סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ארוחת ערב

מאת גוליבר​(שולט)     13 במאי 2006
רצית להגיד משהו?

אני רואה שאתה רוצה, אבל משהו מונע ממך. אולי, במקרה, זה הגאג הדנטאלי שהכנסתי לך לפה, זה שמאלץ אותו להיות פתוח וגם די מונע ממך לדבר, אם כי לא להשמיע קולות מוזרים?

אולי אתה רוצה להגיד שנעים לך? כן? שנעים לך שאני עושה לך ככה, שאני מלטפת לך את הזין? נכון, בדיוק כמו שאתה אוהב. מלמטה עד למעלה, בדיוק כמו שהסברת לי. כן, אני נהנית לראות שאתה נהנה. אולי אתה נהנה גם כי אסרתי עליך לגמור במשך שבוע? נכון? אז אתה גם קצת חרמן היום? קצת הרבה, נכון? אחרי שגיריתי אותך במשך שבוע שלם? ואתה מת לגמור, נכון?

אז חשבתי לעשות איזה משחק, אתה אוהב משחקים, נכון? אני אפרש את הקול שהשמעת עכשיו כ"כן". אני אסתכל עכשיו על השעון – טוב שלא הורדתי אותו מהיד שלך. בוא נסכים, שאם אתה מצליח להתאפק ולא לגמור במשך עשרים דקות, אני ארשה לך לגמור לתוך היד שלי. מה אתה אומר? אתה מתלהב, נכון? כן, אני מרגישה את זה בזין שלך. נעים לך ככה, נכון?

עכשיו, אם אתה לא מתאפק וגומר לפני סוף הזמן, אז בוא נחליט שאני אוספת בזהירות את כל הזרע שלך, ככה בכפית, ומאכילה אותך ישר לתוך הפה. כן, אני רואה שאתה מתלהב מהרעיון. מה אתה אומר? אני לא כל כך מבינה, אבל הזין שלך ממשיך לעמוד ישר, נראה לי שהוא אוהב את הרעיון. נכון? ואתה יודע שכל זמן שאתה קשור למיטה, ועם הגאג בפה, אין לך שום יכולת להתנגד לזה, נכון? אתה תיאלץ לבלוע כל מה שייכנס לך לפה.

כן, אתה אוהב שנוגעים בך ככה, נכון? מה? אתה לא רוצה שאני אגע כאן? למה, זה יזרז לך את האורגזמה? אז אולי אני כן אגע דווקא כאן... אתה הרי לא יכול ממש להתנגד. כל כך חמוד לראות גבר חרמן, שכל כך מתאפק לא לגמור. תראו אותך, איזה הבעה של ריכוז.

אתה עכשיו מתחיל לחשוב, אולי עשית טעות, כשהסברת לי בדיוק איך אתה אוהב לאונן, נכון? עכשיו אני יודעת בדיוק מה מפעיל אותך, ומה מגרה אותך, ואין שום דבר שאתה יכול לעשות נגדי.

אני בטוחה שתשמח לאכול את זה, נכון? אתה יודע, טוענים שזה בריא מאוד. מלא ויטמינים... אני אכניס לך את זה בכפית לתוך הפה, וכל מה שתנסה לירוק יחזור בחזרה לתוך הפה. וכשזה יהיה בתוך הפה, תהיה לך ברירה להשאיר את זה בתוך הפה, או לבלוע. מה תבחר לעשות?

תסתכל על הידיים שלך, איך אתה מכווץ אותן לאגרופים, איך אתה מנסה להתרכז ולהתאפק. וזה כל כך קשה, נכון? אולי אני אעזור לך קצת? אולי אני אעביר קצת את הפטמה שלי מעל השפתיים שלך? תראה, רק זה שאני אומרת לך את המשפט הזה מטריף אותך יותר. למה אתה עוצם את העיניים? אתה מנסה לחשוב על משהו אחר, לא על סקס? אתה חושב שזה יעזור? אולי אתה בכלל חושב עלי, על איך שהתפשטתי מולך השבוע ולא נתתי לך לגעת בי? כן? על זה אתה חושב?

תגיד, לא חבל על המאמץ? אולי עדיף לך לגמור כבר עכשיו, הרי ממילא אתה תישבר בסוף, והטעם יהיה אותו הטעם... אולי אתה רוצה שאני אעשה הפסקה, לתת לך לנוח? אבל אני אגיד לך מה, אני פשוט לא מסוגלת להפסיק, כאילו היד שלי נדבקה לזין שלך, והתרגלה לעשות את התנועה הזאת...

עוד ארבע דקות נשארו לך, לא הרבה, נכון? אבל נראה לי שאתה מאבד שליטה... נכון? אולי אני אעשה את זה קצת יותר מהר, זה יעזור? אני חושבת שהייתי צריכה לצלם עכשיו את הפרצוף שלך, איזו הבעה נפלאה של ריכוז. אבל אני יודעת שאתה לא מסוגל, נכון? אתה לא תחזיק מעמד. אולי אני אגע ככה? אה, זה נעים נכון? מסכן, אני חושבת שגילינו את נקודת התורפה שלך. לא, אני לא אפסיק לגעת ככה, אני אגע בדיוק איך שבא לי. כן, תראו אותו, איך הוא נשבר, עושה ניסיונות נואשים לשמור על שליטה עצמית, ולא מצליח.

מה, יש לך עוד דקה, רק עוד דקה קצרה אחת – אבל אתה יודע שלא תגמור אותה, נכון? כן, הנה זה בא, אני מרגישה את זה. נכון? שנספור לאחור? עשר, תשע, שמונה – חבל על הקולות שאתה משמיע, זה לא יעזור – שבע, שש, חמש, ארבע – איך אני טובה בלדעת מתי, נכון – שלוש, שתים, אחת –

נהדר... אפשר כבר להגיד לך בתיאבון?

Toxic Princess
איזה יופי!
חח אהבתי מאודדד... (תודה על הרעיון..חבר שלי הולך לסבול קצת ;) )
13 במאי 2006, 13:35
Olive
מרושע ונפלא
חוסר אונים והשתעשעות נהדרת של השולטת בטרפה. כתוב היטב ומגרה. אהבתי מאוד!
13 במאי 2006, 17:40
Succubus​(אחרת)
כשראיתי את הכינוי שלך ברשימת הסיפורים
ישר ידעתי שיהיה פה משהו שימצא חן בעיניי מאד. לא טעיתי. נפלא. נפלא. נפלא. :-)
13 במאי 2006, 19:27
Anakin
כל הכבוד
ממש כתיבה מוצלחת :)
14 במאי 2006, 13:28
סוויץ'​(מתחלף)
ווואוו
וכמובן שאני בטוח שאני לא היחיד שישמח לדעת מי הפרטנרית.
15 במאי 2006, 15:46
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
אהבתי
כתוב בצורה מקסימה וברשעות חיננית.
15 במאי 2006, 19:48
Faara​(שולטת)
ואני
מאוד נהנתי לקרוא מה שכתבת. שונה ומיוחד. ואמיתי.
15 במאי 2006, 21:14
זאבה אפורה​(אחרת)
כייף לקרוא
אוטנטי
16 במאי 2006, 17:27
Queencie​(שולטת)
משעשע
איך שהיא משחקת בך... יודעת בדיוק איך לגעת ואיפה... כתבת נפלא!
16 במאי 2006, 17:33
Witch​(שולטת)
מה אומר
גוליבר שוב שיחקת אותה
18 במאי 2006, 21:49
Noxie
חח (:
אהבתי.
21 במאי 2006, 2:16
Belisana​(שולטת)
נהנתי מאד
גם מהכתיבה שלך וגם מהרעיון. תודה.
27 במאי 2006, 3:39
תחרה שחורה​(נשלט)
הרווח כולו שלך
רעיון חביב, כתיבה קולחת. לטעמי זה משחק שבו אפשר רק להרוויח - אין מפסיד. להיות כנה, הייתי דואג לגמור לפני תום 20 הדקות...
8 ביוני 2006, 5:36
Tea Pussy
הבחורה לא משעשעת
היא הייתה יכולה להגיד דברים יותר שנונים, חדים וחריפים. אני הייתי מאבד את הזקפה עם בחורה כל כך מלאת קלישאות .
9 ביוני 2006, 11:14
Dear Balak
איזה שטויות טיפוסי
אתה מרגיז אותי עם הערה כזו שטוחה. עליך להעמיק ולהסביר את עצמך. הכיצד ילמד גוליבר מניסיונך העשיר ככותב? אתה חושב שעצם העובדה שפרסמת שני ספרי שירה ורומן מעלה אותך מעל שאר בני האנוש? תענה לי, טיפוסי!
9 ביוני 2006, 15:48
-Adam-​(שולט)
קטע משובח, בלי ספק
13 ביולי 2020, 11:55