לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 17 שנים. 22 במאי 2006 בשעה 17:13

אספתי את שרית וגלית מתחנת הרכבת. גלית שמעולם לא חוותה שליטה, הייתה בתקופת הכנה. היא תודרכה לגבי מה שהיא צפויה לחוות. בעיקר כצופה פסיבית. אבל שום שיחה מקדימה לא הכינה אותה למה שעתיד היה להתרחש בשעות הקרובות. גם שרית עברה הכנה מסוימת, אלא שהיא הייתה מנוסה יותר, ולכן השארתי לא מעט מתוכניתי לוטה בערפל.

ליאור פתח לנו את הדלת ואפשר לנו להתארגן. כשהצטרף אלינו הייתה שרית כבר בתחתוניה בלבד, מציגה בפניי את שאריות סימני האדמומיות על ישבנה ממפגשינו הקודם לפני יומיים.
גלית הוכנסה אחר כבוד לכלוב הפינתי, ושרית נאזקה אל הצלב.
התלוננתי שהאדמומיות והחמימות של פלחי ישבניה אינם סימטריים. מצב שיש לתקנו כמובן. סדרת הפלקות לא הספיקה להביא את ישבניה לאיזון הרצוי, ושוט הזנבות תרם את חלקו, עדיין ללא דיוק. הפעם היה הישבן האחר אדמומי וחמים יותר. ליאור התנדב לסייע במלאכת האיזון, כששרית זועקת מידי פעם במחאה על חימום יתר של עורה. בדקתי. יש מקום לשיפור. ליאור המשיך, למגינת רוחה של שרית.
פישוקה של שרית הורחב וישבנה הובלט כיאה לזנזונת מיוחמת שכמוה. רטיבות מפשעתה העידה על הנאתה מהחום שפשט מכיוון ישבנה.
אטבים מחוברים בשרשרת הוצמדו לפטמותיה שהיו רגישות מצביטות מקדימות של אצבעותיי. מגע ציפורניי על עורה גרם לה לפלוט גניחת הנאה. סדרת הפלקות נוספת לשימור חום גופה של שרית נתרמו על ידי, שלאחריהן בחן ליאור את דיוק הצלפותיו בשימוש בשני שוטים גם יחד. שרית אישרה בגניחות וזעקות שפגע במקומות הנכונים.

לאחר שהסרתי את האטבים מחזה, הצמידם ליאור לשפתיה. לא בפה. זה היה עסוק בנשיקותיי. על השרשרת תלה משקולת, ועוד משקולת, ועוד אחת ואחת נוספת. בשלב הזה התלוננה שרית שזה כבד מידי, ואכן עם תליית המשקולת הנוספת ניתק האטב ממקומו. ליאור טען שזונה טובה יכולה לשאת בשפתיה גם 5 משקולות, וניסה שוב. אלא שרטיבותה של שרית באזור שפתיה גרמה כנראה להחלקה לא רצויה של האטבים. לכן היא נאלצה להסתפק למספר דקות בנשיאת 4 משקולות בלבד. טלטול השרשרת תחת פישוקה הנאה, העלה קולות גרגור צעקניים במקצת מגרונה של שרית. הרטיבות בין רגליה הציפה את פנים ירכיה. אבל החשש ששוב תיכשל ותפיל את המשקולות הביא אותה לבקש, ואפילו בדרך הנכונה, שנעבור למשחק הבא. על מנת לשמור על בטחונה העצמי של הזנזונת הסרתי את האטבים והצלפתי במפשעתה הלחה בפלוגר. פעולה שלוותה בגניחות תשוקה מצפות.

הגעתי למסקנה ששרית נחה מספיק על הצלב, ושחררתי אותה ממנו, מאפשרת לה להתחכך בכתפי וחזי, מנשקת את לחייה מחבקת ומלטפת את גבה.

היא כרעה על ברכיה ולגמה מהקערה שהונחה לפניה ככלבה צייתנית וטובה. משסיימה את הפסקת השתייה שלה, הציע ליאור להראות לי משהו נחמד, וחיבר אל פישוקה של שרית מפשק שבמרכזו תקוע דילדו שנעטף בקנדום. חבל נקשר מכתפיה של שרית אל מוט המפשק, בד בבד עם קשירת קרסוליה של שרית לירכיה במצב שחייב את כפותיה לשהות באוויר, ואת הדילדו לשכון במקומו הנכון.
איזה מראה מלבב זה היה לראותה עקודה אל המפשק ללא יכולת תנועה, הדילדו תקוע עמוק בתוכה, הישבן המתנוסס סמוק כהלכה, הפטמות זקורות ורגישות, וחריץ התשוקה שלה נוצץ בלחותו.

הערכתי את עמידתה של הכלבונת במאמץ ברכיה והחמאתי לה בחדירת אצבעי לישבנה המתנוסס אל על. ליקוקי כף רגלי לאחר מכן העידו על תודתה למאמצינו להשתעשע בה וליהנות ממנה.

לאחר שהותרה שרית מרתמת הנאתה, פרש ליאור לחדר הסמוך, גלית שוחררה מכלאה ושרית, שהבינה שמנוחתה הסתיימה, החלה לעמול בלשונה על עורי. בשלב מסוים הצטרפה גלית לעמל הלשוני, והשלימה את הנאתי.
לאחר שבשיתוף פעולה ראוי לציון הביאו אותי לשיא, החלטתי להודות להן אל קירבן. רתמתי את הסטראפ און למותניי והוכחתי הן לשרית והן לגלית את ייחודו המענג, למרות גודלו מעורר החשש.
שלוש נשים חבוקות זו בזו, שש זרועות ורגליים חבוקים זה בזה, על מזרן אחד ספוג בהנאתנו.

Belisana​(שולטת) - אוףףףףףףףףףףףףףףףף חירמנת אותי עד כלות:)
רעהההההההההההההההה!!
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - חי חי חי .... תודה :)))
לפני 17 שנים
הכוכב​(אחר) - ואני את קווינסי
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י