לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 29 באוקטובר 2021 בשעה 6:40

הופעה של אביב גדג', זה לא סתם הופעת רוק. זה להיות שעה וחצי (+-) בתהליך של כניסה פנימה, התמודדות עם הצד האפל של הנשמה שלך, עם הצד היפה של הנשמה שלך, תפילה אישית, תפילה של רבים, שעה וחצי של תפילת נעילה ביום כיפור, הכל מתנקז לנקודה הזאת, שנייה מאורגזמה... זה לעלות על האוורסט ואז צניחה חופשית לים המלח.

אביב גדג' הולך איתי לכל מקום, עוד מהתיכון. הוא היה איתי בימים הכי כואבים ומיוסרים שהיו לי, ימים של לב מרוסק ורצון לא להיות כאן יותר. הוא נתן לי תקווהוכוחות להתרומם ולהתמיד. הוא היה איתי בימים הכי מאושרים של החיים שלי. הוא היה איתי כשנסעתי לצפון המושלג, וכשהדרמתי למדבר. הוא היה איתי בעליות לירושלים ובמורדות ים המלח. הוא איתי באוויר, בים ועל הקרקע. 

באמצע ההופעה, הגרון כבר מגרד ונטול קול. פעם הייתי פושט ידיים ורגליים רחוק ממני מייצר מעיין חומת מגן מהעולם. פעם הייתי לוקח את כל המטר ואסימון שלי ונכנס לפוגו כמו איזה ויקינינג, או דופק "סטייג-דייווינג". אני עומד באמצע ה"בלטה" שלי והיא מרחב עצום של רגשות ואנרגיה מתפרצת. לקראת הסוף, כבר הרגל מודיעה לי שהיא כאן אבל זה לא משבש את החוויה.

היא חסרה לי כאן ועכשיו. אני אוהב לחבק אותה בחושך ולהסתכל עליה מהצד. אני אוהב שהיא מסתכלת עליי, בלי שארגיש ולראות את הברק בעיניים שלה. אני אוהב שהיא מסתכלת עליי רוקד וצועק מילים מעומק הנשמה , אני אחר לגמרי מהאני של היומיום.

האורות נדלקים והבועה מתנפצת... איך ממשיכים מכאן? איך לוקחים את כל המחשבות, רגשות, זכרונות שהציפו אותי בשעתיים האלה?! איך מתמודדים עם האפטר-קר ? שמים אורפנד לנד בפול ווליום ומזל שיש סירים עם אוכל מנחם במקרר... חיפה, חיפה... כמה שאני שונא-אוהב אותך, אבל יש לך את הקסם שלך, עשית לי טוב על נשמה

 

1) מדהים לראות את ההתפחות של אמן עם השנים ולא רק בהתפתחות האומנותית, אלא גם ביכולת תקשר עם הקהל. בשנים האחרונות, אביב מתקשר יותר עם הקהל והפעם, היו כבר הרבה יותר דיבורים, אילתורים בין השירים, במהלך השירים.

2) מחרוזת השירים שלא יבוצעו הערב, זה רעיון גאוני.

3) תפילה ליחיד זה השיר הכי טוב בעולם (כבר כתבתי את זה, אבל חשוב להזכיר מדי פעם)

4) חייבים אלבום חדש

5) ארוחת לילה זה כלכך לא בריא, אבל זה חתיכת תענוג (לפחות לא דפקתי שווארמה כמו בימי המועדונים שלי)

6) לא פשוט לקום בבוקר, אחרי הופעה, במיוחד שהיא לוחשת מילים של זימה

7) 2-1 בדרבי המשפחתי (פוסט בהמשך)

8) מכבי תל אביב הביסה את ברצלונה. במקום לשטוף את הבית, אני צופה בשידור החוזר. יש דרך להשתיק רת עופר שלח?!

9) זימה זימה זימה זימה זימה

 

 

bondman​(נשלט){FLR} - אוהב אותך ואת מה שכתבת.
הופעות של אביב גדג׳ הם לא דבר רגיל. זה כבר על גבול המיסטי.
וכמו שכבר אמרתי.
הוא הכי טוב בארץ, בפער.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אוהב אותך בחזרה!

הופעות רוק זה משהו מיסטי, כמו תפילה בבית כנסת ועדיין ההופעות של אביב מיוחדת באופן יוצא דופן. היחידה שמעניקה חוויה דומה, היא אורפנד לנד
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - יללא.
הופעה הבאה באמת ביחד.
אולי ניפגש כל הכלוביסטים שבכת.
חחח
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י