לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 7 במאי 2020 בשעה 11:00

תרשו לי להתחיל בלהודות לכל מי שהגיב, תמך ופירגן בעקבות שני החלקים הקודמים של הטאבו (ובכלל)... תודה לכל אחד ואחת שגרמתם לי להרגיש יותר בבית. 

אישה מפנים הנפלאה הקדימה קצת את הדיון שתכננתי לחלק זה, אבל אנסה לחלוק ולהסביר את נקודת המבט שלי, כמובן שלא חייבים להסכים איתי וכמו תמיד, אני חותר משמח לשמוע את דעתכם/ן.

למי שכבר הצליח להבין, כלפי חוץ אני נראה גברי ואני לא נוהג להוריד שערות מגופי, כזה שאם תראו אותי ברחוב, תעברו לידיי מבלי לחשוב שאני נוטף מיניות או איזה "סוטה", סתם עוד גבר מן המניין. שנים שהרגשתי עוף מוזר בריבוע, מצד אחד אני מבקש לתת ביטוי לנשיות שלי ומצד שני מתעקש לשמור על חזות גברית. אז ניסיתי לגלח את ערוותי לא פעם והאמת שזה נעים להיות חלק אבל למחרת מתחילים הגירודים וזה לא כיף גדול. בשלב מסוים הצעתי לאישתי שאני אהייה חלק בשבילה כסוג של סולידריות. היא לא אהבה את הרעיון ואמרה שהיא אוהבת את השיער על הגוף שלי אבל אני יכול להחליט לעשות מה שנראה לי ושהיא תקבל את זה בהבנה. אז ניסיתי ומעבר לגירודים הזיפים שלי גרמו לה להרבה גירויים לא נעימים בגוף ומעבר לכל זה הרגשתי שזה לא אני... זה אולי סקסי לרגע אבל כשהסתכלתי על עצמי במראה, לא הרגשתי שלם עם זה ובתכלס אם היא רוצה אותי גברי ושעיר אז מי אני שאחליט אחרת.

אז נכון שכמעט כל הגברים המתלבשים הם חלקים, כולל בתמונות ובגיפים שאני מעלה אבל עם השנים למדתי לקבל את עצמי כמו שאני וללכת בדרך שלי גם אם היא לא פופולארית במיוחד (כמו עוד לא מעט מקרים אחרים בחיים) וגם אם לא מעט גברים ניפנפנו אותי כי אני לא חלקה.. זה כמובן מקובל עליי ואין לי שום רצון לכפות את עצמי על מישהו/י שלא מעוניין.

אני בטוח שיש משהו מאוד מגרה בהרגשה של גרביונים על רגל חלקה, או המגע של תחתון עדין ונעים על גוף חלק, אבל יש משהו חזק בעיניי, ברגל גברית שעירה שעטופה בגרביון, או במגע של גוף גברי עך פריט לבוש עדין ונעים. הקונטרסט הזה בין הגבריות והנשיות מייצר נקודת מפגש מאוד מגרה שמפעילה אצלי כל מיני טריגרים ותחושות שכנראה מאוד מתאימות לי.

אז נכון שלקחו לי, לא מעט שנים להתרגל לראות את שיער החזה שלי משתלב עם חזיה או עם תחרה של בגד גוף או מראה מבריק של בייבידול אבל היום, יותר מתמיד, זה מרגיש לי נכון. זה מרגיש לי עוצמתי ועדין בו זמנית. 

 

 

 

בכללי, אני מאוד לא מתחבר להגדרות או תוויות, כי לאורך כל שנות חיי, מצאתי את עצמי מתאים תחלקית להגדרה אחת וחלקית להגדרה אחרת, תמיד מצאתי את החיבור למגוון הגגדרות, אף פעם לא הייתי שחור אח לבן, תמיד אפור (ולמי שלא יודע, קיימים 254 גוונים של אפור). אם אני ממש "חייב" להגדיר את עצמי, אז קודם כל גבר ורק אח"כ נשי, אולי 3/4 גברי ו 1/4 נשי.

אני אוהב שאישתי המדהימה, קוראת לי לפעמים בלשון נקבה ומתיייחסת אליי כאל המאהבת שלה. זה מעיף אותי למקומות מטריפים אבל בחיי היומיום, אני גבר. גבר אחר מהסטיגמה, אני גבר רגיש ואני אבא פעיל ולא עוזר לאישתי, והייתי מחתל, מאכיל, מקלח. אני עדיין קם בלילות, שוטף כלים, אחראי ספונג'ה, סופר, שוק ומוריד את הזבל.

לא פעם, אמרו לי שאני לא הולך עד הסוף ושאני סתם פחדן ויכול להיות שזה נכון, אבל אני נאמן לדרך שלי, גם אם היא יוצרת חוסר ביטחון או שמונעת ממני להגשים פנטזיות או להתנסות בכל מיני דברים... יכול להיות אבל זה אני ומי שיהיה מוכן לקבל אותי כמו שאני יוכל למצוא מקום נעים בלב שלי.

Mזל Aריה​(שולט) - איש יקר
אתה שווה את המאמץ.
אתה כותב מקסים, ומבטא את עצמך בכתיבה באופן נדיר.
גם כאן :)
לפני 3 שנים
Synt​(נשלטת) - מתה על האומץ שלך. ואתה מרגש אותי, כמו תמיד.
תמשיך ללכת בדרך שלך, היא מהממת והיא שלך (וזה מה שחשוב)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה נפלאה שכמותך
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי מותק, תודה על המחמאות.
הדעות היחידות שנחשבות הן שלך ושל זוגתך.
ולפני שאמשיך, אספר לך שהקרוסית הכי
יפה שאני מכירה, לא מרגישה צורך להיות
חלקה והיא גם לא פומבית.
לי באופן אישי היה ועדיין מאוד חשוב להיות
פומבית ולכן בתחילת הדרך לבשתי חולצת בסיס
ארוכה מתחת לשמלות. תדמייני דוסית צנועה,
ממש לא המראה שרציתי לעצמי ולכן בער בי
הצורך להיות חלקה. וכשזה בוער אז הולכים עד
הסוף והשקעתי בלייזר בכל הגוף והיום כמעט
ואין עקצוצים ואין אדמומיות.
ביום יום אני ממש כמוך, גברי ובן זוג שמשתדל
להיות שותף מלא בזוגיות ובמשפחה. במחשבות
ובתודעה דנה תופסת הרבה יותר מקום מאשר במציאות.
אף פעם לא היית שעירה מדי וגם רונית אהבה
את הפלומה שהיתה לי ולא רצתה לוותר על סמל הגבריות הזה. אבל לאחר מספר חודשים היא מגיע לבריכה עם הקטנות שלי ואז כותבת לי שהיא לא מבינה איך הנשים של הגברים השעירים שראה שם, מאפשרות להם להסתובב כך. אותה שיחה הסבה לי המון נחת. כמו שאריק אמר, דברים שרואים מכאן לא רואים משם.
אוהבת אותך בכל דרך שתבחרי.
בינינו, המח הוא החלק החשוב
סופ"ש קסום יקירתי 🌹
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - את נפלאה ! גם בגרסה הגברית וגם בנשית. תודה רבה על ההבנה ועל התמיכה. אנחנו עוד נמשיך את השיחה הזאת פנים אל פנים ממש בקרוב
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - דרך אגב, אין שום דבר רע במראה דוסי אולי כל הצניעות הזאת דווקא יכולה לחרמן יותר מאשר שהכל גלוי... כמה מהנשיך הכי סקסקיות שראיתי בימיי היו דוסיות (מקווה שכיפרתי מספיק על המחשבות המטונפות שעלו לי אז בראש)
לפני 3 שנים
Chucha - "הקונטרסט הזה בין הגבריות והנשיות מייצר נקודת מפגש מאוד מגרה שמפעילה אצלי כל מיני טריגרים"
זה. בול.
בשבילי כשזה "נופל" לאחד הצדדים- כשזה כבר לא מתח בין הבין לבין- כי החבל נקרע או כי צד אחד נשמט- אז זה כבר לא מעניין.
מה שעושה לי את זה, מה שמעניין אותי- זה המשחק בין הדברים.
ואפשר מדי פעם לחצות גבולות. זה מותר, זה יופי. כי גם באותה הקלות אפשר לחזור אחורה. משחק.
וזה עוד מבלי להתייחס לכל שאר הדברים המקסימים שכתבת. כהרגלך 😘
תודה אתה משקיע בנו ;)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה יקירתי... משקיע עם הרבה אהבה
לפני 3 שנים
Succubus​(אחרת) - הדיכוטומיה החדה הזאת בין גבריות לנשיות... היא כל כך מיותרת. בעיניי מהממים אנשים שיותר א-בינאריים ושוברים את גבולות המגדר. הלוואי שיותר מאיתנו יהיו מסוגלים לשחק בזה כרצונם.
את זה יצא לך לראות?
https://www.distractify.com/p/playful-promises-lingerie-male-model-haters-instagram
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על הלינק... סיפור מעניין מאוד אקרא על זה עוד
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - כן, דרך אחת. הדרך שלך.
הכל נכון ואפשרי כשאתה נאמן לעצמך
ואז מותר לך הכל
(בגבולות הסביר)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תגדיר הכל וגבולות הסביר... כאן זה כבר הופך להיות פחות ברור ומאוד אישי
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - אישי, בטח אישי
כשאתה בשוליים אתה לא יכול למדוד את עצמך לפי הנורמה.
גבול סביר- ללא פגיעה באחרים למשל
משהו שהוא מוסר אוניברסלי
לא תרצח וכאלה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - בגדול אין שום דבר פוגעני בללבוש ביגוד נשי או לרצות לשרת את האישה האהובה שלך, גם לא בתשוקה לחוויות מיניות עם גבר ועדיין אנחנו חלק ממרקם אנושי ובסופו של דבר אנשים יכולים להיפגע... במקרה שלי אישתי מקבלת בהבנה את התשוקות שלי, מפרגנת וגם מעודדת אותי להתנסות בדברים חדשים אבל לא אצל כולם זה ככה, זאת הסיבה שיש הרבה מאוד גברים שחיים בסוג של שקר עם הנשים שלהן (וההיפך, כמובן). אני משתדל להיות אדם טוב, להתחשב באחר ולהכיל כל עוד אין פגיעה ממשית. תודה על התגובות, אם לא כתבתי עד כה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י