לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 31 במאי 2006 בשעה 8:49

אתמול הספקתי לסיים את הפלייבק בזמן, ואז הגיעו שתי המשפחות שהיו צריכות להקליט, משו כמו 15 איש, 3 דורות...שיר מתנה לזוג שמתחתן...מלבד שתי היפהפיות הצעירות, אף אחד מהם ללא הכשרה מוסיקלית בשיט או ידע או נסיון בשירה. הצלחתי להוציא מהם, בדם יזע ודמעות, שירה לא רעה בסופו של דבר, והלקוחה שלי (שמסתבר שהייתה עם בעלה בדנג' פעמיים...) היתה מרוצה מאוד ונרגשת. באולפן ההקלטות אני דום, תמיד...הייתי דום באולפן הרבה לפני שנהייתי דום בחדר המיטות.

סיימתי בחצות ורבע יום שהתחיל בשש בבוקר. תהום בינתיים התלבשה בחצאית והגופיה מהויניל השחור שקנתה בצהריים, ונראתה מיליון דולר. אמרתי לה שתסע לגנון במונית, ואני אבוא ברגל. הייתי זקוק לקצת זמן בעצמי, וחשבתי שזה יהיה נחמד לפגוש אותה שם. כשהגעתי היה הומה למדי, ראיתי את תהום מפלרטטת עם המעודנת ובחור שהיה איתה. הלכתי להניח את התיק מאחורה והזמנתי שתייה בשבילי ובשביל תהום, שמצאה אותי והתקרבה. לחשתי באוזנה "הבאתי תיק עם אביזרים, אם את רוצה לסשן מישו, תרגישי חופשיה. אם לא, אני אשמח לסשן אותך. תחשבי על זה...." לאחר עוד כמה דקות של הסתובבות שאלתי אותה מה החליטה. היא חייכה ואמרה "אני שלך מאסטר".

אין לי כוח לתאר את הסשן. היה סשן מוצלח מאוד, מגוון, תנועתי. כואב. היא התמסרה בחיוך, הזמן עבר מהר מאוד, ומי שלא היה הפסיד ( : לבסוף הגמרתי אותה על הבמה לאחר שביקשתי בקולי הרועם מהדי ג'יי להחליש על מנת שיוכלו לשמוע את גניחותיה.

הסשן נגמר, ותהום הלכה לחדר ההלבשה לסדר את הנעליים. הבאתי לה בקבוק מים מהבאר, חיבקתי אותה ונישקתי אותה. לאחר מכן יצאתי והתחלתי לטייל. לא עברה דקה, ונתקלתי בידיד מהקהילה שישב ליד סאבית חמודה. הסאבית ביקשה שאתן לה חתימה על החזה. אחזתי בשדה השמאלי והתחלתי לעבוד על איקי עם שפתי. הכל קרה מאוד מהר, והידיד עודד אותי להמשיך.

ראיתי את תהום מתקרבת בזווית העין. המשכתי בטבעיות את פעילותי, אלא שאז ראיתי את תהום זורקת את בקבוק המים בזעם על הרצפה ועולה לשירותים נסערת. הלכתי אחריה. ניסיתי להבין מה קרה לה...הרי לא היה שומדבר חריג או בוגדני במה שעשיתי. לא נבהלתי כשראיתי אותה, לא ניסיתי להסתיר. זה קרה על הספה במרכז הרחבה המוגבהת, באור מלא. זה היה שעשוע תמים.
הסברתי, התחנפתי, ניסיתי להרגיע. הדגשתי שהיא היחידה שחשובה לי, היחידה שאני אוהב, היחידה שאני מסור לה. היא לבסוף התרצתה, וירדנו לדבר עם עמוס במסעדה. כשיצאנו מהשיחה כבר לא נשאר איש כמעט במועדון.

חזרנו הביתה עם טרמפ, הצעתי לנותן הטרמפ לעלות לבעול את תהום אבל הוא אמר שהוא קם מוקדם. הרגשתי חרא. הרגשתי שאם זו התגובה שלה לנגיעות חסרות משמעות בגנון בפומבי, אז בשביל מה לעזאזל צריך ללכת לשם. הרגשתי שהדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בה, ואם זה מה שקורה, אז לעזאזל הכל, הפתיחות, הפירגון, השלישיות, הפומביות. זה לא שווה את זה. הרגשתי כמו אישה מוכה שבעלה הערס עושה לה סצנת קנאה על כלום, ואז היא עוד מכרכרת סביבו ומרצה אותו.

דיברנו עוד, ולבסוף היא התנצלה והזדיינו. עדיין בתחושה נשאר משו חמוץ, כמו חלב מקולקל.

אני יודע שהיא נסערת, החוויות שאנחנו עוברים באמת מטלטלות וחזקות, בנוסף לזה שהיא משוחררת טריה...לא עובדת....חסרת עוגן ומסגרת כרגע, מלבדי. אני יודע שבשלושת הימים האחרונים עבדתי כמו מטורף ולא היינו הרבה ביחד. אני לא רוצה לכעוס עליה או לנטור לה. אני יודע שהמון אנשים נורמטיבים מאוד יבינו ללבה. אבל לא אני ולא היא אנשים נורמטיבים, והקשר בינינו אמור להיות משו מאוד מיוחד. כשקנאה וסגירות הובילו את הקשר שלנו, הוא לא היה טוב, ואף אחד מאיתנו לא היה מאושר ממש. אנחנו זקוקים לחופש שלנו, כאינדבידואלים. אני מעולם לא עשיתי לה סצנת קנאה שכזו, גם כשקינאתי.

חוק דניאלה יקרה מס' 7 - קנאה היא רעה, ומעידה על חוסר ביטחון וחולשה, ובכל מקרה לא על אהבה. קנאה ואהבה זה כמו מים על מחבת שמן רותח. עושה פיצוץ גדול, משפריץ לכל עבר, והופך את השמן לבלתי שמיש.

lori{ע_מ} - נראה לי שקנאה לפעמים יכול להיות דבר בריא. לא באופן תמידי ומתיש, אבל מדי פעם ניצוץ של קנאה יכול להיות מאוד מפרגן לאגו.
וקנאה זה לא הדבר שנראה לי שיהרוס לכם את הקשר.
יש ימים... :)
לפני 17 שנים
מיתוסית​(שולטת) - זה שהיא מאשרת לך להזדיין עם אחרות או שהיא מזדיינת עם אחרים, זה הכל בידיעה מלאה של שניכם, בהסכמה ובנוכחות הצד השני.

כל דבר אחר יכול להיחשב כבגידה, גם אם זה "רק" נשיקה או איקי או וואט אוור.

תחשוב על זה.
לפני 17 שנים
Venus in Furs - את צודקת בכלליות, אבל לא במקרה הספציפי.

האינדיקציה הכי טובה זה מה אני מרגיש כשאני עושה את זה. אם אני לא מרגיש שמץ של בגידה ולא מנסה להסתיר, זו לא בגידה, מה שאני לא עושה. מעבר לזה, לא היה בזה שום דבר שסתר את הקודים הרגילים בינינו, ואם הייתי רואה אותה לפתע עושה איקי למישו הייתי בא ומתבונן ומעודד אותה להעמיק את האיקי.
לפני 17 שנים
Venus in Furs - אה , והיא לא "מאשרת" לי כלום. כל מה שאנחנו עושים חייב להיות מרצון הדדי, ממש, אחרת אין טעם לעשות אותו. זה לא שאני מאשר לה והיא מאשרת לי. אני ר ו צ ה לראות אותה עם אחרים.
לפני 17 שנים
ליידי רין​(לא בעסק) - כפי שציינת יכול להיות שהלך הרוח שלה בימים האחרונים נותן אותות של חולשה.
ומאידך כפי שהבנתי וגם כחולית כתבה,דבר שלא בא לידיעתה,לפני עשייתו יתכן וגרם לה לתחושה האיומה והפגנת הקנאה וחוסר הפירגון.
סביר הוא שתדברו על כך,ביתר פתיחות,מאחר וגם אם אתה אוהב אותה ועושה דברים בתמימות כשהם לא בידיעתה סביר שהיא תתפרץ.
מאחלת לכם הקשה והבנה עמוקה וקבלה <גוד דאמיט> :))
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - (מתנצלת מראש על תגובה *קצת* ארוכה)

אמרת: "קנאה היא רעה, ומעידה על חוסר ביטחון וחולשה, ובכל מקרה לא על אהבה." האם אתה באמת מאמין שקנאה לא מעידה על אהבה??
קנאה היא דבר מסובך. כן היא רעה, כן היא מעידה על חוסר בטחון וחולשה ורכושניות ואנוכיות ועוד המון דברים שנחשבים שליליים - אבל הם מנת חלקו של יצור אנושי. ואי אפשר, אי אפשר לאהוב מישהו באמת ולא לקנא לו!
יש רמות של קנאה, יש סוגים של קנאה, ויש שליטה בקנאה. ובזוגיות טובה ובריאה אנחנו מודעים אליה כאל לרגש טבעי אבל היא לא שולטת בנו, אלא אנחנו בה. גם אתה אמרת - "אני מעולם לא עשיתי לה סצנת קנאה שכזו, גם כשקינאתי" - אם כן, קינאת. ברור, אם לא היית מקנא סימן שמשהו שם לא טבעי. אבל אתה שולט בקנאה שלך, אתה יודע שהיא אוהבת רק אותך ושכל השאר סתם משחק. כנראה שההתפרצות הזאת שלה היתה חוסר שליטה זמני בקנאה, ועובדה שאחרי שדיברתם היא התנצלה והבינה שלא היה על מה לכעוס. אל תנטור לה, כי הכל רק מאהבה.

ובעניין הפתיחות והאורגיות וכו'... זה מדהים שזה עובד אצלכם. באמת. אבל אסור לך לשכוח לרגע שלערב אנשים אחרים בפעילות מינית תמיד יהיה נושא רגיש, לא משנה עד כמה אתם פתוחים, עד כמה הכל out in the open ונפלא ונהדר. זה אף פעם לא יהיה נושא פשוט. ואולי צריך לקבוע חוקים מסוימים - מה מפריע ומה לא. אולי לא איכפת לה לראות אותך מזיין מישהי מול הפרצוף שלה ואפילו מחרמן, אבל דווקא כשהיא ראתה אותך עושה משהו כל כך תמים וחסר משמעות, רק בגלל שהיא לא ידעה על זה מראש זה תפס אותה בהפתעה והכאיב לה כל כך.

לי ולאישה היה נסיון אחד ויחיד של מגע מיני משותף עם מישהי אחרת. זה היה קצר ויחסית תמים. אבל זה עשה בלאגן כי זה נעשה בצורה לא מבוקרת כשהיינו שיכורות (היא במיוחד...) וכמה שזה הרגיש לי נפלא בעת המעשה, זה נגמר רע כל כך שאני לא יודעת מתי נעיז שוב לשתף אנשים אחרים בחיי המין שלנו.
זה מ-ס-ו-ב-ך.
אבל אתם, נראה לי מסתדרים לא רע בכלל. רק תזהרו ותמיד תהיו מודעים לרגשותיו האחד של השניה, תמיד.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י