שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

משיכה מיוחדת

לפני שנה. 24 בספטמבר 2022 בשעה 23:07

מוזר שלא הרגשתי קושי בלחצות גבול של שנים. אבל כנראה שכשזה נכון אז זה נכון.

בלילה שלחתי לה הודעה והיא ישר הגיבה. רציתי לוודא שזה בסדר.  אמרתי לה מה ללבוש ביום המוחרת.

היא הגיעה כדרכה אומרת שלום מהיר ונכנסת.  התקשרתי אליה בטלפון הפנימי והורתי לה חבוא אחרי למחסן. היא ביקשה רבע שעה להתארגנות וקיבלה.

חיכיתי לה במחסן והיא נכנסה במהירות. 

התחלתי לחקור אותה מתחת לבגדיה. מהר מאוד הרגשתי את הרטיבות שהתפשטה בין רגליה.

צבטתי אותה בפטמות משכתי אותה בשיערה ונשקתי לה ראיתי שהיא אוהבת. 

אמרתי לה המשך יבוא תחזרי לעבוד.

לפני שנה. 21 בספטמבר 2022 בשעה 17:03

זה התחיל בטיזינג עם העובדת שבחיים לא חשבתי שהיא בכיוון. אישה באמצע שנות הארבעים שלה, גבוהה ילדה טובה, עסוקה בחייה המורכבים. כזו שלא הייתי מדמיין לנסות איתה משהו. עובדים כבר יותר מעשור יחד.  זה היה קורה הרבה אבל לא יחסתי לזה כוונה. היא מתקרבת, שואלת שאלות שלא נגמרות  ולפעמים מתעכבת לידי ככה סתם.  אז בצחוק זרקתי לה משהו והיא בחיוך בישני ענתה.  את רוצה שאקלקל אותך?  שאלתי. את יותר מדי ילדה טובה. זה נשמע מעניין תנסה היא ענתה. האמת איתגרה אותי. התחלנו להתכתב לתוך הלילה ולאט לאט היא קיבלה משימות. היא בהחלט עמדה בהן. הכל היה תיאוריה. ואז באמצע יום עבודה קראתי לה שנעבור ללימוד מעשי. היא הגיעה נגעתי בה היא לא התנגדה. העברתי את היד לאיזורים מעניינים היא נרתעה כבר הרבה זמן לא נגעו בה כך נזפתי וביקשתי שלא תזוז היא צייתה. מאותו יום יצאנו למסע מופלא. האמת עם כל הנסיון שלי גם אני פרצתי גבול. העבודה היתה תמיד מחוץ לתחום... המשך יבוא. 

לפני 4 שנים. 16 באוקטובר 2019 בשעה 7:06

בכולנו יש את הקטע של השליטה כשולט/ת נשלט/ת וזה רק צריך להתעורר. הפעם הראשונה היתה מזמן נפגשתי עם מישהי נשואה דתיה, אני הייתי רווק באיזה שהוא שלב מהריגוש דחפתי לה את הראש והיא מצצה בטירוף. עצרתי כי  לא הכרנו כמעט ולא ידעתי אם זה נעים לה ולהפתעתי היא הגיבה למה הפסקת? מאז ניפגשנו הרבה פעמים ודרכה גיליתי את האהבה שלי לשליטה. לא ידעתי להגדיר אז לפני 20 שנים.