בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 8 בינואר 2023 בשעה 4:04

בבוקר שאחרי, שהמלכה שבה התעוררה, אנחנו מתעוררים ויש עוד קצת זמן. אני מחבק אותה, "תודה, על אתמול", אני לוחש לה והיא מחייכת, "תודה לך, דילדו", היא עונה. אני מסתכל עליה ושואל, "את אוהבת שאני הדילדו שלך?". היא מחייכת ועונה, "אני אוהבת שאתה הדילדו הכנוע והמתמסר שלי". "את אוהבת להיות המלכה שלי?", אני שואל בחוסר ביטחון מוגזם. היא מחייכת שוב ועונה, "אני אוהבת להיות המלכה שלך, אוהבת ורוצה להיות המלכה שלך, רוצה שתשרת אותי כמו שרק אתה יכול". אני מופתע מהתשובה ולא יודע מה להגיד אז אני מנשק אותה בלהט. 

"אני רוצה לגמור מהר, לפני שהילדים מתעוררים", היא אומרת ומפנה את הפנים שלי לכיוון השד הקרוב. אני מלקק את הפטמה, מוצץ, יונק ונוגס לסירוגין. היא נאנחת בשקט ומבקשת גם טיפול דגדגן. היד שלי יורדת מיד אל בין רגליה ומחפשת את הדגדגן שלה. אני אוהב את הצורך שלה לפורקן, למגע, להתמסרות שלי ואני אפילו לא חושב על כלום, מלבד הרצון שלי, לספק ולענג אותה, לפני שהילדים מתעוררים.

האצבע שלי מוצאת את הדגדגן ונוגעת בעדינות משתנה, בהתאם לתגובה של הגוף שלה. האורגזמה שלה נבנת לאט לאט, אני ממש מרגיש את הגוף שלה מתכונן. תוך כדי, אנחנו מדברים על פנטזיות, על רצונות מיניים. היא מספרת שהיא רוצה לראות אותי מתמסר לגבר עם זין גדול ואני מספר לה שאני רוצה לזיין את הרגליים שלה ולהתחיל לנקות כל גמירה שלי ממנה.

היא מתחילה לרעוד ואני מרגיש שממש קשה לה להחזיק את עצמה לא לגנוח, אז אני מנשק אותה ומגביר את המגע על הדגדגן. הוא רועדת כולה עד שהבכי מתפרץ כמו הר געש. אני מלטף לה את הראש ולוחש לה מילים של אהבה. היא נותנת לעצמה לשחרר, נותנת לבכי להוציא הכל, עד שהיא נשכבת מוטשת.

היא מביטה בי, את אותו מבט מלא אהבה. היא לא שולטת בשפת הבדסמ ואם תשאלו אותה, אם היא מלכה, היא תגיד לכם שאתם לא בכיוון, אבל מה זהלה משנה?! היא מסופקת, אני מאושר ומיוחם, הגדרות לא באמת מעניינות אותי.

כמה דקות אח"כ, אני כבר במטבח, מכין כריכים לילדים. כמה דקות אח"כ, נשתה קפה ביחד ונכין רשימת קניות לסופר, על דרך נענה למיילים, נבדוק מה חדש בפייסבוק ויתחיל עוד יום... שיהיה יום נפלא לכולם

 

יעל t​(אחרת) - איזה יופי 💜
שיהיה לכם שבוע טוב מאוד, מקסים אחד
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, אישה יקרה שכמותך
לפני שנה
ציפור אש - מדהים !
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני שנה
יעל t​(אחרת) - 💛🧡💚
לפני שנה
sage2k2 - אתם מרגשים ומדהימים!
שבוע נפלא לכם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני שנה
petruchio - פשוט כייף לקרוא אותך
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. אתה מוזמן תמיד לקרוא ולהגיב
לפני שנה
yakibar - מהממים. שבוע טוב ידידי
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - שבוע נפחא, נשמה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י