, המושפלת, שמשמשת עבורו בחפץ או מקבץ חורים בלבד, מואס בה מהר ומחפש צעצוע חדש, וכשמוצא נוטש אותה, הנשלטות שגם בתוכן יש מאבק פנימי חזק נגד השיעבוד שלהן, ושלאורך התקופה נאבקות בהרגשות הקשות שבתוכן, ומכניעות את ההגיון הרצוף, מקבלות את הנטישה קשה מאד, מתפרקות לרסיסים.
אז אל תגיד לי שאני לא מכיר מה קורה, חלק גדול מהפוסטים והסיפורים הם "פייק" ואין בהם אמת בקשר לרגשות, חלק גדול מהנכתב מבוסס
על : אצל השולטים מדובר בשקרים וסיפורי מייסס לצורך השגת זיון, אצל הנשלטות בעיה רגשית של קושי בלהשיג בן זוג מסיבות רבות(יריעה רחבה ומחייבת דיון בפני עצמו) ולכן הן משתעבדות לטירוף השולטים שברובם אינם ישרים ואינם הוגנים.
שוב אינני נגד יחסח בדסמ זה מגוון את יחסי המין, זה נהדר כמשחקים מקדימים, צריך דר לשים את הענין בפרופורציות הנכונות ולא להפוך אותו לאידיאולוגיה דרך חיים כמו שקורה לצערי באתר זה.
לפני 5 שנים
אוהב לחיות - ל- MagisterDolor​(שולט){ellen} נכון אני נשוי, אבל שנים לא מעטות הייתי דוק והייתי גם פרוד וגם גרוש, ואני מבוגר ממך בכמעט שני עשורים כך שתאמין לי שאני יודע איך עובדת מערכת יחסי בדסמ, נכון לא לכולם יש את אותם צרכים, גם לאנשים אלימים ברחוב אין את אותם צרכים כמו לאנשים שאינם אלימים, גם לצרכני סרטי סנאף יש צרכים וגם למסוממים יש צרכים. אני לא נגד בדסמ כל אחד שיעשה בחדר המיטות שלו מה שהוא רוצה, אבל שאני קורא פוסטים של אנשים, שבדקה הראשונה שהם נפגשים הם חוטפים סטירה, לאחר מכן מצליפים בהם עם שוטים למיניהם, עושים להם צלקות בגוף, חלקי גוף הופכים לאדומים, בוערים הם מזילים דמעות וצועקים מכאבים, משפילים אותם עד עפר, לאחר מכן הנפגעות מספרות שהדבר נוטע בהן עוצמה, פותר את בעיות השדים שבתוכן, ושהמתעלל בהן הוא אהבת חייהם והוא אוהב אותן כמו שלא אהבו אותן כל חייהן, זה נראה לי פרדוקס לא אמיתי נראה שמישהו השתיל בתוכן את הרעיונות, זה מזכיר את מקרה אירוע גואל רצון, או מקרים של בעלים אלימים המרביצים לנשים שלהן, והנשים לא עושות עם זה כלום בטענה שהן אוהבות את בעליהן ושהוא אוהב אותן.
אדם שמרביץ, מתעלל, משפיל את בת זוגו, הוא לא אוהב אותה, ולכן גם מערכות יחסים שכאלה מסתיימות בד"כ מהר, כי: ה"שולט" שהוא בעצמו נרתע מבת זוגו המסמורטטת, המושפלת, שמשמשת עבורו בחפץ או מקבץ חורים בלבד, מואס בה מהר ומחפש צעצוע חדש, וכשמוצא נוטש אותה, הנשלטות שגם בתוכן יש מאבק פנימי חזק נגד השיעבוד שלהן, ושלאורך התקופה נאבקות בהרגשות הקשות שבתוכן, ומכניעות את ההגיון הרצוף, מקבלות את הנטישה קשה מאד, מתפרקות לרסיסים.
אז אל תגיד לי שאני לא מכיר מה קורה, חלק גדול מהפוסטים והסיפורים הם "פייק" ואין בהם אמת בקשר לרגשות, חלק גדול מהנכתב מבוסס
על : אצל השולטים מדובר בשקרים וסיפורי מייסס לצורך השגת זיון, אצל הנשלטות בעיה רגשית של קושי בלהשיג בן זוג מסיבות רבות(יריעה רחבה ומחייבת דיון בפני עצמו) ולכן הן משתעבדות לטירוף השולטים שברובם אינם ישרים ואינם הוגנים.
שוב אינני נגד יחסח בדסמ זה מגוון את יחסי המין, זה נהדר כמשחקים מקדימים, צריך דר לשים את הענין בפרופורציות הנכונות ולא להפוך אותו לאידיאולוגיה דרך חיים כמו שקורה לצערי באתר זה.
לפני 5 שנים
MagisterDolor​(שולט) - פעמיים פה ועוד אחת בהודעה פרטית.
משקיען.
לפני 5 שנים
Unicorn lover - את אמיצה מאוד ואל תאשימי את עצמך בכלום לרגע
לפני 5 שנים
טה פיטי{} - וואו לא השארת לי מילים
את אמיצה
כל הכבוד לך על הכח להתמודד עם הסוועה הזאת
כמו שלייזר ציין למעלה, יש עוד דברים לקחת מהפוסט הזה ושוב כל הכבוד לך!!
לפני 5 שנים
amiti​(נשלט) - סיפור מטורף...
אני בהלם !!

מצד שני, ראיתי בעבר כל כך הרבה בחורות שנראה שזה הסיפור שלהן...

אכן קריאת חובה לכל באי הכלוב!!

חיבוק ❤️
לפני 5 שנים
ThePhoenix​(אחר) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - נהדר. כל הכבוד.
לפני 4 שנים
מל(ק)ה​(שולטת) - וואו. תודה על הפוסט החשוב הזה.
ובקצרה - כשיש ספק, אין ספק!!!
ואם אותן בנות 18 קוראות וצריכות ורוצות לדבר עם מישהי אני אשמח להיות המישהי הזאת עבורכן.
לפני 3 שנים
Venomous - תודה על השיתוף!!
🖤🖤🖤
לפני 3 שנים
הבלונדה - שברת אותי. המון הזדהות, ומנגד גם המון אמפתיה על הכאב שלך שלא יצא לי לחוות דומה לו. אני רואה פה בנות 18, למעשה בנות בגילי, ואני זוכרת לפחות פעם אחת בה התפתיתי ובסוף כתבתי להן על החששות שלי.

פה ההיסטוריה קצרה למדי - כאן גיליתי את המיניות שלי במובן הפיזי, פה לראשונה נפגשתי עם אנשים והתנסיתי מינית. הבחור השני היה בן 43, וולגרי, והוא אנס אותי. ברחתי מבית מלון בחמש לפנות בוקר בוכה. זה הכניס אותי למעגל הרסני של חיפוש ומימוש פעילויות מיניות למניהן עם אנשים שלאו דווקא צריך לבטוח בהם, אף כאלו שניצלו אותי, ועוד אונס אחד, שלקח לי כמעט שנה לקבל שזה אונס - בנות, אם הוא מוריד את הקונדום ללא ידיעתך וממשיך למרות שביקשת ממנו לא לעשות כלום ללא קונדום זה אונס!!!

בגיל 13, בפלטפורמה אחרת, הכרתי בחור בן 26-27. נשארנו בקשר עד שמלאו לי 18. תחילה הוא פשוט הטריד, שלח תמונות, סרטוני פורנו, הכיר אותי לקונספט הבדסמ (בגיל 13!!!!), לאחר מכן בגיל 14 שלט עליי באופן וירטואלי. דבר דומה, עם אדם אחר קרה גם בגיל 16 עם בן 30 עם פן הרבה פחות מיני אמנם, אבל עדיין לא לגיטימי.

אני עדיין צעירה. מאוד. ואם היית כותבת את הפוסט הזה לפני שנה אני ככל הנראה לא הייתי מבינה על מה את מדברת. אבל אני כן. על בשרי. הטראומה נשמעת מחרידה לחלוטין, ואני לא חושבת שאנשים כאלו משתנים, במקרה האידיאלי הם מוצאים את עצמם בכלא, ואני מקווה שזה מה שיקרה לו יום אחד כשקורבן עתידי שלו (תהיה כזו, בוודאות, אנשים כאלה לא משתנים וממשיכים לרדוף אחרי טרף קל) תחליט להגיש תלונה.
אני מקווה שזה היה בסדר לשתף פה חוויות אישיות. תודה על הפוסט. ⁦♥️⁩
לפני 3 שנים
פרבלדושקה​(נשלטת) - ברור שבסדר. תמיד טוב לשתף כדי שכולנו נבין שאנחנו לא לבד. את לא לבד ואת לא אשמה. חיבוק 3>
לפני 3 שנים
Shu shu - איזה סיפור מדהים ותודה לך שהכנסת קצת שמחה וטוב ליום קשה ומסובך עבורי אישית. שמח מאוד שעמדת במבחן ועל דעתך ונפשך ובחרת בטוב ובחיים. בטוח שעם חוזק נפשי כזה מחכה לך עתיד מזהיר וטוב כמו שראוי ומגיע לך. כל הכבוד על התובנה הלא פשוטה ולא קלה ולא פופולרית בימינו, הבחירה ללכת עם הראש ולא עם הלב, לקח חשוב מאין כמוהו, במיוחד עבור מתחילים/ות בעולם הלא פשוט של הבדסמ. מאחל לך את כל הטוב שבעולם ובטוח שתגיעי אליו גם, אפילו אם הדרך לא תמיד תהיה קלה וחלקה. סיפור מרגש ומאלף שראוי שכל מתחיל וגם מתקדם בבדסמ יקרא ויפנים. תודה על השיתוף
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - וואווו
את מהממת
תודה כל החשיפה שלך ♥️
מקווה שיגיע לכמה שיותר א.נשים כאן
לפני 3 שנים
dn46​(שולט) - כל הכבוד, העניין איך חושפםת את החלאה.
לפני 3 שנים
הוא​(שולט) - הפרעת אישיות אנטי-סוציאלית האבחנה אינה מדויקת ומטעה. יותר נכון הפרעה נרקיסיסטית (מומלץ לדעת יותר ביוטיוב) שההתמודדות הנכונה איתה היא ניתוק מדע.
לצערי היו בעבר הרבה פוסטים כאלה יש ויהיו בעתיד. אלו מקרי קיצון וכן חייבים להזהר ולהיות סלקטיבים בבחירת פרטנרים/ריות. זה לא פוסח על גברים.
לפני 3 שנים
פרבלדושקה​(נשלטת) - מומלץ לא לאבחן אנשים שאתה לא מכיר על סמך תיאורים קצרים באינטרנט. יש לי תואר בתחום ואני אשכרה חוויתי את ההפרעה שלו על בשרי, אז יש מצב טוב שהתיקון מטעה ומיותר, עם כל הכבוד לאוניברסיטת יוטיוב. כמו כן, כל הפואנטה של הפוסט הזה היא שצריך להיזהר בבחירת פרטנרים. אם אין משהו מועיל להגיד לא צריך בכוח. :)
לפני 3 שנים
הוא​(שולט) - לא אכנס איתך לויכוח אני חולק מנסיוני את בוחרת אם לבעוט או להקשיב ומאחל לך רב בריאות ואושר
לפני 3 שנים
סאבטקסטית - תודה ענקית על זה! אי שם לפני מליון שנה כנראה שגם אני ניצלתי בכמה וכמה סיטואציות. ריגשת כל כך עם האומץ הבלתי הגיוני שלך לחזור להיות מי שאת ❤️
לפני 3 שנים
כנועה מבחירה​(אחרת){לא בעסק} - וואו אחד הפוסטים היותר חשובים שנתקלתי.
לפני 3 שנים
אחד שמבין​(נשלט) - קודם כל אני חושב שמה שכתבת והכתיבה הצחה והברורה שלך חשובים עד מאוד לכל אחד.
אני לא יודע למה את מסווגת את הפוסט הזה כפוסט לנשים בלבד, כאילו שאנחנו נמצאים בעולם של הגברים נגד הנשים, וכל הגברים יעודדו או יתמכו בקשרים מהסגנון שתיארת.
אגב, גם אני חוויתי את אותו הדבר פחות או יותר, בגיל 16.5, כשהייתי תמים וחסר ניסיון לחלוטין, כשרק יצאתי מישיבה חרדית לעולם החילוני, עם אפס ניסיון מיני ואפס הבנה במערכות יחסים בין בנים לבנות בכלל. ופתאום מצאתי את עצמי עבד 24/7 למישהי חזקה ומוניפולטיבית, אח"כ הבנתי שקוראים לזה בדסם, למרות שזה היה ממש רחוק מהבדסם שאני מכיר היום שהוא SSC.
אני בניגוד אלייך לא הצלחתי להרים את עצמי כמוך ולצאת מזה בצורה כזאת מרשימה וכל כך מהירה. לפחות בכל ההקשר של קשרים ומערכות יחסים.
ככה שלדעתי זה לא פוסט מגדרי. יש גברים רבים מאוד שמתחברים ומזדהים עם מה שכתבת, ויש גם כאלה שאפילו חוו את מה שכתבת. למרות שברור לי שהסביבה המינית בכלל והבדסמית בפרטי "מסוכנות" יותר לנשים מאשר לגברים.
לפני 3 שנים
פרבלדושקה​(נשלטת) - אני כותבת על חוויה נשית כי אני אישה וכי אלה החוויות שלי, ושל נשים רבות מדי, אולי אפילו רוב הנשלטות באתר הזה (תעיף מבט בתגובות של נשים וגם של כמה גברים לעיל). זה לא אומר שאין חוויות דומות אצל גברים, או שאני מחויבת למרכז נקודת מבט גברית בכתיבה על חוויה אישית וכואבת שלי. אתה מוזמן לכתוב מנקודת מבט כזאת בעצמך.
לפני 3 שנים
אחד שמבין​(נשלט) - אני לא ציפיתי ממך לרגע לכתוב על חוויות של גברים, או מנקודת מבט גברית. אין לי מושג מאיפה זה הגיע. אולי הניסוח שלי לא היה מוצלח. אני חושב שכתבת היטב, והעברת את המסר בצורה מצוינת.
הפוסט עצמו הוא מעולה וחשוב מאוד בעיני. אני יכול להצדיע לך עליו לתמוך ולחזק על החשיפה והכתיבה המצוינת.
ההקדמה של הבלוג שלך, ש"גברים לא יאהבו את התוכן" היא מאוד מכלילה. כן, יש גברים שלא יאהבו את התוכן, אבל יש גם רבים אחרים שיתחברו עם זווית הראיה הנשית שלך. אם כי, אני כן מזהה את הצורך שלך לנקות את הפוסט הזה מהתנצחויות מיותרות.
בכל אופן לא התכוונתי להתנצח איתך פה, וצר לי שזה נראה כך. אלא רק לתמוך, ולנסות להאיר, שגם גברים רבים מתחברים מאוד למה שכתבת, ואפשר לראות את זה בהרבה תגובות למעלה. אבל אולי בדרכי המיוחדת לא הייתי ברור מספיק. ולקוות שהפעם הייתי יותר ברור, אני שולח המון הערכה ותמיכה וחושב שגם גבר ממוצע יתחבר ויכאב מאוד ממה שהוא קורא בפוסט הזה.
לפני 3 שנים
Nighthawk​(שולט) - ❤️
לפני 3 שנים
sabe - בא לי לבכות אני אבא לשלוש נשים .אפה אבא שלך בכל הסיפור הזה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י