שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכת

גווי זקוף ראשי מורכן / בבואך לדרוש את ששלך / רקמת בי שייכות / תוחלת שונה לקיום מלא / יצקת את נשמתך לתוכי. התפרסם היום: שוב מקולרת
לפני 18 שנים. 24 באפריל 2006 בשעה 17:36

ילד פלא כחול עיניים
גש בקש מהשוטר
שיראה לי את הדרך
אל בית אבא הקמל.

ילד פרח משתקפת
דמות אמך בחיוכך
ענוגה ואף אוהבת
בערה במשרפה.

ילד אור עצור לרגע
מרוצתך בין הכוכים
זוג שרוכים בפת של לחם
החלף עם הצרים.

ילד זעם שן אהוב
התכרבל אל האימה
עוד תשוב ותזרח השמש
גם על גטו ילדותך.

שוחחתי בימים האחרונים עם חברה, סיפרתי לה על השנאה שלי לגרמנים. אני השמאלנית, אוהבת האדם מתעבת אומה שלמה. היא אמרה שאני נשמעת לה פתאום כל כך קיצונית. אני מודה, אני קיצונית בשנאה שלי אליהם. אני רואה אותם ושואלת את עצמי מה עשה הסבא, כמה יהודים הוא הסגיר או רצח? אני לא יכולה להשתחרר מזה. במונדיאל אני תמיד אעודד את הקבוצה מהמדינה היריבה, אני לעולם לא קונה מתוצרת גרמניה, ואני לעולם לא אדרוך על האדמה המקוללת הזו בעיניי.

בגיל 15 בקיבוץ בו חייתי, הכנתי עבודה על השואה. קראתי שם את כל העדויות ממשפט איכמן. עדויות שנחרטו בי זועמות, שואלות, לא מבינות איך אפשר להרוג ככה עם שלם בלי סיבה. את אחת העדויות תוכלו לקרוא בבלוג של נמש: http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=11317

אין בי סליחה לגרמנים. היום הזה הוא יום של זעם ושל חוסר אונים כמו גם יום של זיכרון.

נמש - עצוב, נוגה ומרגש.
לפני 18 שנים
סוכן משנה מבנה - קלייר, תבחיני בין הנאצים לבין גרמנים.
זה לא שכל סבא של איזה גרמני רצח או הסגיר או לא יודע מה.
היו כאלו שרק מילאו פקודות.
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - בהגיון אני יודעת שאתה צודק. ברגש לא קיימת ההבדלה הזו אצלי. זו אומה חכמה, יצרנית אפשר לומר עליהם המון דברים נפלאים, ועדיין זו אומה מוקצית אצלי מפאת תיעוב.
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - הפעם אני לא מזדהה איתך יקירתי, אני מאד אוהבת את גרמניה, אני אוהבת לבקר בה, אני לא שונאת גרמנים ואני חושבת שמדובר באחת מהמדינות היפות בעולם ואני מאד רוצה לקוות שמדובר בדור אחר עם אמונות שונות לגמרי, דור שלמד את הלקח וכרגיל, אוהבת את הכתיבה שלך.
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני יודעת גברתי כמה את אוהבת את גרמניה. אני מכבדת את זכותך לאהוב את המדינה הזו ולקוות שמדובר בדור ההוא. אני לא מאמינה בזה, יש שם עד היום יותר מדי נאו נאצים, המפלגות הימניות עשו שם חיל בעשור האחרון (גם אם הן נבלמו בינתיים). ובבסיס, התיעוב שלי כלפי האומה שהצמיחה כל כך הרבה רוע שטני פשוט ישאר שם לנצח.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - אוףףףףףףףףף כתבתי תגובה ממשששש ארוכה והכל נמחק לי!!! פאק! טוב אכתוב אותה מאוחר יותר שוב... או מחר. אבל אכתוב, מבטיחה!
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני מחכה שתקיימי :)
לפני 18 שנים
סוכן משנה מבנה - כבר מחר
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י