סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 8 ביוני 2022 בשעה 11:22

אתמול התייפחתי אצל הפסיכולוגית.
באמצע סופש מושלם עם הילד בירושלים פתאום נחתה עלי ההבנה שברגע שההורים שלי ימותו, אני אמות גם כן. שכבתי בלילה במיטה באיזה דירה בנחלאות ליד הילד שלי, והיה לי ברור ברמת האקסיומה, ברמת השמש תזרח מחר בבוקר, שכשההורים שלי ימותו, אני אמות. וזה תפס אותי כל כך לא מוכנה הידיעה הזאת, בעיקר כי אני תמיד כל כך מוחזקת וכל כך רציונלית בכל מה שקשור למוות ולחיים ויודעת להגיד לעצמי ולסובבים אותי 'כן אלו פני הדברים אין מה לעשות ככה זה' כי זה מה שאבא שלי תמיד אמר ואומר, כי 'כשאתה מרכז ענף הרפת בקיבוץ אתה רואה סביבך המון מוות וגם חיים ומבין שככה זה', אבל מלבד לצטט את אבא שלי ולהדוף מעלי את המשמעות האמיתית של הדברים - מה לי ולזה? איך אני בכלל מתחילה להקיף את כל זה?

אז התייפחתי אצל הפסיכולוגית שלי אתמול ואמרתי לה שאני אשאר לבדי לגמרי כשההורים ימותו, 'אבל יש לך ילד' היא אמרה. נכון, אבל הוא הילד שלי, הוא לא ההורים שלי. בשבילו אני אמא, אני לא ילדה וברגע שההורים שלי ייגמרו, תיגמר גם הפונקציה שלי של להיות ילדה של מישהו בעולם. וזו היתה מחשבה כל כך איומה ונוראה והמשכתי לשבת על הספה מולה ולהתייפח, כי אני באמת טובה ממש בלצטט את אבא שלי שהוא בכלל אלוף ההדחקות (אחרת איך היה שורד כל כך הרבה מלחמות ומוות) אבל די גרועה בלתת לעצמי להרגיש את הדברים עצמם. 

ובלילה לא הצלחתי להירדם. לא יודעת אם זה כי צפיתי ביותר מדי טלויזיה, או שמעתי יותר מדי שירים שהסעירו אותי, אבל כאבו לי העצמות והשרירים והייתי צריכה לפתל את הגוף בכל מני כיוונים מנוגדים ולפקוק את עצמי ולמתוח עד רעד, כי רק ככה הצלחתי להתגבר על התחושה המגעילה הזאת של עצמות ושרירים שדבוקים אחד לשני מבפנים. המוח שלי דהר קדימה והתבלבל מכל מני דימויים ושברי משפטים ומילים ותיבות מוזיקליות והרגשתי שהוא עייף מלתווך את כל הסיפור הזה של חושים, בעיקר חוש הראיה, ולתרגם אותם לדבר הזה שהוא אני, כדי שאבין מה אני רואה ושומעת ומריחה וטועמת. וזה היה מתיש כל כך כי הרגשתי שבאמת די, אני צריכה רגע לכבות את כל החושים כדי לתת למוח לנוח, ראיתי יותר מדי, מספיק. וזה לא הצליח לי כל כך עד שהשמש עלתה ורק אז נרדמתי. 

אבל איפשהו בין כל הסמטוחה הזאת נזכרתי שביום שני לפני יומיים החלטתי שאני רוצה ללכת לים למרות שלא ידעתי איך הולכים לים לבד ומה עושים בים לבד וכמה זמן נחשב הגיוני ובסדר להיות בים לבד ועד כמה זה מטומטם אם אני רוצה ללכת לים רק כדי לצלם סלפי. והצלחתי איכשהו להגיד לעצמי שזה בסדר ללכת עד לאוטו בבגד ים ואז להתחרט ולחזור הביתה. וזה בסדר לנסוע עם האוטו עד לחוף ואז להתחרט ולחזור הביתה. וזה בסדר להחנות ולרדת לחוף ולפרוש מחצלת ואז להתחרט ולחזור הביתה. וזה בסדר לפרוש מחצלת ולשבת עליה שלוש דקות ואז להתחרט ולחזור הביתה. וכן הלאה. אז נסעתי לים והחניתי וירדתי לחוף ופרשתי מחצלת והתפשטתי וישבתי בבגד הים שלי (אמא שלי אומרת שהוא 'נועז' שזאת מילה באמת מצוינת) ואז נכנסתי למים ואז התלבטתי כמה זמן נחשב בסדר להיות בתוך המים ועניתי לעצמי שכמה שאני ארגיש זה יהיה בסדר.

ובאמת היה בסדר.

 

ואפילו צילמתי סלפי

Marcus Wright​(אחר) - פוסט נוגע.
לפני שנה
Marcus Wright​(אחר) - https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmk
לפני שנה
ההנהלה - למה דווקא השיר הזה..?
לפני שנה
Marcus Wright​(אחר) - זה המצב רוח שהפוסט עשה לי..
לפני שנה
yakibar - כתבת מרגש. מעולה שהיה בסדר. גם התמונה בסדר. מהממת
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - נועז אינדיד!
לפני שנה
ההנהלה - וזה עוד רק המקדמנית! המאחורנית זה חוטיני!
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - מיי גוד!
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - רציתי לספר לך גם שהלכתי באמצע הפוסט להחליף חיתול לתינוק וכל הזמן הייתה לי הרגשה שמחכה לי ספר לחזור אליו, לא פוסט. ממש ראיתי בעיני רוחי ספר הפוך על משטח הפעילות והייתי צריכה להזכיר לי שזה פוסט.
לפני שנה
ההנהלה - אוי זו מחמאה נהדרת נראה לי. נכון? זו מחמאה? או שאת מספרת לי שיש לך בעיות זיכרון?
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - מחמאה נו!
לפני שנה
ההנהלה - אוקיי אוקיי לא צריך לצעוק
לפני שנה
לולקי - וואו כתבת נהדר. ויודעת משהו, יש גם משהו משחרר מאוד בהורים מתים. נכון, את כבר לא תהיי ילדה. אבל היי, את כבר לא תהיי ילדה. ואת תבחרי איך לזכור ומה להנציח, ואת מי שהלך אנחנו זוכרים לטובה ובסלחנות. בקיצור, אפשר גם לראות בהורים מתים, רק עוד גרסא של ההורים שלך שעוד לא זכית להכיר. והבגד ים, תענוג!
לפני שנה
ההנהלה - הווווו אני כבר לא ילדה המוןןן שנים, מילדות אני כבר לא ילדה. למעשה למדתי להיות ילדה רק בשנים האחרונות.
לפני שנה
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - ללכת לים לבד זו אהבה😍
לפני שנה
עשהאל​(נשלט) - בגד ים נועז ופוסט נועז :)
אני חושב שכולנו צריכים מסגרת, שבה אנחנו לא סתם "מבוגר אחראי" ולא מעבר לזה. כהורים לילד אנחנו כאלה. גם כילד להורים אנחנו ככה, וגם כבן זוג, ואפילו בתוך מסגרת של חברים טובים ממש, אבל האופציה האחרונה נראית לי די נדירה. המסקנה, בן זוג. ולו רק כדי לא להרגיש שהילדות שלך הסתיימה.
לפני שנה
ההנהלה - יכול להיות. אבל אם יש משהו שאני יודעת בוודאות דרך הטיפול שלי, זה שלא תמיד צריך ישר ללכת דוך לפתרונות ומסקנות, אלא רגע להיות במקום אחר.
לפני שנה
ירושלמיתבדם - אבא שלי תמיד היה אומר שהכניסה למועדון היתומים קשה בכל גיל אבל הרבה יותר קשה בגיל צעיר. הוא איבד את אבא שלו כשהוא היה בן 48 ומרוב דיכאון עשה תואר שני בגיאוגרפיה פיזית (לבנאדם היה פאקינג md ושלוש התמחויות). בקיצור, ברחוק אצלך ❤️
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - להרגיש, לקבל, לבכות, להשליך לים יחד עם השיפוט העצמי על בסדר ולא בסדר.
אהבתי מאוד את הפוסט הזה.
חוץ מפעם אחד שהבת עשתה לי טרור טנטרומים, אף פעם לא התחרטתי על ים. ❤
לפני שנה
Tallario - דרך ההתמודדות מעוררת השראה.
לפני שנה
Skyfall​(שולט) - כשאת מספרת את הסיפור הזה, בדרכך, את מאפשרת לי, וכנראה לכולנו, להרהר ולחשוב על זה.
טוב לקרוא ככה את הסיום.
ואת לא לבד
לפני שנה
ההנהלה - (:
לפני שנה
rosewood - לא יודע איך לעודד אותך, אם צריך בכלל, אבל החזרת לי את האמונה בבלוגים בכלוב. אולי הגיע הזמן שאפסיק לקרוא רק את עצמי.
לפני שנה
ההנהלה - צחקתי בקול רם. אני בסהכ מאוד מעודדת, אבל תודה (:
לפני שנה
מופשט - נראית טעימה👅
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י