צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 3 במאי 2009 בשעה 7:29

"תמיד יש אקשן אצלך" , כך התקלשאה מישי באזניי (בעיניי, למעשה.. זה היה בצ'ט) אמש, ולא בטוח כלל שהוקירה את הישירות שבה השבתי לה.

קשה לאנשים לצאת מהדימוי המקובע שיש להם על מישו. הדימוי יוצר תפקיד, מסגרת, עוזר לסדר את המציאות בצורה קלה ואפקטיבית, וכל עוד האדם מתמיד בקפדנות למלא את תפקידו בצורה עקבית אפשר לישון בשקט. אז החלטתי לבדוק, כדי שיהיה מדד מדוייק יותר מהתחושה הסובייקטיבית המקננת בי. טוב שיש ניהול ספרים מסודר. (וכרגיל, צדקתי... אני תמיד צודק) .

אוקיי, אז ככה :

המציצה האחרונה היתה לפני כמעט שבועיים, עם הפיינליסטית, וזו הפעם האחרונה שהייתי בסיטואציה מינית של ממש עם בחורה. באותו אזור זמן גם היו עוד כמה דברים, זיון הסטראפון בטבע (15 ימים), זיון עם הפיינליסטית (16), וזהו. מכאן צריך לנדוד 45 ימים אחורה לאקשן הקודם (זיון פמדומיסטי וסערת רגשות עם האקסית), ועוד חודש (77 ימים) עד לזיון הקודם (העלמה), ועוד כמעט שבועיים (88) עד לשבוע ההשתרללות שבא אחרי הפרידה מהעלמה.

זה "תמיד אקשן" זה?
למעשה, הפעם האחרונה בה הכרתי מישי חדשה ושכבתי איתה היתה לפני חצי שנה פחות שבוע.

אז בין לבין יש גם מסיבות אחת לשבוע או שבועיים, בהן אני משלים קצת חוסרים, אך מדובר בסיטואציות כה חפוזות, כה שיכורות, כה מוגבלות ומכווצות לאחדות הזמן המקום והעלילה - שהאפקט שלהן קצר מועד ממש כמו זמן ההתרחשות שלהן, והן פועלות הרבה יותר לגירוי עצבי הרופפים מאשר להרגעתם.

אולי הבעיה היא שאני כמעט ולא שותה לאחרונה, פרט למסיבות. אלכוהול הוא הקיטור שמניע את ספינת האהבה המשתרללת בדרכה למפרצים אקזוטיים, ערי נמל מוזנחות אך חינניות, ואיים אבודים בלב האוקיינוס הכחול והעמוק. ללא הדלק נשארת הספינה עגונה בנמל המוצא, והמלחים רובצים משועממים ויגעים על הסיפון והוגים ברוחות רפאים של אהבות ישנות.

אבל כנראה שקצת נמאס לי להתחפש, ולהגיע לסיטואציות בהן תמיד הבחורה נהנית יותר (כתוצאה מהתפקיד המושלם שאני מאמץ, לאחר שמיפיתי בזריזות מקצוענית את הרצונות והצרכים שלה) , ובטוחה שאני הוא המזור לכל תחלואיה (ומן הסתם אוכל להיות, אם רק אמשיך לשחק את התפקיד שנתנה לי) .

אני מקבל את האישור לחשדותיי פעמים רבות בשבועות האחרונים, כאשר לאחר שהן לוחצות אותי לקיר בסחיטה רגשית ומניפולציות שאפילו כשהייתי בן 20 כבר ידעתי לזהות, אני לבסוף באמת עונה בכנות ישירה (אך עדיין מנומסת, בג'נטלמניות הענוגה, הרגישה והארורה שלי) , ואז הן ממלמלות משפט קצר ופגוע ונעלמות בעננת אבק.
זו תמיד ההתלבטות, מה עדיף, להיות כן ובודד, או פוליטיקאי ומניפולטור ולכל הפחות מחוזר.

Winner​(מתחלפת) - אנשים מיתרחקים מיכאב (כשהוא חזק ורציף :)) ביגלל זה לדעתי הן "נעלמות בעננת אבק" . להיות כן זה ניפלא ואין לזה קשר לבדידות.
כמו שאתה אומר אתה תימצא בסוף מישהיא שאתה תהנה מההנאה שלה וכמובן הפוך. זה לוקח זמן אבל זה קורה.
לך זה בטח יקרה.
לפני 15 שנים
אושה{אוש} - התמיד אקשן הוא ביחס לאחרים

ואקשן הוא לא תמיד מיני
לפני 15 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - בתור אחד שקוראים אותו כל הזמן, שתמיד קורה לו משהו לטוב ולרע, שלרוב משולבת בפוסט איזו בחורה, חדשה, ישנה, נגיעה או רק משפט.
בעיני כל אלה שקוראות ועוקבות זה נראה בכאילו אתה לא נח לדקה.
אני בטוחה שלגברים רבים עוברות בחורות מתחת לידיים,וחווים המון אקשן, רק שאו שהם לא מעניינים מספיק כמוך בשביל שיקראו אותם או שהם פשוט לא כותבים.
אז כרגע בייב, (הכרגע נמשך כבר הרבה זמן משום מה), אתה הדבר הכי מעניין שקורה פה.
}{
לפני 15 שנים
שומרת - נכון קשה לאנשים לצאת מהדימוי שלהם על מישהו. לכן יש אנשים שנותנים כותרות ונאחזים בהן, יש אנשים שלא משנה מה יעשו אם הם החליטו על מישהו משהו זה מה שיהיה. כולנו כאלה בסופו של דבר, יש את הצנועים יותר שמוכנים להודות בטעות ולראות אחרת ויש את אלו שנמצאים בחושך. מי ייתן ונהיה מספיק רגישים לראות את הטעות שלנו ומספקים ענווים להודות בה. זה שאתה עובר שינוי זה מעולה, אנשים מאמינים בסופו של דבר רק למה שהם רואים וגם זה בקושי. תמיד עדיף להיות כן (למרות שאפשר קצת לעדן את זה כמובן ולהשאר חמוד) אם אנשים לא מסוגלים להכיל את מי שאתה אז לא בכוח. שבוע טוב.
לפני 15 שנים
Succubus​(אחרת) - אני חושבת שיש בעולם הזה מעט מאד דברים יותר מתסכלים מפרטנר שלא יודע להנות - מהמציאות האמיתית והמוגבלת כמו שהיא, לא מפנטזיות אידיאליות ובלתי אפשריות - וכל מה שהוא נותן לך זה יחס סופר מתוכנן ומחושב שכל המטרה שלו היא "לענג אותך". מבאס ת'תחת.
יותר מכל דבר אחר, זאת נראית לי דרך להתבצר ולהתמגן. סוג של מסכה שלא מרשה לדברים להיכנס.

(כן, הגבתי רק על הסוף. ההתחלה די הצחיקה אותי, כי אני חושבת שבאמת אין לך שום תפיסה השוואתית של מה הסטנדרט האקשני אצל בני אדם מן הישוב).
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - "מה עדיף, להיות כן ובודד, או פוליטיקאי ומניפולטור ולכל הפחות מחוזר"

זן לא שאלה של מה עדיף.
זו שאלה של עם מה אתה יכול לחיות?
ואיך אתה רוצה לחיות.


אגב, אצל אנשים מן הישוב(של סוקי)
התמזמזות שיכורה במועדון נחשבת בתור אקשן שסופרים.


לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י