סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 27 במאי 2007 בשעה 9:57

חמישה ימים של יחד, משהו שאנחנו זוכות לו לעיתים נדירות. כל הפעילויות של זוג רגיל נראות כמו
חסד מופלא: לחזור מהעבודה ולהיות יחד, ארוחות משותפות, אירוח חברים, לקנות במכולת, לישון מלוטפות.

אני מתעוררת בארבע בבוקר, בערך השעה שהיא הולכת לישון. בחרנו לישון אצלה, כדי שהשכנה הרכלנית שלי לא תתעורר מזעקות החשק. ארבע בבוקר והיא ישנה ואני חושבת על הכלב ושלושת החתולים שלי ומתלבשת, מוכנה לצעדה לא ארוכה במיוחד עד אליי. כשאני כבר ליד הדלת, מנסה לצאת מבלי להעיר אותה, אני שומעת אותה קוראת לי. מבין ערפילי השינה היא מצליחה להשמיע קול מחאה, להתלבש ולהסיע אותי הביתה, לחזור לביתה ולמיטה. כשאני מסיימת את המטלות שלי כעבור שעות אחדות, היא מתעוררת. קונות לנו אוכל שנכין יחד, יוצאות לבית קפה, הולכות לעבוד ביום חול, חוזרות למיטה. המון מיטה - הפסקת צהריים, הפסקת אחה"צ, הפסקת ערב ולילה.

בשישי החלטנו שאחרי שנתיים וחצי ביחד ורק ביקור אחד בפאב של לסביות, הגיע הזמן שנשיב את חובנו לחברה. עברנו על רשימת מקומות הבילוי הפוטנציאליים ובחרנו ב"הקן" בהלל הזקן. התלבשנו במיטב בגדינו והיינו מוכנות פיזית ומנטלית לערב שכולו טיזינג, צחוק ופלירטוטים הדדיים. נוסעות על האופנוע, השדיים שלי מתחככים בגבה, הרגליים שלי מוחצות את גופה, שתרגיש ושתינו משולהבות. סופסוף אנחנו יוצאות מהמיטה ורק כדי להיות שוב באווירה סקסית. לתדהמתנו, המקום היה פשוט סגור.

חוזרות הביתה, מתקלחות, נכנסות למיטה, אני נרדמת ראשונה, כשידיה לא מפסיקות לעבור על גופי, ללטף אותי, עד שאני שוקעת בשינה מתוקה-מתוקה.


ושיחות. המון שיחות וגילויים ווידויים וליטופים ודיבורים ושוב אותה ההבנה.

ובצהריים שתינו יחד, ערומות בג'קוזי, נותנות למים ללטף אותנו כשאנחנו מלטפות אחת את השנייה ושוב מיטה ושני סטראפונים וסקס עד להתשה. בלילה אנחנו נוסעות יחד לשדה התעופה, מחכות לשובו של שיחיה שלי, בקושי מצליחות להפרד אחת מהשנייה וכבר מצפות לחופשה הבאה.

Shimmy​(נשלט){Vents} - לפעמים פחות הופך את ה"רגיל" להרבה יותר, ואז גם מעריכים אותו בהתאם.


לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - כיף לשמוע על הביחד שלכן {}

אני מבינה שהיה סקס ? :-)))
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - אוי הקטע עם "הקן" נשמע ממש מבאס. אני לא הייתי מרימה ידיים וממשיכה למקום אחר. אבל אני מניחה שנהניתן גם ככה... :)
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - חיים שלי,
חסד מופלא הוא התיאור הנכון של מה שהיה לנו. לעולם לא אשבע ממך, מאיתנו ומהחסד המופלא הזה שהעניק לנו חמישה ימים ששום דבר לא ישווה להם.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י