בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"50 גוונים של שחור"

כל הנאמר לעיל הינם פרי דמיונו של הסופר
לפני 3 שנים. 11 באוגוסט 2020 בשעה 18:12

באיחור אופנתי עקב מספר עומסים ג'ק בלאק חוזר עם החלק השני של הקיץ של לירון..

תבלו!

הקיץ של לירון חלק ב'/ בלאק ג'ק

 

"תודה.. לקח לך זמן להחזיר לי את המזלג.." אמרה בקול ברור ושטני וגם זרקה חצי קריצה אך אני די התעלמתי והמשכתי לדבר מאותה הנקודה שהפסקתי כאילו כלום לא קרה.

המשך הדייט המשיך להיות קסום, אנחנו ממש שידרנו על אותו הגל ונוצרה כימיה מדהימה אך באמת שלא ציפיתי להמשך מערכת היחסים מאז אותו המקרה המפורסם של אותו מזלג סורר..

"היה לי נחמד מאוד" אמרה לי לירון לאחר שדרכינו נפרדו וכל אחד הלך לדרכו אך מכאן והילך מערכת היחסים השתנתה לחלוטין, אוי כמה לא ציפיתי למה שחיכה לי..

 

 

קבענו למחרת להיפגש שוב אך כמו שכבר ציינתי כול הדינמיקה השתנתה! זה התחיל כבר מהלבוש שלה, ממראה קיצי וילדותי מעט היא הפכה לאישה לבושה שחורים שמשדר סקס אפיל..

פתחתי לה את הדלת והתיישבה בנינוחות תוך כדי שאני נושק לה בעדינות על הלחי וחש מסומם נוכח הריח המשגע של הבושם שלה! איך המשכתי להישאר קול..

 

"אז מה אתה אוהב כפות רגליים?" שאלה כך בצורה נורא פתאומית אך בכל זאת עם המון ביטחון.. כמובן שהכחשתי בתוקף הרי עד אותה התקופה לא העזתי לגלות את הסוד האפל שלי ונורא פחדתי מהתגובה של בת הזוג במיוחד עד שנתקלתי בבחורה איכותית כמו לירון אז נזהרתי כפליים ומיד אמרתי "מה פתאום?! מניין את חושבת שאני אוהב כפות רגליים? זה כל-כך מוזר"...

 

"אוקיי אם אתה אומר, כי לרגע היה נדמה לי בדייט הקודם שאתה בוהה בכפות הרגליים שלי אבל כנראה שטעיתי.." אמרה בקול שהיא מקבלת את תשובתי אך עדיין עומדת מאחורי מה שהיא אמרה כשאני מצידי נשמתי לרווחה וקצת הלקאתי את עצמי שהיא קלטה אותי כבר על הדייט הראשון, ולמה לעזאזל אני ממשיך להתבייש בנטיות המיניות שלי אך זה כבר נושא ששייך לסיפור אחר..

 

 

לאחר הדייט המוצלח בבר הפעם הלכנו על משהו מעט יותר ילדותי וכיפי באולינג, כמו בימים היפים של שנות ה-90 המאוחרות..

"משחק 1 ל-2 בבקשה" ביקשתי בנימוס מהמוכרת הצעירה שמיהרה להציע לי שעדיף לי לקחת שתיים כי אז זה יוצא הרבה יותר משתלם וכמובן שנעתרתי לבקשה..

"את יודעת שיש לך פה עסק עם מקצוען" הטחתי בלירון בביטחון רב כשחולצת הפולו הלבנה מחמיאה מאוד לשרירי הידיים שלי בתקווה שתשכח מתקרית השאלה המביכה באוטו, "כן אתה באמת נראה אחד שטוב בהכול" השיבה לירון והחזירה לי מעט מהביטחון העצמי שלי..

 

משחק ראשון, אני ללא רחמים מוביל בהפרש ניכר ופה ושם מבליח בספיירים וסטרייקים כשלירון נשארה הרחק מאחור, "אמרתי לך שאני אלוף הבאולינג", זרקתי לעברה בחצי חיוך אך לפתע הגיעה הצעה מאוד מפתה..

 

"כן אתה באמת משחק לא רע", ציננה לירון את התלהבותי הרבה..  אני די בטוחה שמשחק הבא אני אנצח את המשחק ואפילו מוכנה לערוך התערבות קטנה, כמובן שפצחתי בצחוק מוגזם מהתעוזה של לירון שממשיכה כל פעם מחדש להפתיע אותי שוב אך לרגע לא היססתי והצעתי "אם אני מנצח אני רשאי לנשק אותך נשיקה צרפתית לוהטת", והיא מיד הגיבה "אין שום בעיה, אבל אם אני אנצח אהפוך אותך לעבד שלי במשך שעה שלמה! בלי אף תירוצים!", והעסקה נסגרה בלחיצת ידיים מחייבת..

 

 

ואנחנו פותחים את המשחק השני אני ניגש ומתחיל בצורה סבירה מפיל 8 פינים בלבד אך עדיין אני מלא בביטחון עצמי נוכח היכרותי עם יכולות המשחק של לירון וכבר התחלתי ללעוס במרץ מספר מסטיקי מנטה על מנת להכין את עצמי כמו שצריך לקראת הנשיקה הלוהטת.. אך פתאום לירון מפתיעה עם סטרייק על הפתיחה, "מזל של מתחילים" סיננתי לעברה אך צורת המשחק של לירון השתנתה, יש מצב שלירון עשתה לי סלבדור על מנת להשפיל אותי?

 

 

המשחק נגמר מהר מאוד כשלירון עושה סטרייק לאחר סטרייק וכולה מחויכת מאוזן לאוזן ומצביעה אל הלשון שלה ולאחר מכן אל עבר הנעל שלה כשכוונתה ברורה מתמיד, עניין הפוט פטיש לא עזב אותה אפילו לא לרגע אחד.

 

 

בתום המשחק לירון ניגשה אליי ולחשה לי באוזן בשקט אבל הרגיש לי כמו צרחה "אתה עדיין חושב שאתה כזה מקצוען?" וגיחכה במשך דקות רבות על מר גורלי על מה שצפוי לי, וכן  הרגשתי מרומה אבל בעיקר מושפל..

 

 

"אוי אוי איך אני הולכת להנות עכשיו" אמרה לירון בקול רם כשעמדתה ברורה, היא ממש לא מתכוונת להמתין עם השלכות ההימור והעסקה תצא לפועל ממש עכשיו אל מול כול האנשים הרבים.

"לירון שיחקת אותה! מודה עשית לי קטע אבל את לא באמת מצפה שאתחיל להיות העבד שלך כרגע מול כל האנשים?" שאלתי בנאיביות.

"שתוק אני אמרתי לך אני לא מעוניינת לשמוע תירוצים עסקה זו עסקה ואני מצפה שתעמוד במילתך" ענתה בתקיפות כשלמעשה היא לא מותירה לי ברירה..

"עכשיו אתה שלי!" לירון אמרה בקול סקסי למדי וסימנה אל עבר הנעליים שלה..

 

ההמשך יבוא...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י