בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 31 באוקטובר 2020 בשעה 16:07

אחרי שנרדמתי עצוב, מיוחם ועם מלא מחשבות לא נעימים כאלה, ישנתי כמו תינוק. כשהיא התעוררה, עוד לפהי שפקחה עיניים, היא פשטה ידיים עד שהגיעה אליי והחלה ללטף לי את הזין... תחושת ההשפלה מאתמול התעוררה והדבר היחיד שיכולתי לחשוב הוא שהיא עושה לי טובה, כי זה הרי ברור שהיא לא רוצה להזדיין איתי מהסיבות שתקועות לי בראש, בלי קשר למציאות.

נתתי לעצמי להתמסר ולהנות מהמגע שלה ואפילו נאנחתי כמו כלבה מיוחמת אבל הייתי חייב לקלקל את הרגע. היא החלה לבכות ואני איתה, כאילו מטען כבד יוצא לשנינו מהלב. אחרי שיחה קצרה שהחזירה את שנינו לפרופורציות מתאימות, היא כבר כיוונה אותי אל השדיים שלה שרק חיכו למגע שפתיי כדי להזקיר פטמות. 

הזין שלי צמוד לדגדגן שלה וכל נגיעה מרטיבה אותה עד שהזין שלי החליק לתוכה מכוח האנרציה. התגעגעתי לתחושה הזאת שלהיות בתוכה, התגעגעתי למרות שעמוק בלב רציתי שהיא תאסור עליי לחדור רק כדי שאתגעגע קצת. "אתה תעזור לי להרגיש ראויה לתשוקה שלך אליי", היא אומרת עם דמעות בעיניים, "אתה תגרום לי להרגיש ראויה להיות המלכה שלך ולהיות ראויה שתשרת אותי", היא מוסיפה ואני מרגיש את התשוקה עוד רגע מתפרצת כמו לבה.

זיינתי אותה מכל הלב ועצרתי פעם אחר פעם כדי למנוע פורקן מהיר מדי. היה ברור שהיא לא תצליח לגמור אבל הרגשתי ראוי לזיין אותה.

עברנו דרך ארוכה ויש לנו עוד דרך לעבור יחד, אבל יש לי תקווה אמיתית שיום אחד, אני אצליח לגרום לה להיות שלמה עם עצמה, בדיוק כמו שחלמתי לפני עשור וחצי כשהכרנו וכזה יקרה, המלכה תצא ממנה ואני אהייה הסיסי הכנוע שתמיד פינטזתי להיות

PeterPup​(אחר) - איש יקר, יש לך זהב בבית.
היא אוהבת אותך ותזכור את זה.
תתקדמו בקצב שירגיש נח לשניכם
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר !! נוצר את המילים שלך בליבי
לפני 3 שנים
שימודה - היא אוהבת אןתך
אתה חשוב לה
אל תאבד תיקווה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא מאבד תקווה, אפילו לא לרגע
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י