לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 9 בנובמבר 2022 בשעה 4:33

אנחנו ממשיכים לשכב, מכורבלים, זה בזו. מתלטפים, מדי פעם מגניבים מבט מחויך. זה מרגיש כאילו הורדנו טונות מהלב, זה מרגיש כאילו לא האמנו שנזדיין שוב... "אני מצטערת אם פגעתי בך", היא אומרת ואני מחייך אליה ועונה. "את לא יכולה לפגוע בי כשאת חולקת איתי את האמת שלך".

"אם אני עושה משהו שגורם לך להתרחק ולא לרצות אותי, אז אני כנראה עושה משהו ממש לא טוב", אני מוסיף. "אבל זה חשוב לך, אני יודעת כמה טוב זה עושה לך, אבל אני לא מצליחה להתחבר לזה וזה שובר לי את הלב", היא אומרת ואני מרגיש את העצב שלה. "אני צריך אותך, אני רוצה שתרצי אותי ואני אעשה הכל כדי שתמשיכי לרצות אותי", אני אומר ומנשק אותה.

היא מנשקת אותי בלהט שכמעט ושכחתי שקיים ומחזיקה לי הזין שלי. המגע הזה, תמיד מכניס אותי לסוג של כוננות. מכניס אותי למצב צבירה כנוע, מכין אותי לצורך הקיומי שלי, התמסרות.

"אני רוצה שתגמור בתוכי, דילדו", היא אומרת בצורה ישירה ולפתע אני נזכר שלא גמרתי וזה מוזר כי לא אוננתי כמה ימים וזה היה ברור לי שאני אגמור כלכך מהר אבל הנה, היא גמרה פעמיים לפניי וזה ממש בסדר מבחינתי לא לגמור ולהירדם עם ביצים כבדות וכואבות.

"אני רוצה שתהייה סוטה איתי, שלא תסתיר ממני שום דבר", היא אומרת ואני בדיוק עולה עליה ומביט לה בעיניים ועונה בצורה ישירה "אני לא מסתיר ממך כלום, אני מספר לך על הפנטזיות הכי סוטות שלי. אני מספר לך שאני מפנטז עליך מזדיינת עם גבר אחר וכמה זה מטריף אותי. אני מספר לך שאני צריך להיות שלך, להיות כנוע שלך, את יודעת שאני מתחרמן כלכך כשאני מרגיש מושפל".

"אתה באמת סוטה ואתה שלי", היא אומרת ומכניסה את הזין שלי שהתקשה כבר לתוכה. "תראה כמה הזין הקטן שלך קשה", היא אומרת וזה מביך ומטריף אותי בו זמנית. אני מזיין אותה בעדינות והיא תופסת לי את השדיים ואני מרגיש את התשוקה בוערת בי. היא מבקשת שאני אספר לה פנטזיה אחת ואני מספר לה איך אני מכין אותה לפגישה וכשהיא חוזרת אני מיד יורד על הברכיים ומלקק את הגמירות שלכם.

"אני אזדיין בשבילך, דילדו", היא אומרת, פעם אחר פעם ואני כבר לא מסוגל להחזיק מעמד ומבקש רשות לגמור. היא מסכימה ואני ממלא אותה בזרע ונשכב מוחסר אוויר על הבטן שלה. היא מלטפת לי את הראש ושומרת עליי, עד שאני חוזר לנשום בצורה סדירה. היא מסתכלת עליי, מלאת אושר ואומרת "אנחנו דווקא טובים בזה, אולי כדאי שנזדיין יותר"...

sage2k2 - תודה ששיתפת אותנו בשלושת החלקים זה מרגש נורא הקשר שלכם!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה שקראת ושהתרגשת איתי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י