שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 2 באוקטובר 2019 בשעה 3:21

נכנסים למיטה ונפתחת שיחה על דיאטה, בגדים בארון ואין לי מה ללבוש ועוברים לצמיגים שהיו ואלה שעכשיו וזה כבר ברור שגם הלילה לא יהיה כלום.

"אתה לא מבין אותי", היא אומרת, "אתה תמיד אומר שאני יפה, אתה משוחד, מסונוור מאהבה".

"אבל אני באמת חושב שאת יפה, היום וגם פעם", אני מתנצל ומתכנס בתוך עצמי כדי לשמור על הלב שלא יחטוף איזה ריקושט.. היא עוד ניסתה להסביר ולרכך את התשובה כי היא יודעת כמה אני רגיש לזה.

"אתה בטח היית רוצה שאני לא אספר לך את כל זה, אבל הבטחתי לך לספר הכל", היא אומרת ואני כבר לא יודע מה להגיד ומה לעשות שהיא תבין שכמה ק"גים מיותרים, לא מפריעים לי ולא פוגעים באהבה שלי ולא מורידים מהתשוקה והחרמנות שלי אליה. אז מה אם אני נותן לאהבה שלי להוביל אותי ולא שום דבר אחר ובטוח לא צמיג שבולט קצת במכנסיים.

גם אני השמנתי בשנים האחרונות, כשהעבודה שלי נעשתה יותר משרדית ופחות פיזית. גם אני השמנתי מהחיים הטובים שלנו, מגרגרנות טהורה, מלסיים את השאריות של הילדים ושלה מהצלחת כי אסור לזרוק אוכל ומה יקרה כש"הימח שממם" יבואו... זה עדיין לא גרם לך לאהוב אותי פחות, אולי גרם לך לרצות אותי פחות, אבל את מכחישה, אני יודע בוודאות שאת שונאת את עצמך יותר מתמיד ואני לא יודע איך להוציא אותך מזה... מרגיש שנכשלתי

ציפור אש - יקירי , פשוט תהיה שם בשבילה. בעמקי ליבה היא יודעת שאתה אוהב אותה כפי שהיא. אתה עמוד הטווח שלה. אי אפשר להילחם כל הזמן בלהוכיח כמה ... אתה לא נכשלת !!! זה הסיפור שלה מבפנים ואין לך יכולת להשפיע . רק להיות יציב, נוכח, ולעשות מה שאתה עושה כי זה אתה ואתה הכי טוב בשבילה !
לפני 4 שנים
עקב אדום - אתה יכול להגיד לה שאם רצונה בדיאטה אתה תעזור לה ..ותשאל מה הייתה מצפה ממך לעשות ...
וכמובן להגיד לה שזה לא ישנה את אהבתך אליה
תסביר לה שאתה אוהב אותה שזה כולל הכל לא רק את הגוף שלה
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - אני לא חושבת שנכשלת...אני מזדהה איתה לחלוטין...גם בעלי כמוך רוצה אותי איך שאני אבל אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה ורוצה להוריד עוד במשקל ורוצה עוד ועוד באיזה שלב אני מאחלת לה לקבל את עצמה או לפחות להשלים מעט אני בתהליך הזה שנים...אל תתיאש תמשיך לחפור לה שהיא מושלמת עבורך.
לפני 4 שנים
SirCumAlot{☠️} - כשתחווה רזונת תבין כמה אתה טועה ....ההתמכרות והאהבה האמיתית והיחידה היא לעוגות שמרים.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ציפור, עקב וקנדי היקרות. תודה רבה על החיזוקים. לפעמים צריך לשמוע מישהו אחר שאומר לך את מה שאתה יודע ולא יכולתי לבקש יותר מזה. תודה רבה מעומק ליבי

sir, אין לי שום רצון לחוות רזונת, מעדיף אישה אמיתית ולא אנורקסית.. עניין של טעם, שום דבר אישי. עוגות שמרים הן באמת התמכרות
לפני 4 שנים
SirCumAlot{☠️} - זכותך המלאה...אני יכול רק להשיא עיצה...
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אני בטוח שבעצם זה שהיא יודעת שאתה אוהב אותה כפי שהיא, למרות התסכול שלה והרצון שלה להיות רזה, היא מוצאת נחמה ורוגע אפילו בתת מודע. ואתה מוסיף לה ביטחון.
אז תדע שאף שאולי זה לא נראה לך אתה עוזר בעצם.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, חבר יקר.. אני יודע אבל לפעמים שוכח.. טוב שיש כאלה חברים טובים שמזכירים לי
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ברייה, את פשוט נפלאה :) אני חושב ששילוב של עומס מטורף בעבודה שדחו כמה אימונים, ארוחות החג ותסכול שהירידה במשקל איטית הם אלה שקצת שברו אותה... הרצון לראות תוצאת כאן ועכשיו, הוא מאוד אנושי אבל אני משתדל להראטת לה כל הזמן את הצד החיובי, את מה שכן קורה, את השינוי הקטן ולא את מה שעדיין לא קרה.. אנחנו בתהליך ארוך של חזרה לתזונה ברחאה יותר, ירקות הם המרכיב המרכזי שלנו.. אני מאמין בה שהיא תצליח והפעם גם לתצליח לשמור על זה לאורך זמן. שוב, תודה.. אין לי מילים כמה כוח התגובה שלך ושל קודמייך, נותנים לי
לפני 4 שנים
Chucha - קשה לאהוב מישהו שלא אוהב את עצמו.
היא צריכה להחליט שהיא אוהבת את עצמה יותר. האהבה שלך עוזרת, היא נותנת לה בסיס וביטחון. אבל זה לא מספיק. בסופו של דבר, זה החלטה שלה. ולמרות איך שזה מרגיש לך, היא לא מפקפקת או מערערת את האהבה שלך או את המשיכה שלך כלפיה. למרות שזה כואב לך בלב. בהקשר הזה האהבה שלך קיימת, אבל היא לא מספיקה. כי זה שלה.
היא תצטרך לאהוב את עצמה. והאהבה שלך לא תפצה על זה (ושוב, היא חשובה מאוד! אבל אתה לא יכול לעשות את זה בשבילה). אתה ממש לא נכשלת.
להיפך, עשית כל מה שאתה יכול. אתה אוהב אותה, לגמרי 😘
ואני אפילו לא נכנסת לאיך היא תקבל את עצמה (והאם). בין אם זה לאהוב את הגוף שיש לה ולראות את הטוב שבו, ובין אם זה להחליט שהיא משקיעה בלשנות מה שהיא רוצה שיהיה אחרת. כך או כך, יש מזלה שיש אותך
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - יקירתי... אין לך מושג כמה התגובה שלך מחממת לי את הלב... זה בדיוק מה שאמרתי לה כבר כמה פעמים ואני מאמין שזה מתחיל לחלחל פנימה, למרות השבירה הזמנית. מחשק לי לחבק את כולכן (גם אותך בונדי לא שכחתי אותך)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י