ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 6 באפריל 2007 בשעה 12:20

מזג האוויר לאחרונה פשוט מדהים, והשרב אתמול היה פשוט מרגש, ואני בטוח שיש לו (לשרב) חלק חשוב בניצחון הבלתי יאמן של מכבי על צסק"א.

קופיקו נסע עם אבא שלי בצהריים. השבוע איתו היה אחד הטובים אי פעם. ממש צבט לי בלב כשקמתי וידעתי שהיום היום האחרון. גם הוא היה אמוציונאלי. לאורך השבוע הלכה וחילחלה ההכרה שאמא שלו נסעה לחו"ל לשבועיים וחצי, וכמעט ולא טורחת אפילו להתקשר. במהלך השבוע הוא התלונן מדי פעם שהוא כל הזמן רעב, ושנראה לו שיש לו תולעים בבטן שאוכלות לו את האוכל שהוא אוכל.

היום, ליד המקרר בעודי מכין לו חביתה בפיתה עם מיונז חרדל ועגבניה, אמרתי לו ברוך שכשאני הייתי ילד וההורים שלי היו נוסעים לחו"ל, הייתי לוקח את זה קשה, ובוכה, ואילו הוא נראה שזה לא ממש מטריד אותו. "מה, אני משתדל לא לחשוב על זה..." הוא ענה, ועשה לי עצוב. המשכתי ואמרתי שזה מאוד קשה, ושזה ממש לא פלא אם הוא מרגיש רע מדי פעם. סיפרתי לו, אפרופו ה'תולעים', שיש דבר כזה 'אכילה רגשית', ושהרבה מאוד אנשים כולל אני לוקים בה. שלפעמים אנחנו אוכלים לא כי אנחנו רעבים, אלא כי עצוב לנו, או בודד לנו...כי 'בא לנו משו מתוקקק'... והוספתי שזה לא שאנחנו ממציאים את זה, אנחנו באמת מרגישים את הדחף. הוא חשב קצת ואמר "כן, לפעמים אני חושב על אמא ואז אני נהיה רעב..."

בהמשך הוא התלונן שכואב לו לדרוך על הרגל, וכנראה שנכנסה לו זכוכית. בדקתי ולא ראיתי כלום, אבל הצעתי שאעשה לו אמבטיה חמה לרגליים שתעזור. עוד בזמן שהכנתי את הדלי עם המים החמים והסבון והמרכך הריחניים, הוא הודה שזה 'כבר יצא'.... הושבתי אותו על הספה והכנסתי את כפות רגליו לדלי... שמתי שתי כריות מאחורי גבו, הוא נשען עם חיוך מבסוט על פניו, ונשאר ככה כרבע שעה, בעוד אני מוסיף לו מים חמים עם הקומקום החשמלי.

אחר כך סירקתי אותו בתשומת לב (יש לו ראש מלא שיער בריא ומהמם...ממש רעמה קטנה) כמו אתמול בלילה, וקראנו עוד פרק ב'מגדל הפורח באוויר'.

ואז אבא שלי צלצל שהוא למטה, וירדנו יחד עם הדברים, ואישתו הרוסיה האובר-מעוצבת נתנה לי נשיקה אדומה על הלחי, והוא הגיש לי בגאווה מתנה לחג, בקבוק יין אדום של סגל. (15 ש"ח בסופר הקרוב לביתך... גס מדי אפילו לבישול..)

זה היה באמת זמן טוב וקסום עם קופיקו. אני אוהב אותו כל כך.
ונשבר הלב על מה שהוא צריך לעבור... אני תוהה אם הבור הזה שאמו כורה בו יתמלא אי פעם.
אני יודע שלפחות אצלי, הוא עוד טרם התמלא, וספק אם יתמלא. למדתי לחיות איתו, לשחק איתו, ליצור ממנו.

אושה{אוש} - מקסים ומרגש
עצוב ומשמח
נראה שיש לך ילד מקסים
ולו אבא נהדר
לפני 17 שנים
בטי בום​(שולטת) - לקופיקו יש אבא שהוא תמיד יהיה שם וזה המון , כמה אבות אתה מכיר שיכולים להסביר על אכילה ריגשית ולעשות אמבטיות לרגליים , אל תשכח להגיד לילד שזה היה שבוע מאושר ועצוב לך שהוא הולך , חג שמח אבא שלו :)
לפני 17 שנים
ג'ולי​(לא בעסק) - הבורות האלה, אף פעם לא מתמלאים. בד"כ, אנחנו מנסים באמת למלא אותם. בד"כ המילוי מזיק לא פחות מהחלל עצמו. אבל לפעמים, בזמנים של חסד, אנחנו מוצאים את הדרך לכסות אותם
ואם הכיסוי, מספיק יסודי,אז לאט לאט, אפשר להוסיף מעליו עוד שכבה ועוד שכבה של "חומרים מזינים"ולאט לאט, לעטוף את כל הבור.
תמיד ישאר שם החלל, באמצע. אבל כשהציפוי הופך עבה מספיק ומזין מספיק, אז החלל הופך פחות מטריד, פחות מכאיב. ולתקופות שהולכות ומתארכות, מתחילים אפילו לשכוח מקיומו.

אוהבת אותך. את מי שאתה.

}{
לפני 17 שנים
Yosefus​(שולט) - אבא שלו,
אתה מגדל




דום קטן!
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - רובנו מלאים בבורות ומהמורות שונות מעשה ידיהם של הורינו, וכל אחד מאיתנו מתמודד בדרך אחרת. אתה עושה כמיטב יכולתך לתקן את הנזקים ולהיות שם בשבילו. מועטים התברכו בהורים - או לפחות הורה אחד - שבאמת ניתן להעזר בהם ולתקשר איתם בצורה בריאה ותומכת.
לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - ואני לא מבין
למה הוא לא איתך רוב הזמן...
כואב לשאול, אבל האם האימא שלו באמת תלחם אם תרצה שהוא יהיה אצלך רוב הזמן?
לפני 17 שנים
nofar8​(נשלטת) - כל אחד במצב אחר. בתור אמא שנאבקת של ממש על ילדיה וגם שנוסעת לחו"ל ליותר זמן מזה, הייתי נזהרת להמליץ לקחת את הילדים מאמא- להגיד שהילדים לא יהיו אצלה 'רב הזמן'.
שיהיה הכי טוב לקופיקו שלך ולפשוש שלי....
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - א - טוב לשמוע על הרגעים הטובים והחשובים. על ההנאות, על התובנות והגידול החיוביים ובכלל.
ב - עם זאת, ובלי קשר לשום דבר אחר שהיא עושה, אלא באופן מבודד - מה כ"כ נורא בזה שהיא נסעה לחו"ל לשבועיים וחצי? בייחוד אם היא כן מתקשרת כל כמה ימים?
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י