צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 17 שנים. 14 במאי 2006 בשעה 1:22


עוררת בי את אותה חיה טורפת שמקננת בי. היא אני אבל היא לא. היא חלק ממני אבל גם זה לא. אני משתיקה אותה רוב הזמן, כולאת אותה איפה שהוא בין חזי למפשעתי.
הרבה שנים מחיי שלא הייתי מודעת בכלל לקיומה. משהו באינסטינקטים שלי כנראה הכניס אותה לכלוב הפנימי וכלא אותה.
בצעירותי, לפני שהיתה כלואה בי, היא מילאה אותי. היא ואני היינו אחת. לכאורה היה נראה שהכל תקין, החיים נראו נפלא. מסיבות פרועות, יזיזים וחברים סביבי כל הזמן, החיוך והאור בעיניים שלי פרצו כל מחסום אפשרי של עצב או דילמה או קושי. החיים היו יפים, אך היו ריקים מתוכן, חסרי מטרה או תכלית. והיא, היא נתנה דרור לכל גחמותיה ורצונותיה, ואני אפילו לא הייתי מודעת לשוני שבינה וביני. לא הייתי מודעת לצרכיי שלי מעבר לצרכיה שלה. היא הייתה אני.
ואז הגיע עידן הקרח. החיה שבי נכנסה לתרדמת חורף ממושכת. לא זכור לי שהרדמתי אותה, אבל כנראה שזה מה שקרה. והיא - נכלאה אי שם בנבכי גופי או נשמתי, או שניהם. קפואה. שנים של קיפאון חושים, של מונוטוניות ושל בטחון צפוי, ללא הפתעות, ללא התרגשויות, ללא מאווים. בשנים הללו היא גדלה לה בשקט בתוכי, מבשילה ומתפתחת.
גם כששיניתי את אורח חיי מן הקצה אל הקצה, כשהחיים הפכו למעניינים ומרגשים ועולמי נצבע בצבעים עזים, לא נתתי לה דרור. אז כבר ידעתי על קיומה. הרגשתי את שריטות טפריה בתוכי, נלחמת לצאת לחופשי, משתוקקת לראות אור עולם. מידי פעם נתתי לה צוהר בעיניי. אך לא אפשרתי לה ביטוי מלא. מודעת לעוצמתה, ידעתי שרק עם האדם הנכון היא תבוא לידי ביטוי שלא יהיה הרסני לנו.
ואז הכרתי אותך. למדתי אותך לפני ולפנים, למדתי להעריך את עוצמותיך ואת כניעותך. למדתי לאהוב אותך, לימדתיך לאהוב אותי. והאהבה שלנו הפכה למרכז חיי, למרכז תשוקותיי, לכל עולמי הפנימי.
רק איתך נתתי דרור לחיה שבי. רק לך אפשרתי לראותה. את החיה הפראית שבי, את תשוקותיה המתפרצות בכל עוצמתן, חשתי שיש ביכולתך להכילה, ידעתי שאוכל לשמור עליך מפני הרסנותה.
גם החיה שבך שוחררה באותו זמן, מה שהביא לעוצמות של אקסטזה שמעבר לשליטה. מצב, שעם כל אדם אחר היה מעורר בי פחד משתק. איתך זה הרגיש נכון, ממלא, מספק, שלם.
אלא שהחופש שלה היה קצר והיא הוחזרה אחר כבוד לכלובה. כואבת את כליאתה המחודשת. שורטת בי בטפריה, נלחמת לצאת שוב לחופשי. שבויה. כחיה פצועה, מכאיבה וכואבת. ממתינה לשובך.

Belisana​(שולטת) - תשחררי אותה, נשמע שלא טוב לה בחושך. כתבת מקסים.
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - החיה הזו שבי, לא טוב לה בחושך, זה נכון.
אני מודעת לקיומה בי, כיום, יותר מתמיד,מודעת לכוחה ולעוצמתה הטורפת,
מודעת להכרח שבכליאתה למול מי שאינו יכול לה, להכרח שבלשחרר רק חלקים מזעריים ממנה.
ומצד שני אני מודעת לצורך הפראי שבה להשתחרר....
מכאן הצורך ב"טרף" הנכון, שיאפשר לה לטרוף, אך שלא יאכל על ידה...
לפני 17 שנים
יהלום - כן בהחלט...
אהבתי גם אהבתי.
כתבת מדהים...

*יהלומה*
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - טנקס *יהלומתי*
}{

לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני מסכימה עם גברתי, שחררי אותה מהחושך, שחררי את עצמך :)
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - היא בהחלט תשוחרר (מידי פעם... שלא יעלה לה הפיפי לראש) עם מי שת/יוכל להכילה. עם מי שיכול/ה הי(ת)ה להכילה...
:))
לפני 17 שנים
האמפרי - כמו שאני מכיר אותה מעידנה החדש הדבר האחרון שניתן לומר עליה שהיא בכלוב. היא אולי במפחי נפש שונים שמאיטים מעט את התנופה אבל וודאי שלא בכלוב.

לפני 17 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כמה כח יש לך לכלוא את החיה הזאת
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י