צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 16 שנים. 20 בנובמבר 2007 בשעה 20:45

איך מסכמים חודש כל כך אינטנסיבי? איך מספרים על כל כך הרבה חוויות וריגושים? איך מתארים את מה שעבר עליי בחודש האחרון? כל כך בלתי צפוי ויוצא דופן, כל כך מרוכז ופעלתני שעכשיו משעבר ונגמר, פתאום יש לי מין תחושת שובע וסיפוק בד בבד עם תחושת הריקנות והעייפות...
ומה? איך לא? יום יום מהעבודה – לת"א, לבילוי בדס"מי כזה או אחר, בארבע קירות או במועדון – עד שעות הבוקר הקטנות – הביתה לישון (למעט בסופ"ש כשנשארתי לישון בת"א) וכעבור שעות מועטות בחזרה לעבודה.... וחוזר חלילה, כך חודש ימים.

אנג'לה, טרנסווסטייט מסקוטלנד אותה הכרתי לפני כחצי שנה בשיטוטיי בין דפי יהאו 360 התגלתה עוד במהלך שיחותינו הראשונות כנשלט/ת, סיסי, וההכרות איתה עברה במהירות רבה לשיחות אישיות בנושאים הקשורים לשליטה וחיים במסגרת שליטה קבועה ומתמשכת. מה שנקרא בז'רגון D/s lifestyle. היא הגיעה בבוקרו של יום שני, מפגש הקרוסדרסרים של חודש אוקטובר, ועזבה ביום שני בבוקרו של מפגש הקרוסדרסרים של חודש נובמבר. מצוידת בפריטי ביגוד, הנעלה, איפור ופאות, אותם פשטה ולבשה לרצוני. חגורת הצניעות הוסרה ממבושיה רק לצורך רחצה וניקוי יומיים או לצורך שעשועי והנאתי, ללא זקפה מלאה, שכן זו לא הותרה לה.

הספקות שהיו לי לגבי מידת המשיכה שתתקיים בינינו התמוססו למול מידת הנכונות שלה להתמסר לי ולתת מעצמה. כל שביקשתי, כל שחפצתי וכל שדרשתי ממנה, העניקה לי. ההתמסרות הזו, עוררה וגירתה אותי יותר מכל מראה בובתי מיופייף, יותר מכל חלקות לשון ומילים יפות. כל דבר שעשתה עבורי, או שעשינו יחד, קיבל משנה תוקף במסגרת ההתמסרות שלה ושיקף את מידת השליטה שלי בה. העוצמה המנטאלית בנוסף על זו הפיזית של השליטה שלי מצד אחד ושל ההתמסרות והכניעה שלה מנגד, היו מקסימאליים בכל פעילות שביצענו.

לכל אורכו של החודש האינטנסיבי הזה שחווינו, לא ניכר בה היסוס, חשש או רתיעה. האמון שנתנה בי היה מושלם ודרכו – צייתנותה והתמסרותה שהיו ללא סייג. יתרה מכך, הידיעה שהחוויות שאני מעבירה אותה הינן חוויות בתוליות של מי שלא חוותה שליטה מימיה, עוררו אותי במידה שלא חוויתי עד כה.

לא היה זה מפתיע לכן, שלאחר שבועיים שכאלה ידעתי ואף אמרתי לה שאשמח אם תבחר להעתיק את מגוריה לכאן ולשהות בקרבתי כך שתוכל לשמש לי לסיסי קבועה ומשויכת לי. שמבחינתי באם תבחר לעשות כך, החיפוש שלי אחר סיסי נשלטת הסתיים. למרות שמדובר בשינוי מהותי באורח החיים עבורה, לא היה לי ספק שתשובתה תהיה חיובית.

ביום שישי שלאחר מכן, בתחילתה של המסיבה במועדון, הוריתי לה לכרוע ברך לפני והענקתי לה את קולר השיוך. יכולתי לראות את ההתרגשות בעיניה, את הכרת התודה שקרנה ממנה, וחיבוקה את ירכיי בידיים רועדות רק הוכיח את תחושותיה הפנימיות. משויכת ושייכת.

כמה חזקה היא התחושה הזו של השיוך! שילוב של אחריות עצומה, של דאגה ואכפתיות, של רכות עדינה וחמה יחד עם תחושת כח ועוצמה אדירים, ובעיקר - של קירבה אינטימית עד כדי הכלה!!!

התחלה.




momi​(שולט) - שמח לקרוא ושולח לך חיבוק ונשיקה!
עכשיו שאת "פנויה" אני רוצה לשמוע עוד , אבל על קפה, אצלי!
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - אני פנויה?? (אתה פנוי!!)
אני נחה-מה?
מחר קפה ב-7 :)
לפני 16 שנים
momi​(שולט) - אגב...... גם לי יש סיפור, נצחק בטוח הרבה :)
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - בכייף !!!
לפני 16 שנים
זיקית - מרגש ומשמח :)
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - מאוד! תודה }{
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - הופה.
דווקא השבוע חשבתי לי מה הולך איתך? הצליח או לא ?
כמה נעים לגלות שהולך לך להיט.
המון איחולים.
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - אתה רואה? שמעתי את המחשבות שלך והחלטתי שלא להשאיר אותך יותר במתח!! :)
חן חן ותודה על האיחולים!
לפני 16 שנים
Tish Adams - יכולה להבין אותך לחלוטין. בתור מי שהייתה חלק מהזמן אתכן אני יכולה רק לשבח את מה שראיתי ולהתפלא ולאחל לך שזה ימשיך.
הכניעה, ההתמסרות, והכי חשוב: החיוך שעל פניך!
}}}{{{
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - :)) ואני יכולה לאחל שנחלוק עוד הרבה רגעים שכאלה יחד! ושתמיד נחייך
}{
לפני 16 שנים
Tish Adams - אמן!!!
לפני 16 שנים
Olive - מזל טוב קויינסי,
Good things come to those who wait
שמח בשבילך, בובה
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - תודה אוליביה!
שווה לחכות! ובעיקר שווה להאמין. בקרוב אצלך :)
לפני 16 שנים
Aציבעוני​(אחר) - קיוותי
אבל יש טובים מימני
בהצלחה
המון מזלים טובים
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - תודה. שיהיה גם לך בהצלחה.
לפני 16 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אחרי שמנסים בגבוהים
קשה להגיע לנמוכים

אבל תודה
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י