סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 6 ביולי 2007 בשעה 12:59

החיים משולים לגלגל ענק, שעולה ויורד, ומתגלגל. אנחנו מרותקים לספסל, ומחוברים לתנועתו של הגלגל הענק. פעם יורדים פעם עולים, אך יכולת ההשפעה שלנו על אותה כרוניקה גלגלית, מוגבלת להפליא.

הגננת לא מקיימת את חובותיה היומיים, זה משהו שאני לא מוכן לעבור עליו לסדר היום. בימים הקרובים יש לה יומולדת, והיום בערב, יש ארוחה למשפחה שלה, בכדי לחגוג את יום ההולדת. לכן אני בוחר לא לתת לה את העונש החמור שהיתה מקבלת הפעם.

***

כמו כן, מלאו לזוגיות שלנו, תשעה חודשים. טרם התנקיתי מהעניין הזה של אי קיום החובות, ולכן מתקשה להוציא את הפוסט החודשי, בו אני מונה את מניין חודשינו. אנקה את העניין, ואו אז אוציא פוסט נפרד בנושא.

***

יום שישי הבא, מסיבת יומולדת אצלנו, לשנינו. עסוקים מעט באירגונים למסיבה.

***

אתמול התארחנו במפגש מקסים על אחד הגגות המדהימים בתל אביב. פשוט מקום מקסים. גם לנושא הזה אקדיש פוסט נפרד יותר מאוחר.

***

חבר טוב שלי אמר לי, על המסיבה האחרונה אצלנו, שהנוסח המשולב שהמצאתי, של הכנה משולבת שחציה הליך של רוסט ביפ, וסיומו, בסטייקים על האש, עולה ברוב המקרים על איכותו של הרוסט ביפ. הערב כך אעשה, שוב. יוצאים מזה סטייקים פשוט נפלאים. בתפריט הערב, חמישה קילוגרמים של סטייקים משובחים. מיצי הקיבה שלי התחילו לעבוד שעות נוספות.
אפרט יותר מאוחר קצת, על אופן ההכנה.

***

הדרמה עם הדאנג'ן בשיאה. כרגיל, הבוץ נזרק לכל עבר, וכמעט לכל אחד יש מה לומר בנושא {כמו גם לי}.
מאסטרF ואמילי, טיצ'ר ופט, אתם מקסימים בעיני, ואני אוהב אתכם ומעריך אתכם מאד. שולח לכם מפה, חיבוק גדול ומחזק. אל תתנו לבוץ לדבוק בכם, אתם מקסימים בעיני וזהו.

***

שיהיה לכולם סופש מקסים.
תכף אשוב.

Venus in Furs - מחכה לפוסטים המדוברים... (:

ונשמע ממש חבל שאנחנו לא יכולים לבוא שישי הבא...

ובנוגע לפסקה האחרונה, לא הכל צריך להיות אישי, לא לחיוב ולא לשלילה.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - באמת חבל שאתם לא יכולים לבוא, מצער אותי. אבל אנחנו הפוכים בשבתות, ולכן זה תמיד כך. המציאות של גרושים עם ילדים.

לגבי הפסקה על הדאנג'ן, בהמשך לשיחתנו אתמול בערב במפגש. אז זהו, שלדעתי הכל אישי בעצם.
קראת ממני ביקורת עניינית, גם על הדאנג'ן, וגם על הנו לימיטס, שאת המארגנים של שניהם אני אוהב. עדיין, טרחתי לציין שמה, שאני אומר את דברי הביקורת, דווקא מפני שאני אוהב אותם.
זה אישי עבורי, שמאסטר אף, אמילי, טיצר, פט, אורלי, רוני ובת זוגתו, מחייכים אלי כשאני נכנס בשערי המסיבה שהם מארגנים. זה גם אישי כשהם מטפלים בצרכים שלי באופן אישי.
הכל אישי בדברים האלו, כך אני חושב לפחות. וזה כל מה שעושה לי את הביקור שמה אצלם, בכל מקום שזה יהיה, כל כך נעים.
שבת שלום ידידי.
לפני 16 שנים
Venus in Furs - וול, הרי לך, הבהרת היטב את המחלוקת.

בעיני זה ממש לא משנה מי מנהל את המקום, מצדי שיהיה באשר אסד יחד עם מועמר קאדאפי ורוני סופרסטאר. מה שחשוב לי זה איך המקום מתפקד, איזה אופי יש לו, והאם הוא פתוח או סגור.

והחיבה האישית שלי למנהלים לא קשורה לדעתי על המקום, כמו שהביקורת שלי על הניהול לא קשורה לחיבה שלי למנהלים.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו שלי זה כן משנה, ואתיימר ואומר שגם לך.
עובדה שאתה אוהב את עמוס, וזה מצויין בכלל לדעתי. לצערי כנראה, אני לא מכיר אותו, ועושה רושם שאשמח.
מה שאני מאחל לכולנו, זה שיהיה לנו מועדונים שווים, עם אירוח מקסים, של מארחים נפלאים.
אתה כבר מכיר אותי קצת לפחות, וונוס, אני איש של כבוד ואירוח, כנהוג אצל בדואים, עם אורחות מדבר מיושנות עתיקות, ו.... מכובדות נורא בעיני. יש בהם כבוד. כן כן... כבוד. מילה שיש לך זילות אליה, אבל עבורי, זה כל מה שיש לבנאדם. כבוד.
חווית ממני התנהגויות לאורך הכרותינו הפתלתלה. יש לך כבוד אלי, אני יודע את זה. אני הרווחתי את זה, לא במילים יפות מנוסחות היטב. בלהיות שם, באמת, בלי חירטוטים, באמת. אתה יודע את זה.
לא שהייתי אי פעם עבורך בכלל, אבל אתה יכול להעיד שרציתי, ממש לגמרי באמת, מעומק ליבי. לא סתם רציתי, הייתי קשוב, עירני, והייתי שם ברגעים הנכונים.
זה הכל אישי וונוס, וזה הכל שאלה של כבוד. ובשביל כבוד צריך לעבוד. עם עבודה קשה אין לי בעייה.

יש לי כבוד אליך וונוס, אם כי אני בתחושה שאתה קצת טועה בדרך שלך. עדיין, מתוך אותו כבוד אליך, אני יושב לי פה, ומכיל, אותך, ולא רק. על כל הבחירות שלך, ואלו שיבואו.

כבוד וונוס, כבוד. אישי וונוס אישי. זה שם המשחק, בעיני לפחות.

נשאלת אתמול, על הבדסם שלך. אמרת שאתה עושה בדסם מאד אינטימי. לא יודע איך לכנות את זה. אני יודע וונוס. אתה בא מהנשמה, וזה מקסים בעיני. כל כך מקסים שיש לי כבוד אישי אליך.

כבוד
לפני 16 שנים
Venus in Furs - **מסמיקה**

וואו, מאיפה להתחיל.

אז קודם כל תודה על כל המחמאות והכבוד. כבוד. (:

לגבי עמוס, אני אוהב אותו דווקא משום שהוא נתפס אצלי כבלתי אמצעי, וממש לא רודף כבוד, ומתייחס לדברים באיזושהי אובייקטיביות שקטה ובלתי לוחמנית. ככה הכרתי אותו, ואלו החלקים שדיברו אלי. אלוהים יודעת כמה פעמים ניגשתי אליו ואמרתי לו "הערב הזה מסריח" או ביקורות נוקבות אחרות, גם בבלוג שלי, וזה אף פעם לא היווה בעיה.

גם אותך, צ'יטה גיבור, אני אוהב - לא בגלל משו שעשית או שלא עשית, פשוט בגלל מי שאתה, ואיכשהו אתה נתפס אצלי כאחד מהטובים. לא זיהיתי אצלך רוע, או רשעות, או אגוצנטריות מהסוג שמנמיך אחרים. וזה בהחלט ראוי להערכה.

הבעיה שלי עם המושג של כבוד, היא שבד"כ עניינים של מה בכך מנופחים לכדי קסטרופות, רק בעקבות מה שנדמה כפגיעה באותו כבוד קדוש. בד"כ, אנשים שרודפים אחרי כבודם הם נקמנים, ציניים, חסרי הומור עצמי, צבועים, קפוצים וקשוחים, שלא לומר אלימים. לסוג כזה של "כבוד" יש לי באמת זילות, אך לא חלילה לכבוד בסיסי בין בני אדם, להערכה, לפירגון, להקשבה הדדית ולקבלת השונה גם אם אתה לא מסכים איתו.

עכשיו, איך כל זה מתקשר לדנג'ן הסגור אין לי מושג. ההתרעמות שלי היא לגמרי עניינית, על זה שהמועדון היקר לי ומשחק תפקיד חשוב בחיי נסגר עלי במפתיע, ללא הסברים, וזאת אחרי חודשים של מה שנתפס אצלי כהחלטות שגויות, מתוך קונספט שגוי. אין לזה דבר עם הכבוד והחיבה שאני רוחש לדמויות המעורבות. אם עמוס היה סוגר ככה, הייתי מרגיש אותו דבר.

ונו, צ'יטה, מתי נזדיין כבר? (:
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - כמו שכבוד יש לו כל מיני אופנים של דרכי ביטוי, כך גם לבדסם, ולכל דבר אחר.
לערכי הכבוד החסר כבטד בעיני שאותו תיארת, כפי הידוע לך, אני לא מתחבר במיל.
אני לא רודף כבוד, אני מנסה ועומל כדי להרוויח אותו.

זה שהדאנג'ן נסגר, מעורר בי כאב, זה המקום שעל ברכיו גדלתי. אני משוכנע, שבאיזה אופן שהוא, הכל ייפתר. לא מעלה על הדעת, שלא.

לגבי הלהזדיין, אתה הרי יודע וונוס שאני הומופוב מוצהר.
אבל אשמח לראות, בתור צופה, {מציצן מוצהר כבר אמרתי?}, את הגננת קורעת לך את הצורה, אבל ממש. ואפשר שתהום ואני נשב לנו, כמו הזקנים של החבובות, {מי ישמע}, ונצפה במחזה המרהיב הזה.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אתם מוכרים כרטיסים למופע? :))
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
}{
לפני 16 שנים
bg2005 - סופש נהדר גם לכם , צדיק
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - או שלום ידידי
לונג טיים
מקווה שנתראה בקרוב
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - היה נעים מאוד להכיר, וגם לגלות כמה שונה צורת ההתבטאות שלך בכתב מההתבטאות בעל פה :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי
שונה איך ?
את מקסימה, וגם בת זוגתך
נעמת לי מאד
}{
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - פשוט צורת התבטאות שונה לחלוטין. זה קורה הרבה לאנשים שהם כותבים ומדברים נורא שונה, ואחרי שקוראים מישהו זמן מה זה קצת מפתיע לפגוש אותו לשמוע אותו מדבר כ"כ אחרת :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - זה טוב ?
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י