סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 20 בפברואר 2021 בשעה 11:42

חלמתי שסוף העולם מגיע.
הסיבות לכך היו ידועות ולא ידועות באותה המידה, כלומר היו אנשים שידעו להגיד שזה הגיוני, אבל לא ידעו להסביר למה.

לא היתה היסטריה, אבל כולם נערכו לרגע שבו הכל ייגמר, כאילו היה תלוי שעון ענק מעל לראשים שלנו, שספר לאחור. אבל זה לא היה המצב והדבר היחידי שהיה תלוי מעל לראשים שלנו, היתה חשרת עננים כבדים וכהים ואפשר ממש היה להרגיש איך אנחנו נמחצים.

אני מצדי הייתי עסוקה באיזו תחרות ימי ביניימית, או אולי זאת היתה תערוכת אמנות, כי הרבה מאיתנו היו במוזיאון. היו שם סוסים וגופים עירומים ומיוזעים ותרגילי התעמלות קרקע ויריעות סטן בירוק וכחול.

ברגע של צלילות ראיתי שכולנו עסוקים בפעילות מינית כזאת או אחרת, גם אני. כולנו חדרנו ונחדרנו ולשנו ומצצנו ונמצצנו ומעכנו ושרטנו וגנחנו והגרנו ופצענו, אבל לא היתה בזה תשוקה של נידונים למוות, אלא פרקטיקה עניינית יותר מכל דבר אחר. כאילו ניתנה פקודה מאותו שעון ענקי שאינו-קיים, שבבת אחת חיווטה את כולנו להיות מן אורגניזם גופני אחד ענק, דבוק, מהביל, רוטט, מזריע ומתענג, אבל בלי עונג. הבנו כולנו שזה מה שעושים, כשאין יותר עתיד.

ואז הגיע רגע ההכחדה ולא קרה כלום, פשוט שום דבר. באותה הטבעיות בה היינו מוכנים לכליון, חזרנו לעשות את מה שעשינו קודם, בהבדל אחד. המשכנו בהתנהגות המינית המופרזת והפומבית, בלי להרגיש בושה, או מבוכה. היה לנו עתיד, אבל הפסקנו להתבייש בהווה והמשכנו לאונן ולחכך וללטף ולנשוך ולעגוב, באותה מידת אדישות.

בת הזוג שלי הכינה לי סוס לצאת לרכיבה, כי התחרויות נמשכו. התאמנתי קודם לכן בשדות ליד הבית, עד שהעננים הכבידו כל כך שאי אפשר היה יותר להמשיך. היא אמרה שאני לא ממש מוכנה ושאשאר עם אמא שלה, שהיתה טרנס אפריקאי יפהפה.

נכנסתי פנימה. האמא נשענה על כמה כריות כמו איזו אודליסק. היא היתה ארוכת איברים ומה שלא היה חשוף היה עטוף בבד זהוב. מה שכן היה חשוף היה הדגדגן האימתני שלה, שעמד כמו זין קטן. ירדתי על הברכיים למרגלותיה ובלי לגעת בשום איבר אחר, הכנסתי את הדגדגן העצום שלה לפה שלי והתחלתי למצוץ. היא אמרה לי להזהר לא להרטיב אותו יותר מדי, שאני מריירת על כל הדגדגן שלה ושזה יהרוס אותו, שוב חזרה ואמרה שאני צריכה למצוץ בלי להרטיב והתלוננה שהפה שלי רטוב מדי. ניסיתי למצוץ בלי רוק, על יבש, אבל הייתי מגורה מדי. היא תפסה לי את הראש, דחקה אותי אחורה, הוציאה את עצמה מהפה שלי, העמידה את הדגדגן-זין היפהפה שלה מולי, הצמידה אותו לשפתיים שלי ואמרה לי לשתוק. אז התעוררתי. 

 

הנה שיר שהתוודעתי אליו הבוקר. זה שיר יפהפה ומשונה ובכלל לא מתאים לי. הקליפ מהפנט.

 

באשיר - חלום מקסים והדרך שהעברת אותו למילים עוד יותר.
בוקר טוב.
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה ובוקר טוב בחזרה (:
לפני 3 שנים
שולץ s - מהמם.
לחלום כך ועוד לזכור בפרטי פרטים ולשרוד את רגע ההכחדה ולהישאר ולחיות כדי לספר.
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה מותק. אני תמיד חולמת ככה וכמעט תמיד זוכרת ככה, אבל הכי הרבה, תמיד שורדת כדי לספר.
לפני 3 שנים
שולץ s - הלוואי עליי לזכור את החלומות שלי בפירוט כזה.
ולמה אני לא חולם על דגדגן-זין?
לפני 3 שנים
ההנהלה - למה באמת? זה דבר מדהים ויפהפה ומחרמן כל כך.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י