לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 17 שנים. 28 באפריל 2007 בשעה 20:28

הקשר שלי עם ס' התפתח בחודשים האחרונים והעמיק למרות שבאופן מודע ובהחלטה מושכלת אנחנו יודעות שמעבר לתקשורת הוירטואלית הוא לא יוכל להתפתח. כשהכרתי את ס' היא הגדירה את עצמה כקרוסדרסר – גבר שנהנה ללבוש בגדי נשים, גבר שנהנה משני העולמות ומורכב משניהם – גבר חינני וחובב נשים, וקרוסדרסר שמטרתו העיקרית היא ההנאה מהתחושה הנשית הסקסית. כמו שניתן להתרשם מהתמונות שהעליתי בפירסומים קודמים, איכות האיפור והלבוש של ס' היתה מאפשרת לה לתעתע בכל אחד לגבי מינה הגנטי. הקול היה מסגיר אותה ולכן היא נמנעת מלהעמיד במבחן את מידת האמינות של מראה.
בנוסף על המשיכה שלה למראה הנשי ולתחושת הנשיות, היא בעלת פטישים לגרביונים ולקשירה המביאה לתחושת חוסר אונים, היא נהנית מאוד מתחושת החרמנות האינסופית שגורמת לה חגורת הצניעות, אך בשום אופן לא היתה מגדירה את עצמה בתור נשלט/ת או אפילו סיסי.
כך היה עד שהכירה אותי. הכירה? ממש לא. אני "דגתי" אותה בין מאות מנויי האתר www.chastitylifestyle.com , שבו גלשתי לא מעט באותה תקופה. ראיתי כמה תמונות של רגליה החטובות ושל חגורת הצניעות ולאחר שהחמאתי לה התפתח בינינו שיח והכרות.

תחילת קשר השליטה שלי בה היה בעיקרו שליטה בגמירות, תיזמון ו"בימוי" של הסצינה. נהניתי מהשליטה הזו ומהציות שלה להוראותיי.

בהמשך התפתחה השליטה שלי גם לתחום האנאלי, לרכישת פלאג ודילדו חדשים, ולשימוש אינטנסיבי בהם. למרות שהנושא לא היה חדש לס', היא מעולם לא חשבה שתוכל להנות ממנו כפי שלמדה להנות בחודשים האחרונים.

בשבועות האחרונים העליתי את הרף המנטלי של השליטה. פה נתקלתי בקושי לא קטן כיוון שס' לא ידעה למה לצפות, ובאופיה הג'ינג'י שהוזכר בעבר היתה מתקוממת בכל פעם שחשה שאני מכניסה אותה למצב של חוסר צדק. שאני מענישה אותה שלא בצדק, או שאני מצפה ממנה ליותר מידי. פה בא לידי ביטוי מעבר לאופי המתמרד של ס' גם עובדת היותה סיסי לא כל נסיון השלטות, ללא כל פנטזיות של שליטה.
שעות ארוכות של הסברים לגבי הציפיות שלי, לגבי המטרות שלי, ולגבי מהות השליטה שלי נתפסו לעיתים רבות אצל ס' כשיחה קשה. למרות שלא היתה שם כל תחושת כעס מצידי. ס' פירשה את הנוקשות והקשיחות כאילו הגיעו ממקום של כעס.
פעמים רבות חששה ס' שאני לא מוצאת אותה כראויה, או שחשה בעצמה שאינה עונה על ציפיותיי ולכן אינה ראויה.
שוב ושוב הסברתי לה את מידת שביעות רצוני מהתקדמותה בהובלתי, את הבנתי לגבי הקשיים שנובעים מסוג הקשר שלנו, ואת הערכתי למסירותה הבלתי מתפשרת כלפיי. גבר שהיה מורגל לחופש פעולה מינית, שמעולם לא אולץ להתאפק או לרסן את תשוקותיו, שהחליף בין עולמו הגברי לזה הנשי כאוות נפשו ולא כמצוות אדם אחר, מצליח מזה למעלה מ-4 חודשים להכנס למסגרת חדשה לחלוטין, ללא החופש הזה שהיה מורגל לו.
הסברתי את כוונתי ללמדה למקד את הנאתה במילוי רצונותיי, את רצוני באמונה שאובילה בנחישות וברגישות (נשמע מוכר מאיפהשהוא) ובעיקר בביטחה למחוזות חדשים, ולמרות שאני מצפה לציות ומסירות מצידה, מטרתי אינה מחיקת אופיה או אישיותה ואין זה בא על חשבון השיחות המהנות והחופשיות שאנחנו חולקות לעיתים קרובות.
"בבקשה גבירתי, בצעדים קטנים" ביקשה ס'. אני רוצה בכך מאוד, אבל באותה מידה חוששת ונרתעת.
הבטחתי לה שאקשיב לחששותיה ואשתדל שלא להסחף בתחושת השליטה ולא אדרוש ממנה את העולם לפני שאדע שהיא מסוגלת לכך.

המתח ששרר בשבועות האחרונים בכל פעם שניסיתי לקדם ולהעמיק את השליטה החל להתפוגג.
הייתי אומרת שבימים האחרונים אפילו היתה לי תחושה שאני משוחחת עם סיסי נשלטת מנוסה. אבל ידעתי שאין זה כך, שיש לה עוד הרבה ללמוד ולהסתגל אליו.

רציתי להראות לה את הערכתי להתקדמותה, ואף אמרתי לה זאת. בעיקר חשתי שהיא ראויה לכך כיוון שבשבועיים וחצי שבהם היתה כלואה בחוגרת הצניעות ללא פורקן מיני הגברתי מאוד את הטיזינג והגרוי שלה, מבלי להבטיח לה פורקן, ומבלי שהתחננה אליו. הרגשתי שהיא מאפשרת לי לבחור כרצוני את שעתה לפורקן ואינה מנסה להפעיל את הלחץ הטבעי מבחינתה לשכנע אותי לכך.
אהבתי את זה מאוד.

החלטתי שהגמירה שלה תהיה מיוחדת גם עבורי ולא רק עבורה.
נזכרתי שסיפרה לי בתחילת הקשר שלנו על כך שכאשר היא קשורה במצב של חוסר אונים מוחלט היא כל כך מגורה שהיא עשויה לגמור אפילו בתוך חגורת הצניעות שלה. מה שגרם לכך שמאז שהתחלנו את הקשר בינינו נמנעה מלקשור את עצמה כדי להמנע מאותה גמירה בלתי נשלטת.

החלטתי שהיא תגמור כך.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י