שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפני ניסיונות

בכלוב יודעים מה זאת קנאה. תראה, אצל השפנים בשדות, הדבר הזה הוא לגמרי משהו אחר. אתה משוטט במרחבים העצומים, בגאיות, בעמקים או בהרים. אתה שוכן בנקיקים עם עצמך במי אתה מקנא? בכלוב זה משהו אחר. כשרע לך על הנשמה (גם לשפן יש נשמה, כך הם אומרים) אין אתה יכול לברוח, מכריחים אותך להסתכל ולראות מה שהולך אצל השכן שלך.

מקנאה באנשים שיש להם זמן. ועוד.
לפני 5 שנים. 2 באוגוסט 2018 בשעה 3:44

העולם מתחלק לשניים. אנשים עם בטחון עצמי ואנשים בלי. אני בלי. אין לי נטיות אובדניות, בשום צורה שהיא, כך שהחוסר-בטחון הזה לא מהווה סכנה. עם זאת, שמתי לב שיש לי צורך בחיזוקים חיובים רבים למדי.

כדי להתמודד עם חוסר הבטחון יש לי כל מיני מנגנונים אחרים שחיזקתי כמו עצמאות ועקרונות והם מטשטשים את זה די טוב.

בעבר, כשהייתי ילדה, יתכן שזה גרם לי לתת את עצמי בקלות גם כשלא רציתי, או בלי להגיד כלום. אפשרי שזה נבע מדברים נוספים מוקדמים יותר שעיצבו לי אישיות לא מובנית ומופנמת בהגזמה.

היום אני במצב שונה. אמנם אני פה, אבל אינטימיות לוקחת לי זמן, וגם לא תתקיים עם כל אחד. ולא ממקום שגברים נוטים לחשוב, לא משחקת אותה 'קשה להשגה'. באמת שזה מגיע מעולם פנימי שלי, מנגנון הגנה.

אנשים בקלות רבה מידי מציעים פה סאשנים. מבלי שטרחו לנסות להכיר או להבין עם מי הם מדברים. לא כל מי שפה באה בקלות. וגם אם כן, זה בסדר, פשוט אני לא כזאת. אני לא מצליחה. חוסר הבטחון שלי בעצמי ובבחירות שלי, מחייבים אותי לברר דברים בצורה רצינית יותר. או לפחות קצת להכיר את האדם שמולי ולקוות שיש לו לב טוב. שאוכל להרגיש קצת בנוח. או לפחות לא להרגיש רע מידי עם עצמי אחר כך.

ע ו ק ד - כל דבר בזמנו קחי תזמן שלך ..
לפני 5 שנים
oron​(שולט) - כל הכבוד!
לפני 5 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - בדיוק ככה תמשיכי. תמיד תהייה כמה שיותר בטוחה בעצמך לפני שאת מוסרת את עצמך. מי שרוצה בך ימתין בסבלנות
לפני 5 שנים
מלמד​(שולט) - גם אני כזה במובן מסוים רוצה לדבר על זה?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י