שירת הברבור
ארכיון
- 5 בספט׳ 2014, 12:43 • שני סרטים בני אלמוות....
- 8 בינו׳ 2014, 7:05 • משהו
- 20 בדצמ׳ 2013, 8:48 • .....
- 6 בדצמ׳ 2013, 6:34 • החלטתי היום
- 3 בדצמ׳ 2013, 20:00 • ככה זה בשעות האילו
- 3 בדצמ׳ 2013, 16:16 • מחשבות
- 1 בדצמ׳ 2013, 12:12 • חלום בהקיץ(?)
- 29 בנוב׳ 2013, 23:38 • האש,שבליבי
- 29 בנוב׳ 2013, 3:47 • אתנחתא קלה
- 28 בנוב׳ 2013, 22:35 • לא מצליחה להירדם
- 27 בנוב׳ 2013, 21:31 • מתוך ערב,אחד...
- 27 בנוב׳ 2013, 3:46 • ביאה
- 22 בנוב׳ 2013, 17:11 • אמן הכאב
- 22 בנוב׳ 2013, 17:04 • בכל אופן כן
- 22 בנוב׳ 2013, 13:26 • זיון מרוכסן
- 21 בנוב׳ 2013, 14:51 • HAJIME SORAYAMA
- 20 בנוב׳ 2013, 17:57 • סיפור לפני השינה
- 20 בנוב׳ 2013, 7:08 • דברים קטנים
- 18 בנוב׳ 2013, 23:03 • על הבירכיים
- 18 בנוב׳ 2013, 15:35 • סליחות
- 18 בנוב׳ 2013, 15:31 • למרגלותיו..

